שתף קטע נבחר

הייתה לכם תקלה ב-S3? סמסונג תפצה אתכם

על-פי הסכם פשרה, תפצה סמסונג ב-50 שקלים את מי שמכשירו נכבה באופן פתאומי ובעקבות כך פנה למעבדה. החדשות הרעות: תצטרכו להוכיח שהמכשיר תוקן

סמסונג תפצה ב-218,400 שקלים אלפי לקוחות שרכשו גלאקסי S3 או נוט 2, אשר סבלו לכאורה מסימפטום שגרם למכשירים לכבות בצורה פתאומית, באופן שאינו מאפשר להדליק אותם שוב. מדובר בפיצוי של 50 שקלים למי שיוכיח שסבל מהבעיה. הסכום שיישאר יועבר לתרומה.

 

 (צילום: סמסונג) (צילום: סמסונג)
(צילום: סמסונג)

 

בהסכם פשרה בתובענה יצוגית שהגיש שמואל בלום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוסכם כי סמסונג תנסה לאתר את הלקוחות שפנו לסקיילסקס, היבואן הרשמי של המכשירים, ודיווחו על הסימפטום. לקוח שיאותר על-ידי סמסונג יוזמן למרכזי השירות של החברה על מנת לאמת את זהותו ובכפוף לכך תוענק לו המחאה בסך 50 שקלים.

 

בנוסף, לקוחות אשר יפנו לסמסונג בעקבות פרסום מודעות בנושא הסכם הפרשה ויטענו כי הם החזיקו במכשירים אלו - אז בכפוף להמצאת תיעוד ממעבדה לתיקון מכשירים סולריים, לפיו התרחש במכשירם של אותם לקוחות הסימפטום, תעניק סמסונג לכל לקוח מבין לקוחות אלו פיצוי של 50 שקלים.

 

בהסכם הפשרה הובהר כי המספר המקסימלי של הלקוחות שיוכלו לקבל פיצוי יהיה 4,368. את הסכום שיישאר, תתרום סמסונג באמצעות המחאה לעמותה שזהותה נקבעה על-ידי בית המשפט.

 

מחברת סמסונג נמסר: "אנו בסמסונג אלקטרוניקס, מחויבים להעניק לקוחותינו חווית משתמש איכותית בכל עת, תוך שמירה על בקרת איכות קפדנית ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים. מבדיקה מעמיקה שערכנו, עולה כי מדובר בתקלה נדירה, הניתנת לפתרון באמצעות עדכון תוכנה, אותו ניתן לבצע בכל אחד ממוקדי השירות של סאני, היבואנית הרשמית. סמסונג מעריכה כי בישראל מדובר בכ-600 לקוחות בלבד. יצוין כי עדכון התוכנה יבוצע ללא עלות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים