שתף קטע נבחר

מיזם GetPackage משיק קמפיין פרסומי

החברה מציעה שירות שליחויות ומאפשרת לכל אדם להיות שליח כמקור הכנסה נוסף. היקף הקמפיין: למעלה מ-1.5 מיליון שקל

מיזם GetPackage משיק קמפיין פרסומי נרחב בסכום של למעלה מ-1.5 מיליון שקל. המהלך הפרסומי כולל קמפיין השקה גדול, בין השאר בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאמצעות שילוט על אוטובוסים.

 

חברת GetPackage היא מיזם של שירות שליחויות, המתבסס על עקרון הכלכלה השיתופית, ומציע ללקוחות פרטיים ולעסקים להזמין שליח באמצעות אתר האינטרנט ו/או האפליקציה.

 

החברה מאפשרת לכל אדם להיות שליח ולקבוע בעצמו את גובה ההכנסה על בסיס המשלוחים אותם הוא מבצע באפליקציה. השליחים יכולים לנצל את השגרה היומיומית שלהם בכדי לספק שירותי משלוחים, ולקבל מקור הכנסה נוסף.

 

מהחברה נמסר כי הקמפיין הוא שלב נוסף באסטרטגיה להפוך את תחום השליחויות לנגיש ופשוט תוך שימת דגש על שליחויות מיידיות לאדם הפרטי, ולעסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים.

 

GetPackage החלה את פעילותה לפני כשנה. מאחורי החברה עומד היזם ניר בנגל, אשר הקים את המיזם מתוך חשיבה כי למרות ההתפתחויות הטכנולוגיות, תחום השליחויות נותר כפי שהיה לפני 50 שנה. אל בנגל חברו משקיעים נוספים - קבוצת בר שיווק והפצה, בשליטת איש העסקים עדו ברגמן, וכן מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, בבעלות יעקב שחר וישראל קז.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים