שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ספוטיפיי משפרת את המנוי החינמי: יותר שליטה, יותר אפשרויות
    מפעילת שירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי משיקה גרסה חדשה לאפליקציה החינמית שלה. המטרה: למשוך ולפתות יותר משתמשים ולהאיץ את קצב הצמיחה של החברה. גם דיזר מתעדכנת

    ספוטיפיי, מפעילת שירות המוזיקה הבינלאומי הפופולרי, מכריזה על שיפורים וחידושים במנוי החינמי למשתמשי אפליקציית המובייל שלה. הרעיון: לתת גם למשתמשים שאינם משלמים גישה ליותר מוזיקה עם פחות הגבלות.

     

    ספוטיפיי (צילום: ספוטיפיי)
    ספוטיפיי מעדכנת את השירות(צילום: ספוטיפיי)
     

     

    ספוטיפיי מציעה למשתמשים גישה מלאה לספריית ענק של כ-35 מיליון שירים. כיום היא מאפשרת שני מסלולים: האחד חינם, המציע גישה לכל מאגר המוזיקה אך מחייב האזנה גם לפרסומות, ובשימוש בטלפונים ניידים יש הגבלות שונות. למשל, בגרסה החינמית ניתן להאזין לרשימות השמעה בסדר אקראי בלבד ("שאפל"), לא ניתן לבחור ולהשמיע שיר ספציפי, ויש הגבלה על מספר הפעמים שניתן לדלג על שירים. מי שרוצה את החוויה המלאה, צריך להירשם למסלול "ספוטיפיי פרימיום", שעולה בישראל 19.90 שקל בחודש.

     

    ספוטיפיי (צילום: ספוטיפיי)
    ספוטיפיי(צילום: ספוטיפיי)

     

    כעת משיקה ספוטיפיי גרסה חדשה של האפליקציה החינמית, עם שדרוגים שיאפשרו יותר חופש ויותר אפשרויות למשתמשים החינמיים. אלה יקבלו מעתה גישה ל-15 פלייליסטים (עם 750 שירים), שלהם יוכלו להאזין בכל סדר שירצו, ובתוכם ניתן כעת לבחור לשמוע שירים ספציפיים - ולא רק להאזין בהם במצב "שאפל" אקראי. הפלייליסטים הללו יהיו מותאמים אישית למשתמש ולטעמו המוזיקלי.

     

    דיילי מיקס של ספוטיפיי (צילום: ספוטיפיי)
    דיילי מיקס של ספוטיפיי(צילום: ספוטיפיי)

     

    לספוטיפיי יש כיום 90 מיליון משתמשים חינמיים שייהנו מהשדרוג. הגרסה החדשה של האפליקציה תושק בהדרגה לכלל הלקוחות, וצפויה להיות זמינה גם בישראל בקרוב.

     

    ספוטיפיי, שלאחרונה הונפקה בבורסה, רוצה למשוך לשירות שלה יותר משתמשים ולהאיץ את קצב הצמיחה שלה. מבחינתה, הדרך לצרף עוד משתמשים בתשלום היא לפתות אותם קודם כל להשתמש בגרסה החינמית. על-פי החברה, 60% ממשתמשיה המשלמים התחילו קודם כמשתמשים בחינם.

     

    גם שירות המוזיקה Deezer הציג היום שדרוג: תכונות חדשות נוספו לפיצ'ר ה-flow שמאפשר להאזין לרצף שירים מותאמים אישית. מעתה פורמט הקרוסלה החדש של ה- Flow מציע שלושה מסלולי מעקב 'בהשראת' רשימות השמעה קבוצתיות על ידי אמנים דומים ומסלול 'גילוי' למעריצים שמעוניינים לשמוע אמנים או שירים חדשים. משתמשי ה- Flow יכולים להחליק ימינה כדי לשמוע מוזיקה יומית או להאזין לשירים חדשים באמצעות אופציית ה'גילוי 'יחד עם הוספת שירים לרשימות האזנה או ליצור רשימת שמע חדשה.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים