שתף קטע נבחר

לראות מחוץ למסגרת

בדיוק אופטיקס הבינו מזמן שמאחורי כל בחירת משקפיים עומד אדם, מלשון: "משקפיך מלמדים עליך". לכן הם מייבאים בלעדית מותגי יוקרה, שמבטאים את הצעקה האחרונה בתחום האופטיקה. מותגים, שמוכיחים כמה משקפיים הפכו דרך של ביטוי עצמי יוקרתי / יעל ולצר

משקפיים כבר מזמן אינם "גלגלי עזר" לאלו שאינם מיטיבים לראות, או להסתיר את קרני השמש, אלא הפכו אביזר אופנתי ראשון במעלה. מסגרות למשקפיים אופטימיות ומשקפי השמש מוכיחים עד כמה האדם, שחובש אותם, מחשיב את בחירותיו כיוקרתיות, ועד כמה אתה חושב מחוץ למסגרת.

 

את האג'נדה הזאת חרטה על דגלה חברת דיוק אופטיקס, חברה לייבוא והפצה של משקפיים, בבעלותו של ארז כהן, שפועלת בישראל, ומביאה את הבשורות הכי עדכניות ואופנתיות שיש בעולם האופטיקה. דיוק אופטיקס מייבאים רק מותגי יוקרה, רק את המותגים הנחשקים והאיכותיים ביותר בעולם, כדוגמת Mykita, Dita, Thom Brown, Linda Farrow, GARRETT LEIGHT, ו- YOJI YAMAMOTO.

 

   (צילום: גילי שני)
(צילום: גילי שני)

 

כהן, נשוי ואב 3 בנות, הוא יזם, איש עסקים, וטרנדולוג של מותגים. הוא יודע ל"הריח נכון" ולהביא את המותגים הנכונים, ולאו דווקא את המוכרים והידועים. "כשם שאני מאמין, שמשקפיים הם הסיפור, הרי שהמותג הוא הנרטיב", אומר כהן. "העבודה שלנו היא באיתור המותגים הנחשקים והאיכותיים בעולם. לא כאלה שמזהים טרנדים, אלא כאלה שמייצרים טרנדים - כדי לספק ללקוחות את האמירה הייחודית, האופנתית, וההולמת ביותר עבורם".

 

Mykita, Dita, Thom Brown?

אחד ממותגי היוקרה, שאת מוצריה מייבאים דיוק אופטיקס, היא חברת האופטיקה הגרמנית Mykita, חברה עם אג'נדה ירוקה. אי אפשר להגיד חדשנות טכנולוגית אדירה ויוקרה בלי לחשוב על Mykita, שבעצם המציאו מחדש את מבנה המשקפיים, כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות או ברגים, באופן המזכיר יותר מכל את אמנות המסורת היפנית, אוריגמי.

גם כשרואים את מוצרי חברת האופטיקה Dita, מבינים מיד מהם איכות ויוקרה. משקפי השמש ומסגרות הראיה של Dita מעוצבים בהשראת דורות של אמנים ובעלי מלאכה קלאסיים, כשהם ממזגים מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. הכלל הזה נכון לגבי מסגרות קלאסיות ואלגנטיות, ולגבי מסגרות הוריקן טרנדיות. כל מסגרת מיוצרת בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר, בטיטניום, זהב 18K, זהב לבן או אצטט יפני.

 

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

דוגמא נוספת ליוקרה בתחום האופטיקה מעניק המותג, שמייבאים בדיוק אופטיקס: Thom Brown, מעצב העל, שהפך מזמן לשם נרדף לעיצוב עכשווי. תום בראון שם דגש על פרופורציות קלאסיות ועל אסתטיקה מופלאה ומדויקת. קולקציית המשקפיים שבעיצובו היא קלאסית, מדויקת ואלגנטית, שואבת השראה מעולם העסקים, האופנה והקולנוע גם יחד, בטוויסט עכשווי ובנגיעות מודרניות. כל דגם מעוצב בקפידה, ומציג שילוב של תחכום ויוקרה.

 

בני-50+: הראה לי את משקפיך ואומר לך מי אתה

בדיוק אופטיקס מודעים גם לצרכים ולמאפיינים של בני ה-50+, שמתחברים ומעריכים יוקרה, ומצד שני לא מוכנים לוותר על הטרנדים. זה גם הקהל, שמוכן לשלם אלפי שקלים למשקפיים, כי עבורו הם שקולי ערך לתכשיט יקר, שמתאים לאאוטפיט היוקרתי שלהם.

 

לאחרונה השיק כהן מותג עולמי בבעלותו - KREUZBERG KINDER – מותג משקפיים מברלין, שמיועד לאנשים שאוהבים לראות טוב ולהיראות מעולה בכל שעה ועונה. את ההשראה קיבלו המעצבים מתרבות הרחוב האורבנית, אמנות הגרפיטי, וממוזיקת האנדר - גראונד המרתקת. המותג מייצר מסגרות לא שגרתיות, משתמש בצורות גיאומטריות נועזות, במשחקי צבעים מנוגדים ומשלימים ואלמנטים מטאליים. ניתן למצוא בקולקציה מסגרות דקות עם רמיזה אלגנטית, ומסגרות אובר סייז עבות במיוחד למראה אוונגרדי ומושך את העין, בצבעים דרמטיים או שקטים. מטרת העל היא יצירת טוטאל לוק, שיווציא מכל אחת ואחד את האמירה האישית שלו, ומסר של ביטוי עצמי.

 

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

בדיוק אופטיקס לא מניחים לרגע את האצבע מהדופק, וממשיכים להיות אלו שמביאים את הדברים החשובים והמעניינים בתחום. "יש מקום לכל המותגים, ואני רואה את הגדילה במספר הלקוחות שלנו. עבורי זו הוכחה, שבחנויות האופטיקה מצפים מאתנו להיות UP TO DATE ולהביא בשורה על בסיס קבוע", אומר כהן. "שם המשחק זה לשמר את הקיים ולהיות מעודכן כל הזמן. מצד אחד להביא את הדברים הבאים, ובמקביל להעצים ולחזק את הקיימים. זה היתרון גדול של "דיוק אופטיקס".

 

מה נראה בענף האופטיקה בשנה הקרובה?

בספטמבר, כבכל שנה, יבקרו נציגי דיוק אופטיק בתערוכה האופטיקה הבינלאומית בפריז. משם יוצאות הבשורות. אלו יתווספו למה שברור כבר עכשיו: חזרה למסגרות הגדולות, משקפי המתכת ימשיכו להוביל, כך גם הדגמים החתוליים והמסגרות הצבעוניות. מה שהתחיל כטרנד: משקפי ה"מסכות", ימשיך בחזק יותר, ונקבל עוד כיוונים חדשים ומעניינים בתחום.

 

האם יש מאפיינים ברורים והגדרה ברורה למסגרות ומשקפיים לנשים וגברים?

ממש לא. כמו בעוד תחומים, גם כאן הפנייה היא ליוניסקס, למכנה משותף רחב, כי הגבולות היטשטשו. אם כי זה לא אומר שלא יישמרו גבולות. רבים מבני דור ה S, בני ה- 50+, מעדיפים משקפי מותגים. כאלו שאין בהם לוגו צועק, שמשדרים תחכום ויוקרה בשקט. בדיוק אופטיקס יש תשובות למי שמתחבר למסגרות שמרניות יותר, כמו גם למי שמבקש לטשטש את הגבולות. הכיוון ברור: תהיה בעזרת המשקפיים מה שבא לך להיות באותו הרגע, ותבטא באמצעות המסגרת את מי שאתה. בדיוק בשביל זה קמה חברת "דיוק אופטיקס": לתת תשובה לכל רצון, לכל אופי והעדפה.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים