שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פורשה קאיין היברידי חדש. לעשירים שרוצים לחסוך
    יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית מתחילה לשווק גרסה היבירידית-נטענת מעודכנת לקאיין, עם טווח נסיעה של 44 ק"מ. תג המחיר מתחיל ב-615 אלף שקל
    פורשה חושפת גרסה היברידית נטענת לקאיין החדש (דור שלישי). לדברי יבואנית המותג, חברת אורכיד ספורטס קארס, הקאיין הזול מכולם צפוי לנחות כאן כבר בחודש יולי הקרוב עם תג-מחיר שמתחיל ב-615 אלף שקל, 83 אלף שקלים פחות מגרסת הבסיס בעלת המנוע הדומה - אך ללא המנוע החשמלי.

     

     

    יחידת הכוח משלבת בין מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 (340 כ"ס, 7 כ"ס יותר מה-V6 בעל מגדש העל בדגם היוצא) ומנוע חשמלי (136 כ"ס, 41 כ"ס יותר). התפוקה המשולבת מחושבת כ-462 כ"ס ו-71.4 קג"מ הזמינים כבר מסל"ד גבוה במעט מסרק, תוספת 46 כ"ס ו-11.2 קג"מ לעומת קאיין היברידי קודם. בהמשך שרשרת ההנעה מוצבת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.

    פורשה קאיין הייבריד ()
    השיפור המשמעותי כאמור הוא במערכת החשמל עם קיבולת מצברים שעלתה מ-kWh10.8 ל-kWh14.1 המאפשרים כעת טווח נסיעה של 44 ק"מ במהירות 135 קמ"ש (36 ק"מ ו-123 קמ"ש בדגם היוצא). טעינת המצברים אורכת 7.8 שעות בטעינה רגילה או 2.3 שעות בטעינה מהירה עם עמדה ייעודית.


    פורשה קאיין הייבריד ()
    גם הביצועים שופרו, זינוק ל-100 קמ"ש ב-5 שניות (קיצוץ של 0.9 שניות) והמהירות המרבית עומדת על 253 קמ"ש (5 קמ"ש יותר), כשמלבד תוספת הכוח נהנית הגרסה ההיברידית - בדומה לקאיין הרגיל - מדיאטה של 55 ק"ג במשקל העצמי.


    פורשה קאיין הייבריד ()
      

    הקאיין ההיברידי נבדל, כמקובל בדגמי היצרנית הנטענים, בצבע ירוק זרחני לשם הדגם מאחור ולקאליפרים, בעוד מסך המגע ("12.3) בפנים כולל גם מידע על מערכת החשמל. הגרסה ההיברידית תוצע עם סטנדר אבזור גבוה מזו הרגילה, כולל מתלי אוויר, מערכת שמע של Bose, חישוקי "20 קלים וסגירה רכה לדלתות. אבזור הבטיחות כמו יהיה זהה לגרסה הרגילה - בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית (כולל מצב זחילת פקקים).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים