שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מיליון דולר לפוסט: רשימת העשירים של אינסטגרם
    קיילי ג'נר ניצבת בפסגה של רשימת הכוכבים שמקבלים סכומים מגוחכים עבור קידום מוצרים באמצעות פוסטים ברשת החברתית. כמה מקבלות אחיותיה ומי הכדורגלן שעושה הכי הרבה דולרים מלייקים?
    כמה שווה פוסט בודד באינסטגרם? תשאלו את קיילי ג'נר : לפי "רשימת העשירים של אינסטגרם לשנת 2018" שפורסמה היום (ד'), יש חברות שמוכנות לשלם לכוכבת בת ה-20 לא פחות ממיליון דולר עבור תמונה בודדת שבאמצעותה תקדם את המוצר שלהם. אחריה ברשימה - סלינה גומז (800 אלף דולר לפוסט), כריסטיאנו רונאלדו (750 אלף דולר), אחותה הגדולה קים קרדשיאן (720 אלף דולר) וביונסה (700 אלף דולר).
    קיילי ג'נר וכריסטיאנו רונאלדו ()
    בפסגה. קיילי ג'נר וכריסטיאנו רונאלדו
    במקום השישי מדורג דוויין ג'ונסון (650 אלף דולר) ואחריו ג'סטין ביבר (630 אלף דולר), ניימאר (600 אלף דולר) וליונל מסי (500 אלף דולר). את העשירייה סוגרת באופן סמלי אחות נוספת למשפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר (500 אלף דולר). במקום ה-11? קלואי קרדשיאן (480 אלף דולר).
    רשימת העשירים של אינסטגרם ב-2018 ()
    מסתבר שהסכומים שמקבלים הכוכבים לא בהכרח קשורים למספר העוקבים. קיילי ג'נר הגיעה למקום הראשון למרות שיש לה "רק" 111 מיליון עוקבים - פחות מאשר לכל אחד אחר בחמישייה הפותחת. לסלינה גומז, שהגיעה למקום הראשון בשנה שעברה, יש לא פחות מ-138 מיליון עוקבים, לרונאלדו 133 מיליון, לקים קרדשיאן 113 מיליון ולביונסה 115 מיליון. זו כנראה תקופה טובה מאוד עבור ג'נר, שנמצאת בדרכה להפוך למיליארדרית הצעירה בעולם בזכות מותג הקוסמטיקה שלה "קיילי קוסמטיקס". בשנה שעברה היא הגיעה למקום הרביעי ברשימה.

    the blues

    A post shared by Kylie (@kyliejenner) on



    קיילי ג'נר חוגגת 20    (צילום: חגי דקל)

    קיילי ג'נר חוגגת 20    (צילום: חגי דקל)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    מאחורי הדירוג לא עומדת אינסטגרם, שנמצאת בבעלות פייסבוק, אלא החברה הבריטית Hopper HQ שמנהלת
    חשבונות מדיה חברתית עבור חברות ואנשים פרטיים. היא גיבשה את הרשימה בעקבות שיחות עם הכוכבים עצמם, עם נציגי מותגים ועם חברות פרסום. עם זאת, המעורבים בעסקאות מהסוג הזה בדרך כלל שומרים על חשאיות, כך שקשה לדעת באמת באילו מספרים בדיוק מדובר.

    מהדו"ח עולה כי הסכומים שהמפרסמים מוכנים לשלם כמעט הכפילו את עצמם לעומת 2017, שבה הסכום הגבוה ביותר לפוסט עמד על 550 אלף דולר. מייק בנדר, ממייסדי Hopper HQ, הסביר כי המפרסמים מתרחקים מזירות מסורתיות יותר, כמו טלוויזיה ועיתונות מודפסת, מכיוון שהם מבינים כי התמורה ברשתות החברתיות גבוהה הרבה יותר.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים