שתף קטע נבחר

קיה נירו: מעכשיו גם חשמלי עם טוווח של 450 ק"מ

יצרנית הרכב הקוריאנית חושפת גרסה חשמלית לרכב הפנאי הקטן. יציע טווח של 450 ק"מ בין טעינות. גרסה אירופאית תוצג בחודש אוקטובר, מועד הגעה לארץ עדיין לא ידוע

מהפכת החשמל אינה עוצרת. הביקוש למכוניות מונעות חשמל מזנק מדי שנה, ויצרניות הרכב מגיבות בהתאם עם יותר ויותר דגמים שניזונים מתקע ולא מפיית תדלוק. כך גם יצרנית הרכב הדרום קוריאנית קיה שחושפת נירו חשמלי בתערוכה ייעודית שנערכה במדינה. לדברי טלקאר היבואנית אין עוד מידע לגבי זמינות הרכב לשוק האירופאי והישראלי והוא יבחן לחיוב לכשיתאפשר. הצגת הגרסה האירופאית צפויה לתערוכת פריז בתחילת חודש אוקטובר.

קיה נירו EV ()
זו אמנם אינה פעם ראשונה בה קיה מציגה רעיון לנירו חשמלי, אך בשונה מאב הטיפוס שהוצג בתחילת השנה בתערוכת CES שנערכה בלאס וגאס, ארה"ב, גרסת הייצור דומה יותר לנירו ההיברידי המשווק כיום, גם בישראל. ההבדלים היחידים מתבטאים בחזית - ללא פתחי אוורור שאינם נדרשים ברכב חשמלי ועם שקע טעינה - עם פגוש שונה ולרוחבו פס תאורת לד, עיטורים בצבע כחול וחישוקי "17 שונים.


קיה נירו EV ()
 

הנירו החשמלי הוצג בשתי גרסאות, עם מצברים בעלי קיבולת של 64 kWh המאפשרים טווח נסיעה של 450 ק"מ בין טעינות, 70 יותר מהטווח המוצהר בלאס וגאס. בנוסף תוצע גם גרסה צנועה (וללא ספק זולה) יותר עם קיבולת מצברים של 39.2 kWh, אך זו תשווק כנראה רק בדרום קוריאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים