שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    1,012 כ"ס לג'יפ גרנד-צ'ירוקי. כי מהירות מעל הכל
    כמה רחוק אפשר ללכת עם שיפור מנועים וביצועים? תשאלו את הנסי, סדנה אמריקאית שהעבירה את ג'יפ גרנד-צ'ירוקי טרקהוק מקצה שיפורים רצחני
    סדנת שיפורי הרכב האמריקאית הנסי חשפה גרסה חזקה עוד יותר לג'יפ גרנד-צ'ירוקי טרקהוק. וכן, עם יותר כוח מ-707 כוחות הסוס וזינוק מהיר יותר מ-3.5 שניות ל-96 קמ"ש. הנסי, כך מסתבר, שמה את הכוונת על מספרים באזור של מכוניות ספורט סופר-ספורטיביות דוגמת פורשה 911 טורבו S. למשל.

     

     

    עיקר השיפור הוא למנוע ה- בנפח 6.2 ליטר שמקבל כעת מגדש-על עם קיבולת ולחץ גדישה גבוהים מגרסת המקור (4.5 ליטר ו-PSI14), סעפת יניקה אחרת, הזרקת דלק ומחשב ניהול מנוע שונים. ההספק המרבי יעמוד כעת על 1,012 כ"ס, המומנט המרבי על 134 קג"מ. תוספת של כ-40% למספרים המפלצתיים ממילא של הטרקהוק ה"רגיל".

     

    הנסי ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק ()

    הכוח עובר לכל הגלגלים באופן קבוע דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. אלה מאפשרים - למרות משקל עצמי גבוה של 2.4 טון - זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-2.8 שניות. ניחשתם נכון, כמו פורשה 911 טורבו S.


    הנסי ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרקהוק ()

    כמו בטרקהוק הרגיל, ההנעה הכפולה נטולת הילוך כוח, עם יחס חלוקה קדמי-אחורי שמגיע עד 70% מאחור. הדיפרנציאל האחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, בולמי הזעזועים האדפטיביים מגיעים מבית בילשטיין, הבלמים מברמבו (400 מ"מ לפנים, 350 מ"מ מאחור) וצמיגי הכביש הדביקים מבית פירלי - P-Zero במידה 295/45 על חישוקי "20.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים