שתף קטע נבחר

בנק הפועלים מרחיב את השירותים הבנקאיים לאוכלוסיית המבוגרים

מעל 70 אלף אזרחים ותיקים כבר השתמשו בקו הייעודי המקוצר של "פועלים בטלפון"

לקוחות מעל גיל 75 שמתקשרים למוקד הטלפוני של בנק הפועלים זוכים לשירות מועדף - קבלת מענה מהבנקאי הטלפוני במינימום הקשות ובמינימום זמן המתנה.

 

מתוך הבנה כי חלק מציבור המבוגרים מתקשה לבחור נתיב לשיחה עם בנקאי באמצעות המענה הממוחשב, הוחלט לייצר תעדוף בנתיב קצר ופשוט במיוחד עבור אוכלוסייה זו.

 

הלקוח מקיש בכניסה ת"ז וקוד סודי (על מנת לשמור על פרטיותו), שומע את היתרה בחשבון, ואז בלחיצה על כוכבית 1 עובר ישירות לבנקאי - תוך 10

שניות.

 

לקוחות אשר יבחרו להמשיך ולקבל שירות במענה הממוחשב יוכלו לעשות זאת.

 

השקת הקו הייעודי היא חלק מהבטחת הבנק להעניק שירות אישי, אנושי וטכנולוגי.

 

השקת הקו הייעודי מצטרפת לשורה של שירותים בנקאיים ייחודיים עבור אוכלוסיית המבוגרים:

הנגשת שירותי מזומנים עד אליהם - סניף נייד המגיע לבתי אבות ומקומות מרוחקים

 

סיוע בביצוע פעולות באמצעות דיילים המשולבים במרבית סניפי הבנק, במטרה לסייע לאוכלוסיית המבוגרים בביצוע פעולות והכוונת לקוחות לקבלת שירות

 

 גלי אינקרפט, מנהלת מרכז תובנות לקוח, בנק הפועלים (צילום: סיון פרג')
גלי אינקרפט, מנהלת מרכז תובנות לקוח, בנק הפועלים(צילום: סיון פרג')

 

תקשור השינוי - שיחות יזומות ללקוחות מבוגרים

 

סיוע טלפוני בתיאום פגישות עם בנקאי בסניף ללקוחות מעל גיל 75 - באמצעות המוקד הטלפוני

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים