שתף קטע נבחר

אסטון מרטין מחזירה את ה-DBS

ספינת דגל חדשה ליצרנית רכבי הספורט הבריטית תוצג בקיץ הקרוב כמחליפת הוואנקוויש הוותיקה. תבוסס על ה-DB11 אבל תציע מנוע חזק משמעותית ונתון משקל צנוע במיוחד

אסטון מרטין חושפת קדימון ל-DBS סופרלגרה חדשה שתושק בחודש יוני, ספינת הדגל של המותג הבריטי שתתמודד מול פרארי 812 סופרפאסט. ביבואנית המותג לישראל, חברת אוטוארט, לא יודעים לציין מתי היא צפויה לנחות כאן.


 

ה-DBS תחליף את הוואנקוויש הוותיקה שהחליפה ב-2012 את ה-DBS הקודמת, שבתורה החליפה ב-2006 את הוואנקוויש הראשונה. מבולבלים? לא מפתיע. בכל מקרה, אסטון מרטין לא מפרסמת כל מידע אודות המכונית, אך היא צפויה להתבסס על פלטפורמת האלומיניום של ה-DB11, עם מיתלי עצמות עצה מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור (עצמות עצה מאחור בדגם היוצא).

אסטון מרטין DBS ()
ה-DBS נושאת על מכסה המנוע את הכינוי סופרלאגרה (Superleggera – סופר קלה באיטלקית), בדומה לדגמי DB4, DB5 ו-DB6. בכך מאשרים מעשית הבריטים כי היא תעשה שימוש מסיבי (עוד) יותר בחומרים מרוכבים, ותציג משקל עצמי נמוך מ-1.8 טון של ה-DB11.


אסטון מרטין DBS ()
 

יחידת ההנעה צפויה להתבסס על ה-V12 כפול מגדשי טורבו בנפח 5.2 ליטר המיוצר על-ידי אסטון מרטין. אתרים בריטיים נוקבים אפילו ב-800 כ"ס כמספר מעט-דמיוני אך מאוד מפתה, במטרה להתחרות ביריבה הגדולה מאיטליה. תיבת ההילוכים תמוקם מאחור כמו ב-DB11 על מנת לאפשר חלוקת משקל אופטימאלית והיא תעביר את הכוח לגלגלים האחוריים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים