שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אשוריון קונה את האפליקציה הישראלית דריפלר
    האפליקציה כוללת צ'אט עם "בוט" לתמיכה טכנית וסייען אוטומטי חכם, בשם Wiz. סכום העסקה: כמה מיליוני דולרים

    אקזיט ישראלי צנוע: החברה האמריקאית "אשוריון" רוכשת את האפליקציה הישראלית "דריפלר", בסכום המוערך בכמה מיליוני דולרים בודדים. זו הרכישה השנייה של אשוריון בישראל, לאחר שרכשה בשנת 2013 את הסטארטאפ "סולוטו".

     

    "דריפלר" הוקמה ב-2011 והאפליקציה שלה זוכה להצלחה לא מבוטלת בעיקר בקרב "גיקים" וחובבי טכנולוגיה. האפליקציה התמקדה בעבר בתוכן בנושאי טכנולוגיה שחושף בפני משתמשי מובייל טיפים, חדשות, מדריכים וכתבות הרלוונטיות למכשיר הספציפי שלהם ולתחומי העניין שלהם. לאחרונה השיקה דריפלר את האפליקציה מחדש - כשהפעם הדגש הוא על סיוע טכנולוגי חכם ותמיכה טכנית לפי דרישה.

     

    עומדים מימין לשמאל: רונן יעקבי - יזם ו-CTO דריפלר, דורון בשן - מנהלת HR סולוטו, דותן גלרון - יזם ו-CPO דריפלר, מתן תלמי - יזם ו-CEO דריפלר, תומר דביר - יזם ומנכ"ל סולוטו בישראל. יושבים מימין לשמאל: אסף קוצר - מנהל פיתוח סולוטו, דנה גבור - Product Director (צילום: נועה מימן) (צילום: נועה מימן)
    עומדים מימין לשמאל: רונן יעקבי - יזם ו-CTO דריפלר, דורון בשן - מנהלת HR סולוטו, דותן גלרון - יזם ו-CPO דריפלר, מתן תלמי - יזם ו-CEO דריפלר, תומר דביר - יזם ומנכ"ל סולוטו בישראל. יושבים מימין לשמאל: אסף קוצר - מנהל פיתוח סולוטו, דנה גבור - Product Director(צילום: נועה מימן)

     

    האפליקציה כוללת צ'אט עם "בוט", סייען אוטומטי חכם, בשם Wiz. ניתן לשאול שאלה טכנית בנושאים טכנולוגיים, והוא מנסה לעזור כמיטב יכולתו.

     

    עם זאת, מבחינת דריפלר והמשקיעים שלה, לא מדובר באקזיט מוצלח במיוחד: החברה גייסה עד היום הון של כ-6 מיליון דולר, ואילו סכום הרכישה נמוך מזה. בשלב זה, האפליקציה של דריפלר צפויה להמשיך לפעול כרגיל.

     

    אשוריון האמריקנית עובדת עם מפעילות סלולר וקמעונאיות גדולות בעולם, ומספקת ל-300 מיליון משתמשים שירותי ביטוח, אחריות ותמיכה טכנית לטלפונים סלולרים. היא עושה זאת בין השאר באמצעות השלוחה המקומית שלה, סולוטו, שמעסיקה כאן כ-100 עובדים ומספקת את הטכנולוגיה הדרושה להענקת תמיכה טכנית, המלצות אישיות ומענה אנושי ממומחים טכנולוגיים עבור הלקוחות. דריפלר צפויה להשתלב בשירות זה, שמטרתו היא להעניק עזרה ותמיכה טכנית לאנשים בכל הקשור בשימוש בסמארטפון שלהם. על פי הודעת החברה, עובדי דריפלר יצטרפו לפעילות החברה בישראל ובארה"ב.

     

    "החיבור בין החברות הוא טבעי וביחד נמשיך לפתח את השירות שלנו, כך שכל אחד ממאות מיליוני המשתמשים יוכל ליהנות מהיכולות הטכנולוגיות בעולם שסביבו", אמר תומר דביר, מייסד סולוטו וסגן נשיא באשוריון. "אנחנו שמחים מאוד להצטרף לצוות סולוטו ולהמשיך לעזור לאנשים עם הטכנולוגיה שלהם" הוסיף מתן תלמי, מנכ"ל ומייסד דריפלר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים