המהפכה בעולם הקוסמטיקה מתחילה בקרם ישראלי חדשני

גאווה ישראלית: פיתוח מדעי של אוניברסיטת בר אילן, בהובלת פרופ' רחל לוברט, מכה גלים בכל העולם והופך בקצב מסחרר לתופעה גלובלית שתשנה לנצח את תחום הקוסמטיקה והאנטי-אייג'ינג. החדשות הגדולות: אם עד היום על מנת להחדיר חומצה היאלורונית להצערת העור יכולנו להיעזר רק בהזרקות, כיום ניתן להחדיר חומצה היאלורונית גם עם קרם ה-Prophecy המהפכני, אשר מיוצר על ידי חברת האנטי-אייג'ינג המובילה 'חוה זינגבוים' אשר יזמה והובילה את פיתוח הקרם. כעת באים מכל העולם לישראל כדי ללמוד - איך עושים את זה?

מדובר במהפכה של ממש. אין דרך אחרת לתאר את הגילוי המדעי המרעיש של החוקרים מאוניברסיטת בר אילן בשיתוף חוה זינגבוים, יזמת ובעלת תאגיד הקוסמטיקה העולמי הקרוי בשמה. אנשי מקצוע מובילים מתחום הקוסמטיקה ורפואת העור ברחבי העולם כבר שמעו על הפיתוח פורץ הדרך, ומיהרו לאמץ את הקרם המהפכני שקיבל את השם Prophecy. מהיום ניתן להגיד שענף הקוסמטיקה מתחלק לשניים: לפני הגילוי ואחריו.

רוצה להצעיר את עור הפנים באמצעות קרם בלבד? כל הפרטים על קרם Prophecy המהפכני>>

קצת רקע

על מנת להבין טוב יותר את התגלית המדהימה, כדאי להבין את הרקע הכללי של עולם הדרמטולוגיה, שאת התוצאות שלו אנחנו מרגישים יום-יום על העור שלנו: ככל שאנחנו מתבגרים, בעקבות הביולוגיה והתנאים הסביבתיים, העור שלנו מאבד מהגמישות והזוהר שלו, הוא מתדלדל והקמטים מתחילים להופיע. הסיבה לכך היא איבוד של אותו גורם מרכזי המקנה לעור את המראה הצעיר- חומצה היאלורונית, הנמצאת בין תאי העור בשכבות העמוקות של העור. החומצה הייחודית מיוצרת על ידי הגוף שלנו באופן טבעי ובריא, ויש לה תכונה אחת ייחודית ויעילה במיוחד- יכולת לספוח אליה כמות עצומה של לחות, מה שנותן לעור מראה מוצק ובריא.

(צילום: עומרי מרון) (צילום: עומרי מרון)
(צילום: עומרי מרון)

החומצה ההיאלורנית היא הקו הראשון בחזית מתמשכת לצמצום והאטת הזדקנות העור. בחזית האנטי-אייג'ינג החומצה מהווה לוחמת בכירה, משום שהגוף מאבד בהדרגה את היכולת להפיק חומצה זו, והפחתת הכמות שלה בגוף היא אחד הגורמים להיווצרות קמטים. חומצה זו היא גם נוגד חמצון (אנטי-אוקסידנט), מה שאומר שהיא לוכדת רדיקלים חופשיים הנוצרים בעור בתהליכים דלקתיים או בהמשך לחשיפה של הגוף לקרינת UV, לצד גורמים נוספים להזדקנות הגוף – מאפיינים אלו הופכים אותה לגורם מרכזי ולוחמת אנטי-אייג'ינג יעילה מאוד. ככל שרמת החומצה בגוף הולכת ופוחתת, גם הפעולה שלה נחלשת, והעור סובל משינויים, מקמטים, כתמים, קימטוטים ועוד.

רוצה לדעת עוד על הפיתוח הישראלי שעוזר לשמור על עור רענן ובריא ללא הזרקות? לפרטים והזמנות>>

אחרי חיפוש של שנים - נמצא פתרון לחידוש השכבות העמוקות של העור באמצעות קרם

המחקרים בעולם הקוסמטיקה ורפואת העור מנסים כבר שנים רבות למצוא את הנוסחה היעילה ביותר לחידוש העור ולמאבק בפגעי הגיל באמצעות משחות, כאלטרנטיבה להזרקת חומרים אל מתחת לפני העור. החומצה ההיאלורונית אמנם מככבת בתחום האנטי-אייג'ינג בעשרים השנים האחרונות, אך עד כה החוקרים נתקלו במחסום בלתי עביר – החדרה של החומצה באמצעות קרמים אל השכבות העמוקות של העור, אלו אשר אחראיות על הבריאות וההזדקנות של העור, על מנת להחזיר לו את הרעננות והחיוניות שלו. הבעיה פשוטה וכואבת: המולקולות של תכשירי הקוסמטיקה היו גדולות מידי ולא הצליחו לחדור את הנקבוביות החיצוניות של העור. התוצאה היא שכל המוצרים הקוסמטיים (גם היקרים ביותר) יכולים לטפל בשכבת העור החיצונית בלבד, ולהעניק לו מראה רענן לזמן מוגבל מאוד.

כל זה היה נכון עד לתגלית הגדולה של המדענים הישראלים, שפורצת דרך חדשה לחלוטין בעולם הקוסמטיקה. הפתרון אמנם נשמע כמו מדע בדיוני, אבל המדענים הצליחו למזער את מולקולות החומצה היאלורונית כך שהיא תוכל לחדור לשכבות העמוקות ביותר של העור, ולחדש אותו. במילים אחרות, עולם הקוסמטיקה ותחום רפואת העור נכנסים לעידן חדש. מהמחקרים ומדיווחים של נשים המשתמשות בקרם החדש עולה כי ישנה השפעה תוך מספר שבועות (משתנה מאישה לאישה), המתבטאת בטקסטורה משופרת של העור ומראה חיוני, בטיפול ביתי יומיומי קצר ופשוט.

איך זה עובד? ולמה אפשר לצפות אחרי שימוש ב-Prophecy?

קרם Prophecy מכיל מולקולות חומצה היאלורונית בגדלים שונים, כאשר המולקולות הגדולות יותר שומרות על הלחות בשכבת העור החיצונית ומשפרות את חדירות העור, בעוד שהמולקולות הקטנות חודרות לשכבות העור העליונות וסופחות אליהן מים, מה שמעניק לעור מראה חלק ובריא יותר. המולקולות הקטנות ביותר חודרות פנימה לעומק העור, מנטרלות רדיקליים חופשיים, מונעות איבוד מים מעומק הרקמה ומעניקות לעור גמישות חיונית.

לאחר טיפול קפדני ויום-יומי ב-Prophecy, תוכלי לצפות לעור מוצק וקורן, שיפור מרקם העור, טשטוש קמטוטים, הגנה אנטי-אוקסידנטית ונטרול רעלים, ואפילו הענקת נפח לשפתיים.

שמים סוף להזרקות – סוף סוף יש קרם שמצעיר את העור גם בשכבות העמוקות ביותר. לפרטים>>

החוקרים גאים, עולם הקוסמטיקה מתרגש - והתוצאות מתחילות להיראות בשטח

פרופ' רחל לוברט היא החוקרת שעמדה בראש הצוות המשולב של החוקרים מהמחלקות לפיזיקה, כימיה וננו-טכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן, אשר פיתח את הטכנולוגיה מאחורי התגלית המהפכנית. לדבריה, "החוכמה היתה לא רק למזער את המולקולות של החומצה, אלא גם לוודא כי כאשר הן משולבות בקרם, הן לא סופחות נוזלים ולא גדלות עוד לפני השימוש. בנוסף, היה חשוב לנו שהחומצה תשמור על המבנה המולקולרי שלה, המאפשר לה לספוח נוזלים ולטפל ברעלים. על פי תוצאות המחקרים, היעילות של המולקולות הממוזערות אף גדולה יותר, מה שמסביר את התוצאות המהירות אחרי תחילת השימוש בקרם".

חוה זינגבוים (צילום: ניסים פרץ) (צילום: ניסים פרץ)
חוה זינגבוים(צילום: ניסים פרץ)

ד"ר מיכאל שפלן, מומחה לכירוגיה פלסטית, אומר כי "הפיתוח החדש מהווה פריצת דרך מדעית אדירה. ההזרקה הממוקדת עדיין כוללת יתרון של אפשרות לפסל את תווי הפנים, אך היום אני ממליץ לכל המטופלות שלי, גם כאלו שעברו הזרקות של חומצה היאלורונית, להשתמש בקרם ה-Prophecy החדש על מנת לתחזק את תוצאות ההזרקה ולשמור על מראה רענן ובריא של העור מבחוץ – זה שהעולם בא איתו במגע. כיום גם לנשים שלא יכולות לעבור הזרקה מסיבות רפואיות, יש סוף סוף פתרון נגיש בדמות ה-Prophecy".

חוה זינגבוים, אשר העניקה יחד עם הצוות המקצועי שפיתח את הפורמולה את השם המחייב Prophecy לקרם, בעקבות החזון הגדול שהוא נושא איתו, מסכמת ואומר כי "התגלית החדשה היא הפתרון שמחזיר לעור שלנו את מה שאיבד עם השנים – את החומצה ההיאלורונית שלו. לכן, הפיתוח החדש הולך יד-ביד עם רפואת העור, ומשלים אותה".

במבט לעתיד, זינגבוים אומרת כי "אין ספק שבעתיד המחקר פורץ הדרך הזה יאפשר לרפואה להחדיר חומרים חיוניים נוספים אל מתחת לפני העור. התוצאות המרשימות של Prophecy מוכיחות כי העתיד כבר כאן. העובדות מדברות מהשטח: תוך 3 עד 6 שבועות של טיפול ב-Prophecy מגיעים לתוצאות נהדרות, ולאחרונה מגיעות אלינו עוד ועוד תגובות מצד מטופלות המשתמשות ב-Prophecy, המעידות על הפחתה משמעותית בהיקף הקמטים והקימטוטים. לכן אני לא מתפלאת מכך שעולם הקוסמטיקה מתרגש ביותר".

צילום: ניסים פרץ