שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    ארבעה ימים והמזוודות עדיין לא הגיעו: "הרסו את ירח הדבש"
    עשרות נוסעים בטיסת וולינג איירליינס הספרדית שהמריאו ביום ראשון מנתב"ג לפירנצה נחתו ללא המזוודות. בחברה מבטיחים בכל יום להחזירן - אך בינתיים אין כל חדש. "מזרק האלרגיה נותר במזוודה - אם משהו יקרה, אלוהים ישמור"

    ארבעה ימים ללא מזוודות: נוסעי טיסת וולינג איירליינס (vueling) מנמל התעופה בן גוריון לפירנצה נמצאים מאז יום ראשון בבוקר ללא מזוודותיהם לאחר שחברת התעופה הספרדית לא העלתה אותן על המטוס.

     

    במשך ארבעה ימים מנסים הנוסעים לקבל תשובות מחברת התעופה הספרדית וחברת שירותי הקרקע בישראל, איירו הנדלינג, אולם פניותיהן מתקבלות בהתחמקויות ובתירוצים.

    נוסעים נתקעו ללא מזוודות  ()
    הנוסעים הגיעו למסוע ריק

    נוסעים נתקעו ללא מזוודות  ()
    נוסעי הטיסה לפירנצה

    הנוסעים טוענים כי כבר לפני יומיים נאמר להם שהמזוודות בדרכן לספרד ומשם יצאו לאיטליה, אולם הנוסעים עדיין מחכים בייאוש. "ברגע הנחיתה התברר לנו ולעוד 150 נוסעים שכל המזוודות לא עלו על הטיסה בכלל", סיפר הנוסע אופיר.

     

    "כמו כל נוסעי הטיסה אנחנו כבר כמעט ארבעה ימים בלי המזוודות שלנו. חברת התעופה טענה בהתחלה שהיא לא יודעת היכן המזוודות וכי היא מחפשת אחריהן".

     

    אופיר, שהגיע לירח דבש בפירנצה סיפר כי במזוודה האבודה נמצא ציוד יקר ערך, אך גם מזרק נגד אלרגיה שבלעדיו החופשה עלולה להפוך לאסון. הוא הוסיף כי אשתו מחזיקה מזרק אפיפן נגד אלרגיה, אבל "אם משהו יקרה - אלוהים ישמור".

     

    "הגענו ל-26 ימים ירח דבש והכל היה ארוז במזוודות: מעילים, ציוד חורף, ציוד תרמי, דברים לא זולים בכלל", אמר בשיחה עם ynet. "יש פה נזק אדיר ופשוט הרסו לנו את הטיול. מה שהכי עצוב זה שזה לא מזיז לאף אחד".

     

    "מיום ראשון אנחנו מתקשרים בכל יום שעובר לחברת שירותי הקרקע, ובכל פעם אומרים לנו שמחר היא תגיע. אבל זה ממש לא קורה".

     

    אור, נוסעת נוספת על המטוס, סיפרה כי כל נציג מחברת שירותי הקרקע עונה משהו אחר. "באחת הפעמים אמרו לנו שהמזוודות בדרך למדריד, אבל נציג אחר אמר שהן בכלל בישראל.

     

    "אני תקועה לבד בפירנצה בלי בגדים, עוברת בין הוסטלים, ואין עם מי לדבר. אני מרגישה שלחברת התעופה ולחברת שירותי הקרקע בישראל ממש לא אכפת מאיתנו".

     

    מחברת "וולינג איירליינס" נמסר בתגובה: "בטיסה המדוברת, לא ניתן היה להעמיס את מזוודות הנוסעים עקב מגבלות טעינה. בעיה זו תוסדר במהלך הימים הבאים. אנו עומדים לרשות הנוסעים".

     

     

     


     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים