שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    כמעט מוכנה: ב.מ.וו 8 החדשה על המסלול

    אחד הדגמים החשובים של ב.מ.וו בשנים האחרונות עושה צעד נוסף לקראת עלייתו על הכביש. כאן עדיין תחת הסוואה, אבל בכוח מנוע מלא

     

     

    ב.מ.וו חושפת את סדרה 8 החדשה בהופעה כמעט-סדרתית אם כי עדיין תחת הסוואה קלה, בניסויי נהיגה אחרונים על מסלול באיטליה. השקתה הרשמית של הקופה הכוחנית והספורטיבית צפויה בעוד חודשים ספורים. בדלק מוטורס, יבואנית המותג לישראל,  אומרים כי ה-8 החדשה תגיע ארצה לקראת סוף השנה הנוכחית.

     

    כדאי להזכיר כי אב טיפוס לסדרה 8 הוצג כבר לפני כחצי שנה, כמחליפת סדרה 6 קופה הוותיקה שייצורה בינתיים הופסק. מדובר בדור שני למכונית הקופה הגדולה של היצרנית ששווקה במשך כעשור מאז הוצגה, כמחליפה מודרנית לסדרה 6 הנושנה ב-1989.

     

    התמונות הרשמיות של היצרנית וצילומי הריגול שפורסמו ברשת חושפים כי הקשר בין המכונית הסדרתית לגרסת אב הטיפוס נשמר, עם סבכת כליות עצומה ויחידות תאורה צרות, אך עם פתחי אוורור וכונסי אוויר קטנים יותר בפגושים מלפנים ומאחור.

    ב.מ.וו לא פרסמה נתונים טכניים אך המכונית צפוייה להתבסס על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 7, ותעשה שימוש מסיבי באלומיניום וקרבון על-מנת לאפשר משקל עצמי נמוך. היצע המנועים יגיע גם מספינת הדגל ויכלול מנועי טורבו-בנזין ודיזל בתצורת 6 צילינדרים בטור, V8 ו-V12 בשידוך להנעה אחורית או כפולה-קבועה.

    בנוסף תוצע גם גרסת M8 שתצויד ביחידת ההנעה של ה-M5 החדשה. זו משלבת בין מנוע בנפח 4.4 ליטר כפול מגדשי טורבו עם תפוקה של יותר מ-600 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה מתוחכמת המאפשרת גם ניתוק ההנעה לציר הקדמי לטובת הנעה אחורית טהורה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים