שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הצצה ראשונה למאזדה 6 הבאה - אצלנו בעוד שנה
    יצרנית הרכב היפנית חושפת בארה"ב מתיחת פנים שניה ל-6 הנוכחית, ומנסה לקרב אותה עוד יותר לאזורי היוקרה. תא הנוסעים עבר עדכון מסיבי, יחידות ההנעה שודרגו ונוספו אבזרי בטיחות
    מאזדה חושפת בתערוכת לוס אנג'לס מתיחת פנים ל-6. מדובר בעדכון שלישי שעובר הדור הנוכחי של המשפחתית הגדולה מהירושימה. לדברי היבואנית, דלק מוטורס, היא תגיע לישראל ברבעון השלישי של 2018.

     

    מאזדה 6

    מאזדה 6

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    שינויי העיצוב מסתכמים בחרטום הולט יותר מעוטר ניקל, יחידות תאורה קדמיות צרות מבעבר ופגוש קדמי שונה - כולם נועדו לייצר אשליית ממד רוחב יוצתא דופן. יש גם חישוקי "17 ו-"19 קלים בעיצוב שונה אך עיקר תשומת הלב הושקעה בתא הנוסעים וסביבת הנהג. מול מושבים שונים עם אופציה לריפודי עור נאפה מתנוסס מסך תצוגה גדול ("8) מידות עם מצלמה היקפית בחלקה העליון של הקונסולה. יש גם צג נתונים גדול בלוח המחוונים ("7) ותצוגה עלית לנתונים על השמשה הקדמית. גם אבזור הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית ואפשרות ל"זחילת פקקים".

     


     

    עדכון משמעותי לא פחות נוגע ליחידת ההנעה, עם מנוע טורבו-בנזין בעל ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, ישירות מה-CX9 ובפסגת ההיצע, עם 250 כ"ס ו-42.8 קג"מ לצד תיבת שישה הילוכים אוטומטית. בגרסה נטול המגדש של אותו מנוע, המשווקת כיום גם אצלנו, תהיה גם בעתיד הזרקת בנזין ישירה ואפשרות ניתוק אספקת דלק לצמד בוכנות חיצוני (1 ו-4) בעומס נמוך ובטווח מהירות שבין 40 ל-80 קמ"ש. בכך מבטיחה מאזדה שיפור משמעותי בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.


     

    מלבד זאת מציינת מאזדה כי נוספו חומרי בידוד להפחתת רעשי רוח ודרך, מערך המיתלים כויל מחדש לטובת שיפור היכולת הדינמית ותיבת ההגה שונתה על-מנת לשפר את תחושת ההיגוי.


    פורסם לראשונה 30/11/2017 19:31

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים