שתף קטע נבחר

חמישה צוותים ישראלים במירוץ שטח ברומניה

חמישה צוותים ישראלים יזנקו ביום שבת למירוץ שטח ברומניה. אחרי המירוץ האחרון שנערך ביוון, ההתמודדות המעניינת ביותר תהיה בין רז הימן והלל סגל לשי שמעוני וגדעון בן שמואל. "המירוץ הזה קשה כמו קטע דירוג בדקאר" אומר רז הימן

חמישה צוותים ישראלים יזנקו מחר (יום שבת) למירוץ השטח "באחה רומניה", הסבב השני באליפות מזרח אירופה. נקודת הזינוק היא בעיר בוזאו, כ-110 ק"מ צפונית מזרחית לבוקרשט הבירה, אליה יחזרו המתחרים לאחר קטע מדוד בזמן של כ-500 ק"מ. הצוותים הישראלים יתמודדו מול 40 מתחרים נוספים מצרפת, איטליה, יוון, הונגריה, טורקיה ובולגריה.

רז הימן הלל סגל שי שמעוני גדעון בן שמואל (צילום: גלעד עמקיה)
(צילום: גלעד עמקיה)

 

למרות ריבוי המתחרים, נראה כי הקרב על הניצחון יתנהל בין שני הצוותים הישראלים: רז הימן והלל סגל (פוינטר) מול שי שמעוני וגדעון בן שמואל (גתוס כל גדר) המתמודדים בקטגוריית T1 הבכירה (רכבי שטח בבניה עצמית). במירוץ הקודם ביוון היה הקרב צמוד ביותר בין שני הצוותים, עם פער של 1.6 שניות בלבד בקו הסיום לטובת רז והלל.

שי שמעוני גדעון בן שמואל (צילום: גלעד עמקיה)
(צילום: גלעד עמקיה)

 

"ההשתתפות ברומניה לא הייתה בתוכנית המקורית" אמר שי שמעוני בשיחה ל-ynet. "החלטנו ללכת על זה כי המירוץ הקודם השאיר לנו טעם טוב של עוד. אנחנו אנשים תחרותיים והקרב עם רז והלל הוא מאתגר מאוד. העובדה שהאוטו כבר כאן ולא צריך להוביל אותו רק הקלה על ההחלטה. אם ילך לנו טוב נמשיך לסבבים הבאים".

 

שמעוני הוסיף כי "מירוץ במתכונת של קטע דירוג אחד מייצר אתגר שונה ממרוצים קודמים ואין לנו כל סיוע של אנשי הצוות הטכני. אפילו פאנצ'ר אחד עלול לעלות בדירוג. האסטרטגיה שלנו תהיה דווקא ללכת על בטוח, לפחות בהתחלה. תוך כדי המירוץ נראה מה מצבנו ביחס לאחרים ונשפר בהתאם".


רז הימן הלל סגל (צילום: Dan Strauti)
(צילום: Dan Strauti)
 

"ניצחנו את המירוץ הקודם ביוון ואת המירוץ ברומניה בשנה שעברה, אז יש יותר לחץ לחזור על ההישג. מנסיון אני יכול להגיד שהמחשבות האלה לא מביאות אותנו למקומות טובים, אז אנחנו מנטרלים את זה ומנסים להתרכז רק בעצמנו ולעשות את שלנו. זו הדרך היחידה להצליח. אף פעם לא קרה לנו שניצחנו פעמיים ברציפות, אבל אנחנו מקווים לשבור את 'המסורת' הזו הפעם" אמר רז הימן בשיחה עם ynet.

 

הימן הוסיף כי "אתגר כאן יהיה לעשות מירוץ נקי, בלי טעויות ניווט ונהיגה, תקלות ברכב או אפילו להיתקע באחת ממלכודות הבוץ. וזה לא פשוט במירוץ כזה שהוא קטע אחד רצוף. מבחינת הקושי, המירוץ הזה הוא כמו קטע דירוג בדקאר".

ישראלים ספורט מוטורי באבו דאבי (נמרוד ארקליס)
(נמרוד ארקליס)

 

צוותים נוספים שיתחרו במירוץ הם דדי ושחר שפרונץ (מיצובישי פאג'רו) בקטגוריית T2 לרכב בייצור סדרתי, גבי אברג'יל והדר מלמד (קאן-אם מאבריק X3) ודני ועומר פרל (פולריס RZR) ברכבי שטח SBS.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גלעד עמקיה
רז הימן הלל סגל שי שמעוני גדעון בן שמואל
צילום: גלעד עמקיה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים