שתף קטע נבחר

סוזוקי ג'ימני החדש נחשף - אצלנו בעוד מספר חודשים

תמונות ראשונות של רכב השטח הקטן והחדש מבית סוזוקי, מחליף לאחד מהדגמים היותר פופולריים ואהובים על הרפתקני ישראל. עם עיצוב עדכני וקרבי מבעבר והבטחה ליכולת שטח טובה עוד יותר. לישראל הוא עשוי להגיע כבר בסוף השנה

תמונות ראשונות של סוזוקי ג'ימני חדש, ללא מעטה הסוואה, דלפו לרשת. הצילומים ממגרש החניה העצום מחוץ למפעל סוזוקי ביפן, חושפים כמה עשרות יחידות מסדרת הייצור הראשונה. לדברי מכשירי תנועה, יבואנית המותג לישראל, הג'ימני החדש צפוי לנחות כאן לקראת סוף השנה, או לכל המאוחר בתחילת שנה הבאה.

 

 

הג'ימני הנוכחי הוא מהדגמים הוותיקים ביותר בשוק הרכב, דגם שמאז הצגתו הראשונה בתערוכת טוקיו (1997) כמחליף לסמוראי הזקן, לא עבר שינויים מהותיים, האחרון שבהם היה תוספת מבורכת של מערכת בקרת יציבות מחויבת על-פי חוק, שינוי שאפשר לו ב-2015 לחזור ארצה לאחר הפסקת השיווק ארבע שנים קודם לכן.

סוזוקי ג'ימני ()

היצרנית היפנית אינה מפרסמת כל מידע טכני וגם מגוון התמונות מוגבל מאוד, אך נראה כי רכב השטח הצנוע - שצפוי ליהנות כמו קודמו מתג-מחיר זול יחסית - שומר על מרכב שלוש דלתות למרות שהמרכב צפוי לגדול במעט. העיצוב החיצוני עודכן עם מראה רבוע וזוויתי יותר המעניק לו לא רק מראה קרבי-קשוח בהשוואה לדגם היוצא, אלא גם מזכיר רכב כביש-שטח אייקוני גדול ויקר משמעותית - מרצדס G קלאס. הגלגל הרזרבי שיהיה גם בעתיד צמוד לדלת תא המטען, רק מחזק זאת.

סוזוקי ג'ימני ()

יש להניח כי תא הנוסעים הספרטני לאורך השנים צפוי לעבור עדכון נרחב, הן מבחינת אבזור והן איכות החומרים. יש גם סבירות גבוהה למסך מגע בעיצוב דומה לדגמי היצרנית העדכניים. מספר כריות האוויר יהיה ללא ספק גדול מהשתיים בדגם הנוכחי ויש להניח כי יתווספו גם מספר מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות.

 

ממידע לא רשמי ותמונות ריגול נוספות שדלפו לרשת, אפשר לספר כי הג'ימני צפוי להתבסס גם בעתיד על שלדת סולם קשיחה, סרנים חיים מלפנים ומאחור והנעה כפולה עם הילוך כוח. היצע המנועים ותיבות ההילוכים לא פורסם, אבל ניתן לשער כי הוא יתבסס על יחידות ההנעה המוכרות של היצרנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים