שתף קטע נבחר

המספרים נחשפים: לאן הגיעו הכרטיסים למשחק מול ארגנטינה

רק כרבע מהכרטיסים (8,000) נמכרו לקהל הרחב במכירה של "לאן", השאר חולקו בין ספונסרים שונים, ההתאחדות לכדורגל, ילדי הפריפריה ועוטף עזה ומשרד הספורט. הפירוט המלא בפנים

ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet ספורט הגיע פירוט חלוקת הכרטיסים למפגש בין ארגנטינה לישראל, שנחשף כאן לראשונה.

 

ביקורות רבות היו כלפי המכירה דרך אתר האינטרנט של חברת הכרטיסים "לאן". על פי מדיניות המכירה, כל מי שרצה לרכוש כרטיסים יכול היה ליהנות משני כרטיסים לכל היותר.

 

אינפו למשחק בין ישראל וארגנטינה ()

 

עתה מתברר כי רק 8,000 כרטיסים הוצאו למכירה דרך האתר על פי קטגוריות שונות ומחירים בהתאם. כ-1,500 כרטיסים נוספים, שגם הם נמכרו לציבור, הוצאו למכירה דרך חברת ההפקה עצמה.

 

5,000 כרטיסים נמכרו במוצ"ש האחרון במכירה מיוחדת ומוקדמת דרך משרד הכרטיסים לאן למי שמחזיק במינוי לנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל קיבלה 1,200 הזמנות שיחולקו בין היתר בין שחקני עבר שחצו את 30 ההופעות, חברי הנהלה, ספונסרים, שופטים ועוד.

 

אוהדים, ספונסרים וילדי הפריפריה. אצטדיון טדי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדים, ספונסרים וילדי הפריפריה. אצטדיון טדי(צילום: עוז מועלם)

 

עדיין לא ברור כמה כל אחד מהשחקנים יקבל או יוכל לרכוש, לאחר שהם פנו היום (חמישי) לראשי הנבחרת ועדיין לא קיבלו תשובה. בהתאחדות, שנחשב כגוף שלמעשה מארח את המשחק, רכשו 1,500 כרטיסים נוספים.

 

8,000 כרטיסים הועברו לספונסרים השונים, בין היתר כחלק מחבילת הפרסום והשיווק, כשגם הם התחייבו להעברת כרטיסים לפריפריה: הספונסר הראשי, שופרסל, קיבל 4,200 כרטיסים, חברת פוקס תרמה 200 אלף שקלים והחליטה לחלק 2,000 כרטיסים נוספים לילדי הפריפריה, כשיתר הכרטיסים הועברו לספונסרים כדוגמת בנק הפועלים, הייסנס ואחרים.

 

המפיק דניאל בנעים החליט לרכוש מכיסו הפרטי 2,500 כרטיסים שיועברו לילדי הפריפריה דרך חברת המתנ"סים (מחשש לספסרות, הילדים יקבלו את הכרטיסים רק בפתח האצטדיון) ואתמול התווספו כ-2,000 כרטיסים שיחולקו גם לילדי עוטף עזה, הסביבה ובקשות מיוחדות של עמותות, בקשות חריגות ויחידות צבאיות.

 

ליונל מסי (צילום: AFP)
אוטוטו הוא כאן. מסי(צילום: AFP)

 

איזור של 1,200 כסאות יוסב לטובת לוגיסטיקה, זאת בעיקר בשל הצורך בבניית מגדלי שידור וכיו"ב, מאחר והמשחק יועבר בהפקה כפולה, לארץ ולעולם עם פרסומות שונות, לא כולל טריבונת תקשורת מיוחדת, שתיבנה על מנת לאכלס 300 עיתונאים מהארץ ומהעולם כולו.

 

מתברר כי משרד הספורט ביקש תחילה מההפקה לבצע מכירה מיוחדת של 500 כרטיסים לטובת עובדי המשרד שקיבלו לינק מיוחד, אולם לאחר התייעצות עם היועצת המשפטית של המשרד אושר לבצע מכירה כזו ל-200 כרטיסים בלבד במחיר מלא כמובן - וגם אז הם קיבלו ביקורת מאחר וזכו בתעדוף לעומת שאר הציבור.

 

כעת נותרו מאות כרטיסים אחרונים בלבד שיחולקו לטובת בקשות מיוחדות, אחרי שמאות מיילים נשלחו לחברת ההפקה בימים האחרונים עם סיפורים מרגשים.

 

יש לציין כי מדובר באירוע פרטי שממומן על ידי איש עסקים פרטי שיש לו נופך ציבורי בשל החלטת השרה רגב להקצות 2.7 מיליוני שקלים מכספי המדינה לטובת המעבר מחיפה לירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי נבחרת ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים