פורשה קאיין היברידי חדש. לעשירים שרוצים לחסוך
יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית מתחילה לשווק גרסה היבירידית-נטענת מעודכנת לקאיין, עם טווח נסיעה של 44 ק"מ. תג המחיר מתחיל ב-615 אלף שקל
יחידת הכוח משלבת בין מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 (340 כ"ס, 7 כ"ס יותר מה-V6 בעל מגדש העל בדגם היוצא) ומנוע חשמלי (136 כ"ס, 41 כ"ס יותר). התפוקה המשולבת מחושבת כ-462 כ"ס ו-71.4 קג"מ הזמינים כבר מסל"ד גבוה במעט מסרק, תוספת 46 כ"ס ו-11.2 קג"מ לעומת קאיין היברידי קודם. בהמשך שרשרת ההנעה מוצבת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.
השיפור המשמעותי כאמור הוא במערכת החשמל עם קיבולת מצברים שעלתה מ-kWh10.8 ל-kWh14.1 המאפשרים כעת טווח נסיעה של 44 ק"מ במהירות 135 קמ"ש (36 ק"מ ו-123 קמ"ש בדגם היוצא). טעינת המצברים אורכת 7.8 שעות בטעינה רגילה או 2.3 שעות בטעינה מהירה עם עמדה ייעודית.
גם הביצועים שופרו, זינוק ל-100 קמ"ש ב-5 שניות (קיצוץ של 0.9 שניות) והמהירות המרבית עומדת על 253 קמ"ש (5 קמ"ש יותר), כשמלבד תוספת הכוח נהנית הגרסה ההיברידית - בדומה לקאיין הרגיל - מדיאטה של 55 ק"ג במשקל העצמי.

