שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הדילמה של מיטל: לעבור עיר כדי לקנות דירת 5 חדרים
    מיטל בן יעקב התלבטה אם לעבור לדירה גדולה יותר בשכונה חדשה ביבנה, בשל המחירים הגבוהים בראשון לציון. ומה התוצאה? "עברנו לדירה החדשה לפני כשנתיים ואני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה"

    בשיתוף בנק הפועלים

     

    במהלך עבודתם השוטפת באים עובדי בנק הפועלים במגע עם דילמות כלכליות לא פשוטות של לקוחות ממגוון חתכי האוכלוסייה. מטבע הדברים גם מומחי הבנק עצמם, ככל אדם, ניצבים מפעם לפעם מול דילמות כלכליות ותעסוקתיות לא פשוטות. אחת מהן היא מיטל בן יעקב, מנהלת מחלקת בנקאות עסקית בסניף "גור" באשדוד. מיטל (37), נשואה + 4 ילדים ומתגוררת ביבנה, לשם עברה עם משפחתה מראשון לציון לפני כחמש שנים.

     

    מה הדילמה שלך?

    "מדובר על דילמה שהייתה לי ולבעלי לפני כשבע שנים. אני במקור מבת ים ובעלי מראשון לציון ושאפנו ככל זוג צעיר לקנות דירה משלנו. מאוד התלבטתי לגבי מיקום הדירה הבאה שלנו כי מצד אחד מאוד רציתי להישאר לגור בראשון לציון ומצד שני מחירי הדירות בה היו יקרים יחסית ולא יכולנו להרשות לעצמנו לקנות דירה בת 5 חדרים, כפי שרצינו במיקום טוב בעיר. בעלי התלהב מהזדמנות הקנייה ביבנה ובסוף הוא הצליח להדביק אותי בהתלהבות שלו והחלטנו לקנות דירה 'על הנייר' מקבלן בשכונת 'יבנה הירוקה', שהייתה בזמנו רק חולות".

     

    מיטל בן יעקב
    מיטל בן יעקב

     

    בן יעקב הוסיפה: "המחיר היה כחצי מיליון שקלים פחות מהמחיר הממוצע של דירות כאלו בראשון לציון בזמנו, ואמנם היה לנו חששות בהתחלה של מעבר למקום חדש, אבל היינו אופטימיים. עברנו לדירה החדשה לפני כשנתיים ואני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה. בדיעבד אני יכולה לומר שראשון לציון הייתה קצת סוערת ורועשת מדי בשבילי ויבנה היא מקום שקט עם חינוך טוב לילדים. אני מאוד מופתעת לטובה מהעיר. יתירה מזאת, סניף הבנק שבו אני עובדת נמצא מרחק נסיעה של 12 דקות מהבית, כך שהרווחנו בכל הפרמטרים".

     

    בסניף הנוכחי עובדת מיטל בארבע השנים האחרונות והיא החלה את דרכה בבנק לפני קרוב ל-18 שנה. בעלה עובד כמנהל בעיר השעשועים (סופר-לנד) בראשון לציון ולזוג 4 ילדים - בת בכורה בת 6, בן אמצעי בן 5 וחצי ותאומים בני שנה וחצי. בהשכלתה היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו.

     

    מה את אוהבת בעבודה שלך?

    "אני אוהבת את העבודה מול הלקוחות העסקיים, את המגע השירותי עם הלקוחות ואת המורכבות של התיקים העסקיים. כל עסק מבחינתי הוא עולם ומלואו, אם זה מבחינת דוחות כספיים, בקשות אשראי, בקשות נדל"ניות מורכבות וכיוצא בזה ואני נמצאת בקשר אישי עם כל הלקוחות. יש כאלו שפונים אליי דרך הוואטסאפ גם בשעות הערב ואני תמיד משתדלת לענות ולהיות זמינה. הלקוחות מתייעצים איתנו בכל שלב - במה להשקיע, האם לקנות נכסים, האם לעבור עם העסק למקום אחר, ועוד. אנחנו נפגשים לפחות אחת לשנה עם לקוחות בעסק שלהם ואם מדובר על עסק גדול במיוחד, זה קורה גם פעמיים בשנה.

     

    אילו מקרים של לקוחות נחרטו לך בזיכרון?

    "היה לי מקרה של לקוח שהגיש בקשה לאשראי בסכום מאוד גבוה עם בקשה די מורכבת וממש נלחמנו עבורו על מנת שהוא יקבל את האשראי. זה לקח כמעט ארבעה חודשים, אבל בסוף הצלחנו לשמחתי והעסק שלו מתפקד ומצליח. מקרה אחר, היה של עורכת דין שהחליטה לעשות הסבה מקצועית ופנתה לתחום החינוך הבלתי פורמאלי. היא ביקשה לפתוח מרכז חינוכי מיוחד לילדים המבוסס על שיטה אמריקנית. במרכז יש קורסים לילדים בגילאי שנתיים עד 12 המבוססים בעיקרם על השיטה - גישה חינוכית שנועדה לאפשר לילדים להביא לידי ביטוי את הנטיות והיכולות הטבעיות שיש לכל ילד מיום היוולדו בעזרת שימוש בכלל החושים וסביבה מובנית מתאימה.

     

    "זהו מרכז ראשון מסוגו בישראל ובהתחלה היא ניגשה למספר בנקים שלא האמינו ברעיון. היא הגיעה אלינו, ראינו את הברק שלה בעיניים וזה גרם לנו להשתכנע ולאשר לה את בקשת האשראי שהיא הייתה זקוקה לה והמרכז הבאמת מאוד ייחודי פועל כיום באזור השרון בהצלחה רבה".

     

    בשיתוף בנק הפועלים

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים