שתף קטע נבחר

יגואר XE (מ-2015 ועד היום)

אחד הדגמים הראשונים שפותחו במלואם מאז רכישת יגואר בידי טאטא ההודית, ביחד עם דגם האח, הג'יפון F-פייס. דו"ח רכישת רכב משומש

קטגוריה: מכוניות מנהלים שב"טבע" מצטערים על היום ששמעו עליהן.

דגמים: ארבע דלתות, חמישה מקומות.

טווח מחירים: מ-170 אלף שקל ל-2.0 ליטר בסיסית מ-2015 ועד 450 אלף שקל ל-3.0 ליטר מאובזר חדש מ-2018 (מחירון לוי יצחק).

 

 

תעודת זהות: אחד הדגמים הראשונים שפותחו במלואם מאז רכישת יגואר בידי טאטא ההודית, ביחד עם דגם האח, הג'יפון F-פייס.

זיהום אוויר: 179-294 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 15 מ-15. לא יכלו לקחת איזו היברידית-נטענת יוקרתית עם הטבות מס מטורפות, כמו רוב לקוחות היוקרה היום?

בטיחות: 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. שש כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות כסטנדרט. בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב מגיעים גם הם כסטנדרט, אך בקרת שיוט לא, אולי כסוג של הצהרה - כאן עדיין נוהגים.

שמירת ערך: ירידה של 20% לשנה במחירון, והפחתה של עוד 20% במחירי השוק. ועדיין, השקעה טובה יותר מאשר במניית "טבע" בשנתיים האחרונות.

מה לבדוק לפני שקונים: שיפור גדול באיכות ובאמינות יגואר בשנים האחרונות, אבל האחזקה השוטפת עדיין יקרה גם יחסית למתחרות מגרמניה.

למי היא מתאימה: מנהלים שאוהבים גם לנהוג, לא רק להגיע.

למה כן: התנהגות כביש ספורטיבית באמת, מיוחדת יותר מהגרמניות השולטות בשוק.

למה לא: צפופה יחסית במושב האחורי ובתא המטען, סביבת הנהג פחות יוקרתית בעיצוב שלה ממה שאפשר היה לצפות. המותג "יגואר" נתפס כהרבה יותר יקר ומנקר עיניים ממה שהוא באמת.

למחפשי מציאות: אלפא ג'וליה מהנה לא פחות, מעוצבת וזולה יותר. קאדילק ATS מפתיעה לטובה חובבי ההגה ותהיה זולה גם היא כמשומשת. גם אינפינטי G37-Q50 לא מזניחה את הנהג, ומוסיפה למשוואה DNA יפני שמרגיע רוכשי יד שנייה. שלושתן ירגיזו פחות את העובדים או השכנים מב.מ.וו סדרה 3, שבעצמה הזדקנה וכבר לא נהנית מיתרון מוחץ על-פני המתחרות בקבוצה.

השורה התחתונה: אף אחד בהנהלת "טבע" לא ראוי כעת ליגואר.

ציון: 4 כוכבים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים