שתף קטע נבחר

מותג הטיפוח ההוליוודי Glam Glow עושה בימים אלו עלייה ונוחת בישראל

GLAMGLOW פותח לראשונה על מנת לספק מוצרי יופי חיוניים לשימוש מאחורי הקלעים של תעשיות הבידור, המוזיקה וטקסי האופנה ההוליוודיים והוא כעת אחד ממותגי טיפוח העור הלוהטים וידוע בטיפולי מסיכות הבוץ המספקות תוצאות מידיות

קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל מרחיבה את הפעילות בתחום מותגי הקוסמטיקה ותשווק החל מהחודש את מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

GLAMGLOW פותח לראשונה על מנת לספק מוצרי יופי חיוניים לשימוש מאחורי הקלעים של תעשיות הבידור, המוזיקה וטקסי האופנה ההוליוודיים והוא כעת אחד ממותגי טיפוח העור הלוהטים. ידוע בטיפולי מסיכות הבוץ המספקות תוצאות מידיות, ומבטיחות לכל משתמש זוהר הוליוודי סקסי בן-רגע.

 

המותג, שנראה כאילו היה פה תמיד, נולד רק לפני כ- 7 שנים, ע"י בני זוג גלן ושאנון דלימור שחיפשו מוצר שיוכל להכין את העור לצילום כבר בתוך דקות. הם רקחו מסיכה שהפכה לשם דבר ובשנת 2015 נרכש המותג ע"י תאגיד הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר. מאז הוא נחשב לבעל קצב הצמיחה הגבוה בעולם. היום נמכרים מוצרי החברה בכ- 86 מדינות בעולם ובלמעלה מ- 6500 נקודות מכירה ביניהן חנויות יוקרתיות, סלוני ספא, מלונות יוקרה, חברות תעופה וספינות קרוז.

 

לדברי ערן קראוס, מנכ"ל המותגים קליניק, סמאשבוקס וגלאם גלואו בישראל, "הטרנד המוביל היום בעולם הקוסמטיקה הוא מוצרי טיפוח המעניקים תוצאות מידיות וגלאם גלואו הוא מותג כזה בדיוק. התוצאות נראות לעין ומדברות בעד עצמן כבר מהשימוש הראשון. בחרנו בישראל ברשת אפריל כשותפינו העסקיים והמותג יימכר בבלעדיות ב- 40 סניפי הרשת בפריסה ארצית. מחירי המסכות ימכרו בישראל במחיר הזהה למחירן הממוצע בארה"ב ואנו גאים על כך".


 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

המותג גלאם גלואו כולל מגוון של מוצרי טיפוח חדשניים ומוכר בעיקר בזכות המסכות, דרך קרמי לחות ייחודיים ועד טיפולים לשפתיים. הוא מושק עם מגוון מלא של כל המוצרים בליין ובחודשים הקרובים תתרחב קולקציית המוצרים ויושקו מוצרים נוספים מלאי חדשנות.

 

בין המסכות הנמכרות ביותר ניתן למצוא את מסכת SUPERMUD, הנחשבת לרב המכר של המותג ומיועדת לטיהור העור וטיפול בדאגות עור שכיחות. עוד ניתן למצוא מסכה ממצקת, מסכת אנטי איג'ינג , מסכת לחות , מסכת הבהרה ומסכת ניקוי.  

 

עוד במותג קרמי לחות, המעניקים זוהר לעור הפנים ומוצרי שפתיים חיוניים המעבים ומנפחים את השפתיים, לצד מוצרי שפתיים לטיפולי לחות , הסרה וחידוש.

 

כל מוצרי המותג מבוססים כולם על נוסחה המוגנת בפטנט – Teaoxi. מדובר בתהליך מיצוי עלים המאפשר לספק תוצאות מידיות ויעילות יוצאות דופן. העלים מספקים חומרים פעילים טבעיים ישירות לתוך הבוץ וממשיכים לעשות זאת לאורך כל חיי המוצר.

 

מחירים לצרכן: מסיכות 15 מ"ל - 79 שקל המתאים לניסוי, 50 מ"ל-215 שקל, קרמי לחות 179 - 219 שקל, מוצרי טיפוח לשפתיים 89 - 109 שקל.


 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)
 

 

 

גלן ושאנון דלימור הקימו את מותג GLAMGLOW בשנת 2010 לצרכים מקצועיים של מאחורי הקלעים בתעשיית הבידור, המוזיקה, האופנה וטקסי הפרסים של הוליווד. ב-2011 הושק המותג בחנויות קמעונאיות כשהוא סוחף את העולם בסערה ומתרחב במהירות ליותר מ-86 מדינות ולמעלה מ-6,500 חנויות יוקרתיות, סלוני ספא, מלונות יוקרה, חברות תעופה וספינות קרוז.  

 

מוצרי המותג יימכרו בישראל בסניפי רשת אפריל בלבד.

 


פורסם לראשונה 28/11/2017 10:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יחצ
מותג חדש בארץ - GLAMGLOW
צילום: יחצ
מומלצים