שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מיתוג חדש למשקאות קוקה-קולה
    במסגרת מהלך עולמי, שונה עיצוב הפחיות והבקבוקים של קוקה-קולה שנראים כעת דומים יותר זה לזה בצבעיהם. "המהלך נועד להציב את המותג במרכז", מסבירים בחברה

    חברת קוקה-קולה  יצאה במהלך שיווקי אסטרטגי חדש במסגרתו שונה העיצוב של הפחיות והבקבוקים של כל משקאות קוקה-קולה: "קוקה-קולה", "קוקה-קולה זירו" ו-"דיאט קוקה-קולה".

     

    לכתבות נוספות בנושא צרכנות לחצו כאן

     

    מטרת הנראות החדשה היא לאחד את כל המשקאות תחת "מותג אחד" (“One Brand”) כדי ליצור אחידות ובולטות גבוהה. קוקה-קולה הקלאסי ישווק בשם "CLASSIC", קוקה-קולה זירו ישווק בשם "ZERO" ודיאט קוקה-קולה ישווק בשם "DIET". בחברה מדגישים, כי לא יהיה כל שינוי בטעמי המשקאות.

    המראה החדש של משקאות קוקה-קולה (צילום: סטודיו פרומרקט ) (צילום: סטודיו פרומרקט )
    המראה החדש של משקאות קוקה-קולה(צילום: סטודיו פרומרקט )
     

    בנוסף מסבירים בחברה, כי שינוי הנראות יביא להשלמת יישום מהלך "One Brand" העולמי שהחל לפני כשנה. לדברי שלי שמיר קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל, "המהלך העולמי 'One Brand', מציב את המותג האייקוני Coca-Cola במרכז ומאפשר לכל צרכן לבחור את הקוקה-קולה המתאים עבורו. בחודשים האחרונים ערכנו מחקרי עומק רבים בקרב הצרכנים ואנו בטוחים כי השינוי יתקבל באהדה גדולה".

     

    שלי שמיר-קינן (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
    שלי שמיר-קינן(צילום: שוקה כהן)
     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים