שתף קטע נבחר
 

אופל מוקה 2014-2018

רכב הפנאי הראשון של אופל ולהיט מכירות באירופה הגיע אלינו באיחור. האח התאום לשברולט טראקס, מיוצר לצידו בדרום קוריאה ומבוסס אף הוא על פלטפורמת הסופר-מיני של ג'נרל מוטורס. דו"ח רכישת רכב משומש

קבוצה: רכבי פנאי קטנים.

דגמים: חמש דלתות, חמישה מקומות ישיבה.

טווח מחירים: מ-80 אלף שקל להנעה קדמית מ-2014, ועד 150 אלף שקל להנעה כפולה חדש (מחירון לוי יצחק).

 

תעודת זהות: רכב הפנאי הראשון של אופל ולהיט מכירות באירופה, הגיע אלינו באיחור. אח תאום לשברולט טראקס, מיוצר לצידו בדרום קוריאה ומבוסס אף הוא על פלטפורמת הסופר-מיני של ג'נרל מוטורס. דגם מעודכן, מוקה X, משווק מאז 2017 וצפוי להיות מוחלף בשנה הבאה.

פרטים טכניים: מנוע בנזין, 1.4 ליטר טורבו-בנזין (140 כ"ס בהנעה קדמית, 152 כ"ס בהנעה כפולה). תיבת שישה הילוכים אוטומטית. הנעה קדמית או כפולה.

זיהום אוויר: 158-144 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 10 עד 14 מ-15. לא מתבלט.

בטיחות: 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי ו-6 כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות כסטנדרט, ללא מערכות בטיחות אקטיביות. חלק נמכרו עם מערכות התרעה בהתקנה מקומית.

שמירת ערך: ירידת ערך שנתית ממוצעת של כ-13% בממוצע אצל לוי יצחק, השוק מפחית עוד לפחות 10%.

מה לבדוק לפני שקונים: חשוב לוודא שטופל במועד, מערכת הקירור רגישה מאוד להזנחה.

למי הוא מיועד: למי שמחפשים רכב פנאי גרמני זול ואין להם 3 ילדים.

למה כן: עיצוב נאה, תנוחת ישיבה גבוהה, ביצועים טובים. מתבלט באיכות חומרים ובידוד רעשים עדיפים על פני הטראקס, למרות ששניהם מגיעים מאותו פס ייצור.

למה לא: מושב אחורי צר, תא מטען קומפקטי, נוחות נסיעה והתנהגות כביש בינונית. סביבת נהג מבלבלת עם יותר מדי כפתורים עד מתיחת הפנים. אבזור דל בגרסה הבסיסית (אנג'וי פיקס).

למחפשי מציאות: רנו קפצ'ור זול וחסכוני יותר, ומציע גם נסיעה נעימה יותר, אך ללא סמל גרמני בחזית.

שורה תחתונה: מביא איכות ומחירי שוק אירופאים לשוק עתיר ברכבי פנאי יפנים וקוריאנים.

ציון: 4 כוכבים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים