שתף קטע נבחר

ביטוח בשירות עצמי: העתיד של עולם הביטוח כבר פה

ביטוח רכב יכול להיות עניין מסורבל וארוך - השוואת מחירים, טלפונים, מילוי שאלונים, שליחת טפסים. אבל יש חברות ביטוח כמו שירביט, שמדביקות את הקצב עם המהפכות הדיגיטליות והופכות את כל התהליך להרבה יותר מהיר, פשוט ונוח עם מערכת מתקדמת של שירות עצמי

לאחרונה חברת הביטוח הוותיקה שירביט פיתחה ממשק חדש, שמאפשר לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית בקליק אחד ובשניות ספורות בלבד. פשוט נכנסים לאתר, מצלמים את רישיון הנהיגה ואת רישיון הרכב באמצעות הסמארטפון. מערכת חכמה מעבדת את הנתונים של המבוטח ותוך כמה שניות מתאימה לו הצעה אטרקטיבית מותאמת אישית. בלי להמתין לנציג על הקו ובלי למלא שאלונים ארוכים ומסורבלים.

 

טכנולוגיות חכמות ומתקדמות, כמו שהשיקה שירביט לאחרונה, היא לא פחות ממהפכה בענף הביטוח, שעדיין מדשדש מאחור בכל הנוגע לחדשנות טכנולוגית. לא מעט סוכנויות וחברות ביטוח עדיין עובדות היום על בסיס מערכות מידע מיושנות ותהליכים מורכבים וארוכים כמו מילוי שאלונים ושליחת טפסים.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

השינויים הטכנולוגיים מתרחשים כיום במהירות שיא. חברות ושירותים, גם המסורתיים שבהם, הופכים להיות יותר ויותר חכמים, מחוברים ומותאמים אישית. חברות ביטוח וותיקות בכל העולם כמו שירביט מצטרפות עכשיו גם הן למהפכה הטכנולוגית ומפתחות ממשקים ופתרונות מתקדמים שמאפשרים קשר ישיר, מהיר ונגיש עם לקוחותיהם.

 

"שירביט מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ולקדמה טכנולוגיות ושמה בראש מעייניה את צורכי הלקוחות והסוכנים, לכן היא השקיעה משאבים רבים במערכות מידע מתקדמות, בכלל זה מערכות תומכות ניהול ומכירה", אומר מנכ"ל שירביט גיל ספיר. פיתוח ייחודי זה הוא אחד ממאפייני הקדמה הדיגיטלית בשירביט, כמו אחרים עליהם אנו עמלים. העולם מתקדם בטכנולוגיה מודרנית, הלקוחות מצפים לתקשורת קלה, זמינה ופשוטה עם ספקיהם וחברות הביטוח בכללם ושירביט גאה להיות חלוצה וחדשנית גם בתחום זה".

 

מהפכת השירות העצמי: נגיש, קל ושקוף

למעלה מ-94 אחוזים מהישראלים בני 25 ומעלה הם בעלי טלפונים חכמים. מכשיר הסמארטפון בשבילנו כיום הוא כלי עבודה והחיבור העיקרי לעולם. המידע הרב שאנחנו יכולים להשיג בלחיצת אצבע פשוטה הופך אותנו לצרכנים נבונים ובררניים יותר - אנחנו נוטים לעשות מחקר מקיף לפני כל רכישה שאנחנו מבצעים.

 

על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לרכישת ביטוח רכב - אנחנו רוצים שהמידע יהיה כמה שיותר זמין בעבורנו, על מנת שנוכל לערוך השוואה ולקבל הצעה מדויקת בדרך הפשוטה ביותר, בלי יותר מידי טרטורים, טפסים, שאלונים ושיחות טלפון.

 

במציאות שכזו חברות הביטוח נדרשות היום להישאר עם היד על הדופק, להיות רגישות לרצונות ולצרכים של המבוטחים ולתחזק את שירות הלקוחות שלהם, בין היתר על ידי שילוב טכנולוגיות מתקדמות וקלות לשימוש שיספקו מידע שקוף, נגיש ומהיר על המוצרים והשירותים שלהן.

 

ממשק השירות העצמי של שירביט מוביל את המהפכה הטכנולוגית שמגיעה עכשיו גם לענף הביטוח. ממשק השירות העצמי מאפשר לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית בשניות ובמספר לחיצות על מסך הטלפון הנייד או המחשב, בלי להמתין לנציג על הקו ובלי למלא אינספור טפסים. עם הממשק החדש של שירביט, ביטוח הרכב הרבה יותר נגיש, קל ונוח.

 

רוצים לקבל הצעת ביטוח בשניות? היכנסו לשירביט >>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים