שתף קטע נבחר

עיכובים ברכבת העמק: "יש עומס ואף אחד לא רוצה לרדת"

נוסעים חיכו במשך כ-40 דקות לאחר שהרכבת לא יכלה להמשיך מכיוון שהייתה עמוסה מדי. עמרי מזרחי, שבת זוגו הייתה על הרכבת אמר: "היא כמעט פספסה מבחן בגלל הסיפור הזה, הגיעו מים עד נפש". מהרכבת נמסר כי "לא מדובר על תקלה אלא על מנגנון המובנה ברכבת עצמה"

 

עומס בתחנת רכבת בית יהושוע (צילום: רועי ליבנה)
עומס ברכבת. אילוסטרציה(צילום: רועי ליבנה)

נוסעים שהיו בדרכם מחיפה לבית שאן אחר הצהריים (ה') נאלצו להמתין לרכבת חלופית במשך כ-40 דקות בתחנת לב המפרץ, זאת לאחר שאיש מהנוסעים לא הסכים לרדת מהרכבת המקורית שהייתה עמוסה מדי ולא הייתה יכולה להמשיך בנסיעה.

 

עמרי מזרחי, שבת זוגו הייתה על הרכבת, אמר כי "מדובר ברכבת מאוד קטנה, עם מספר קרונות מועט ונוצר מצב שהיה עליה עומס וביקשו שאנשים ירדו ממנה. כשאף אחד לא הסכים, החליטו לבטל את הרכבת, הורידו ממנה את כולם ובת זוגי וכל היתר נאלצו לחכות לרכבת אחרת במשך יותר מ-40 דקות".


 

מזרחי טוען שזו הפעם החמישית בחצי השנה האחרונה שבה זה קורה. "הרכבת פשוט עוצרת כי יש עליה יותר מדי אנשים לטענתם, ובגלל שאנחנו בישראל כשמבקשים אף אחד לא מוכן להתנדב ולרדת".

 

"בת זוגי לומדת רפואה ופעם אחת היא כמעט פספסה מבחן בגלל הסיפור הזה. הפיצוי היחידי שברכבת מוכנים לתת אחרי המקרים האלו זה כרטיס חינם. אותי זה מטריף, אני לא מבין את זה, הגיעו מים עד נפש. כלקוחות שמשלמים לרכבת איך אנחנו יכולים לסמוך על זמני ההגעה שלה?", אמר.

 

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "רכבת העמק, שנחנכה לפני כשנה וחצי, הינה בבחינת הצלחה גדולה, ומספר הנוסעים בה עולה על כל התחזיות. חלק מהרכבות המופעלות בקו הינן מסוג קרונועים, אשר בנויים טכנולוגית כך שבמצב של עומס ברכבת, אינם מאפשרים את המשך נסיעתה.

 

"לא מדובר על תקלה אלא על מנגנון המובנה ברכבת עצמה. כאשר אירועים אלה מתרחשים, צוות הרכבת ובראשם הפקח מטפל בהם, ומוודא המשך נסיעת הרכבת במהירות האפשרית. אנו מבקשים מנוסעינו להישמע לבקשות צוותי הרכבת. יצוין כי בהיעדר מסילה כפולה, אין אפשרות להגדיל את תדירות הרכבות המופעלות בקו מעבר לקיים היום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי ליבנה
אילוסטרציה
צילום: רועי ליבנה
מומלצים