שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גרסת המירוץ לפורשה 911 תגיע גם לישראל
    אם אתם חובבי ספורט מוטורי ומחזיקים בחשבון בנק ללא תחתית, יש לנו המלצה בשבילכם: גרסת המירוץ לפורשה 911 GT3 עומדת להגיע ארצה
    פורשה חושפת 911 GT3 R חדשה, גרסת מסלול ייעודית שמבוססת על ה-GT3 RS. את הופעת הבכורה היא ערכה במירוץ 24 השעות של נורבורגרינג שהוזנק אתמול. תג המחיר באירופה עומד על כחצי מיליון יורו. מהיבואנית, אורכיד ספורטס קאר, נמסר כי היא תציע את המכונית בהזמנה מיוחדת.
     
    פורשה 911 GT3R

    פורשה 911 GT3R

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    גוף ה-GT3 R עושה שימוש ניכר בקרבון במרבית חלקי המרכב (גג, מכסה קדמי, בתי הגלגל, דלתות וחלקה האחורי) בעוד החלונות עשויים מפוליקרבונט. שורה של מסיטי אוויר וכונסי אוויר בחזית מספקים קירור למערכות ההנעה, הבלמים והצמיגים, וכנף אחורית עצומה (190 ס"מ לרוחב ו-40 ס"מ לאורך) מספקת כוח הצמדה לחלק האחורי.

    פורשה 911 GT3R ()

    פורשה 911 GT3R ()

    תא הנוסעים נטול אביזרי נוחות ושונה לחלוטין מגרסת הייצור הסדרתי. יש מושב עם חגורות מירוצים תקני לנהג בלבד, הגה עם מתגי שליטה במערכות השונות, צג נתונים דיגיטאלי המשמש כלוח מחוונים וכלוב בטיחות תקני. המכונית המעודכנת מציעה בפעם הראשונה גם מיזוג אוויר לצינון הנהג.

    פורשה 911 GT3R ()

    המנוע - בוקסר אטמוספרי עם 6 צילינדרים - מגיע מה-GT3 RS עם שינויים בתזמון השסתומים, במשאבת הזרקת הדלק ובסעפת היניקה והפליטה בכדי להתאימם לפעולה עם דלק ייעודי למירוצים. ההספק עומד על 550 כ"ס (30 כ"ס יותר מהדגם הסדרתי) העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית עם מנופי העברת הילוכים מההגה. מיכל דלק גדול בנפח 120 ליטר אמור לאפשר פחות עצירות תדלוק בפיטס.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "גרסת המירוץ לפורשה 911 תגיע גם לישראל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים