אודי A1 החדשה - אצלנו בתחילת 2019
יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית המתמודדת עם מעצרו המתוקשר של העומד בראשה, חושפת דור שני ל-A1, הדגם הקטן בארסנל החברה. עם עיצוב קרבי, תא נוסעים עדכני ומרווח מבעבר ושדרוג אבזור הבטיחות
בדומה לסיאט איביזה ופולקסווגן פולו, גם ה-A1 מבוססת על פלטפורמת MQB-A0 ובדומה להן תוצע רק במרכב חמש דלתות (ספורטבק). היא ארוכה ב-5.5 ס"מ (403 ס"מ), בעלת ממד רוחב דומה (174 ס"מ) ונמוכה בסנטימטר (143 ס"מ) - צמיחה במידות שאמורה לסייע בשיפור מרחב המחייה לנוסעים. תא המטען גדל ב-65 ליטר ל-335 ליטר.
תא הנוסעים עבר שדרוג לא פחות משמעותי עם אפשרות לדיפונים בצבע המרכב, לוח מחוונים דיגיטאלי ("10.3) וקונסולה מרכזית הפונה קלות לכיוון הנהג וכוללת מסך מגע ("8.8 בגרסאות הבסיס ו-"10.1 בבכירות) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto וצמד שקעי USB (הדגם היוצא נעדר חיבור USB). כאופציה מוצעת תאורת אווירה ב-30 גוונים שונים ומערכת שמע של B&O. גם מערך הבטיחות יעבור שדרוג עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים.
היצע מנועי הטורבו בנזין כולל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בשתי רמות הספק (95 כ"ס או 115 כ"ס), וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) ו-2.0 ליטר (200 כ"ס). כל המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד, פרט למנוע הגדול שמשודך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. בשנה הבאה תוצג גרסת S1 עם הנעה כפולה-קבועה ויותר כוח.

