שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אפל מודה: בעיות קליטה באייפון 7
    זמן קצר לאחר פרשת האטת מכשירי האייפון הישנים, חברת אפל מסתבכת שוב: הפעם, עם הודאה בכשל טכני שנמצא בחלק ממכשירי אייפון 7 ו-7 פלוס, וגורם לאבדן קליטה

    חברת אפל ממשיכה להסתבך: הפעם, הודאה רשמית של החברה בכשל טכני במכשירי האייפון 7 וה-7 פלוס, אשר גורם למכשיר לאבד קליטה עם הרשת. מדוע מדובר בהודאה חריגה? מפני שהיא מגיעה כשנה וחצי לאחר שהמכשירים הושקו, ולאחר אלפי תלונות של לקוחות ברחבי העולם על מקרים תכופים של אבדן רשת.

     

    כך תזהו אם המכשיר שלכם מהסדרה הבעייתית (צילום: אפל)
    כך תזהו אם המכשיר שלכם מהסדרה הבעייתית(צילום: אפל)

     

    עבור הצרכן הישראלי יש גם חדשות טובות: הדגמים של מכשירי האייפון שסובלים מהתקלה הם לא כאלה שנמכרים בישראל, אבל בהחלט ייתכן שמכשירים מהדגמים הללו הגיעו לארץ באופן פרטי על ידי משתמשים. מבחינת אפל מדובר "באחוזים בודדים" של מכשירים מפס הייצור הבעייתי שסובלים מהתקלה, אבל התגובות בפורומים של אפל עצמה ובאתרים טכנולוגיים ברחבי העולם, מצביעים על כך שלא מדובר בבעיה זניחה לחלוטין.

     

    אייפון 7 פלוס (צילום: Apple.com)
    אייפון 7 פלוס(צילום: Apple.com)

     

    הדגמים הבעייתיים הם A1660 שנמכר בעיקר בארצות הברית ובסין ובדגמי ה-A1779-1780 אשר נמכרים במזרח הרחוק. המכשירים הללו יוצרו בין ספטמבר 2016 ועד פברואר 2018 והבעיה באה לידי ביטוי בכך שהמכשיר לא מראה "אין רשת" אלא מנסה באופן תמידי להתחבר לרשת ללא הצלחה.

     

    אפל התחייבה לתקן את המכשירים שסובלים מהבעיה, אבל היא מדגישה שמכשירים יתוקנו במדינה בה הם נרכשו ומעבר לכך, מכשירים אשר סובלים מנזק חיצוני אחר, כמו מסך שבור או נזקים מהותיים לגוף המכשיר, יצטרכו להיות מטופלים בבעיות הללו לפני שיקבלו אותם לתיקון בעית הקליטה. מי שנמצא בישראל וסובל מהבעיה הזו יצטרך ככל הנראה לשלוח את המכשיר לתיקון במדינה בה הוא נרכש ויבואניות מכשירי אייפון לישראל אינן מחויבות לטפל בבעיה הזו ללא תמורה.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "אפל מודה: בעיות קליטה באייפון 7"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים