שתף קטע נבחר

זוז שמאלה צוקרברג: טינדר הכפילה את ההכנסות

בזמן שפייסבוק מתכוננת להשקת שירות ההיכרויות שלה, האפליקציה הפופולרית מדווחת על הכנסות של 800 מיליון דולר השנה - הודות ל-3.8 מיליון מנויים בתשלום

פייסבוק נמצאת בהכנות מתקדמות לקראת השקת שירות השידוכים  שלה, אבל לא בטוח שטינדר צריכה מאוד לחשוש: אפליקציית השידוכים המצליחה, שזוכה לפופולריות רבה גם בישראל, הצליחה להכפיל את ההכנסות שלה מ-400 מיליון דולר בשנה שעברה ל-800 מיליון דולר השנה.


זהו הישג מרשים, שכן מדובר בסכום דומה להכנסות השנתיות של סנאפ (סנפצ'אט) בשנת 2017. בנוסף, מדובר ביותר

ממחצית מההכנסות השנתיות של Match Group, החברה שמחזיקה בבעלות על טינדר לצד שירותי דייטינג ושידוכים נוספים כמו OKCupid. את הנתונים חשף סמנכ"ל הכספים של הקבוצה לאחר פרסום דו"חות החברה. לפי ההערכות, טינדר תרשום השנה רווחים של יותר מ-300 מיליון דולר.

 

השירות הבסיסי של טינדר, המאפשר למשתמשים לדפדף בין תמונות של אנשים ולבחור במי הם מעוניינים, הוא כמובן חינמי. אך בשנה שעברה השיקה טינדר מסלולי פרימיום, במחיר של 5 עד 20 דולר לחודש, אשר מעניקים שורה של פיצ'רים נוספים: למשל אפשרות לבטל סווייפ שביצעתם ולשנות את ההחלטה בדיעבד, לחפש אנשים שלא נמצאים באזור שלכם, לעשות "סופר-לייק" למישהו (כדי שיידעו שאתם מאוד-מאוד מעוניינים בהם) ואפילו אפשרות לראות מי עשה לכם לייק, עוד לפני שביצעתם את הבחירה שלכם.

לחברה יש כרגע 3.8 מיליון מנויים בתשלום, מה שמעיד כי אנשים לא מהססים להוציא את הארנק כאשר מדובר בשירותי שידוכים והיכרויות.


מוקדם יותר השנה הכריזה פייסבוק על שירות חדש בשם "דייטינג" שיוקדש להיכרויות ולדייטים ולאחרונה היא החלה לבחון אותו בקרב העובדים. לא מדובר באפליקציה נפרדת, אלא באזור חדש בתוך האפליקציה הכללית של פייסבוק. ברשת החברתית מבטיחים ששירות השידוכים החדש יתחיל לפעול בהמשך השנה. "זה מיועד ליחסים משמעותיים", הדגיש המנכ"ל מארק צוקרברג, "לקשרים ארוכי-טווח, ולא לסטוצים".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
אפליקציית טינדר
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים