שתף קטע נבחר

ב.מ.וו הציגה X5 חדש. אצלנו בשנה הבאה

כשבועיים לאחר שנחשף לראשונה בניסויי נהיגה רואה ה-X5 החדש אור. עם מראה אגרסיבי מבעבר, הבטחה לתא נוסעים מרווח ואיכותי יותר ולראשונה עם חבילת שטח

ב.מ.וו חושפת רשמית את ה-X5 החדש, דור רביעי לרכב הפנאי הראשון של החברה שהוצג לראשונה לפני שני עשורים. לדברי היבואנית הוא צפוי לנחות כאן בתחילת השנה.


 

ה-X5 גדל בכל ממד ביחס לקודמו - 3.5 ס"מ לאורך (492 ס"מ), 6.5 ס"מ לרוחב (200.5 ס"מ) אבל נמוך ב-2 ס"מ (174.5 ס"מ). בסיס הגלגלים גדל ב-4 ס"מ (297.5 ס"מ) ויאפשר כנראה מרחב מחיה טוב מבעבר לנוסעים. תא המטען כמעט זהה בגודלו וכבעבר נפתח בשני חלקים: עליון כלפי מעלה, ותחתון - המשמש גם כמדף פונקציונלי - כלפי מטה.

ב.מ.וו X5 ()

ב.מ.וו X5 ()
העיצוב החיצוני אגרסיבי אפילו יותר מהדגם היוצא, בעיקר בחרטום עם יחידות תאורה חדות ופגוש כוחני עם פתחי אוורור גדולים וסבכת כליות עצומת ממדים. סביבת בורר ההילוכים והקונסולה המרכזית עברה שינוי מראה, יש לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) ומסך גדול בחלקה העליון של הקונסולה ("12.3) הנשלט באמצעות מגע או מערכת iDrive. כבעבר תוצע שורת מושבים שלישית לצמד ילדים כאופציה.

ב.מ.וו X5 ()
היצע המנועים עבר בירושה מהדגם היוצא: טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ו-265 כ"ס (עוד 7 כ"ס) ב-30d או טורבו-בנזין עם 340 כ"ס ב-40i (תוספת 34 כ"ס), שניהם בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.

 

הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות בדיזל (קיצוץ 0.3 שניות) ו-5.5 שניות בבנזין (קיצוץ של שניה). כבעבר יוצע גם מנוע V8 טורבו-בנזין בנפח 4.4 ליטר עם 462 כ"ס (עוד 12 כ"ס) ב-50i וטורבו-דיזל עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם ארבעה מגדשי טורבו והספק של 400 כ"ס ב-M50d (תוספת 19 כ"ס).


ב.מ.וו X5 ()
 

ב.מ.וו תציע לראשונה בדגם חבילת שטח הכוללת מיתלי אוויר מלפנים ומאחור המאפשרים הגבהה של המרכב ב-40 מ"מ, ארבעה מצבי נהיגת שטח קבועים מראש (חול, סלעים, כורכר או שלג) ודיפרנציאל אחורי ננעל אוטומטית. בנוסף יוצעו מוטות מייצבים אקטיביים המסייעים לשמירה על מרכב מאוזן בנסיעה מהירה והיגוי לגלגלים האחוריים במטרה לשפר את היכולת הדינמית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים