שתף קטע נבחר
אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    בואינג, הדור הבא: המטוס הדו-מנועי הגדול בעולם נחשף
    הגדלת טווח הטיסה, חיסכון בכמות הדלק ומוטת כנפיים ענקית: חברת בואינג הציגה אב-טיפוס של מטוס 777X-9. צפו

     

     

    מבט על האב-טיפוס של המטוס החדש

    מבט על האב-טיפוס של המטוס החדש

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ענקית המטוסים האמריקנית בואינג חשפה את האב-טיפוס של מטוס 777X-9 הנחשב לכלי הטיס הדו-מנועי הגדול בעולם. המטוס הורכב במלואו בחודשים האחרונים - ובאוגוסט נכנס למפעל בואינג "אוורט" בסיאטל וושינגטון. 

     

    בהמשך יועבר המטוס לשנה שלמה של בדיקות על הקרקע, שיבחנו את חוזקו המבני ואת כושרו האווירודינמי. המטוס לא צפוי להמריא לשמיים מאחר שטרם הורכבו עליו מנועים ומערכות חיוניות נוספות. הוא צפוי לאכלס בין 350 ל-425 נוסעים.

    מטוס ()

    "הבדיקה הסטטית היא ההזדמנות שלנו לבחון את העיצוב המבני של המטוס ורכיבי הטעינה שלו כדי לוודא שהמוצר הסופי בטוח ללקוחות שלנו ולציבור הטסים", אמר דורין בינגו, מנהל הניסויים של מטוס הבואינג החדש. "באמצעות המטוס השלם בקנה מידה סופי נוכל להפעיל ולבחון תנאי עומס שונים על הכנפיים, לבחון את המדפים ואת מערכות המטוס".

     

    המטוס החדש נחשב לבעל מוטת הכנפיים הרחבה ביותר שייצרה חברת המטוסים האמריקנית מאז היווסדה: 71.6 מטר בעובי של 12.5 ס"מ. בסיסי הכנפיים, באורך 3.6 מטר, בנויים עם פיני נעילה ייחודיים שמונעים מהן להתקפל בזמן הטיסה.

     

    מבנה הכנפיים הייחודי, כך מציינים בבואינג, משפר בצורה דרמטית את כושר ההמראה של המטוס הענק - כך שהיא נעשית בדומה ל"דאון ענק"- ובכך מסוגלת לחסוך יותר מ-12% מכמות הדלק בהשוואה למטוס המתחרה, איירבוס A350. הבואינג החדש צפוי להמריא ב-2020, לאחר טיסות מבחן שייערכו לו בשנה הבאה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים