שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

מרגלית מחדש את מנהטן

וגם: שלי שמיר קינן נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר, בתיה עופר מגשימה בלונדון, עוד מיליארד לטדי שגיא, הבולים של הייקים, דב מורן נכנס לפוליטיקה. רכילות עסקית

קולה חברתית

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה קולה ישראל, לאשת השיווק של ספטמבר 2018. זאת בזכות הובלת מהלך הקיץ לצעירים בגילאי 16-18: "קוקה קולה וואו טור 2018".

 

הפעילות שמה דגש על המרכיב החברתי-התנדבותי, ובמסגרתה המשתתפים יכלו לזכות בפרס ולהצטרף למסע בארה"ב. לפי החברה, 38 אלף בני נוער נרשמו לפעילות, 24,655 בני נוער התנדבו ותרמו 107,053 שעות התנדבות.

 

ועדת השיווק נימקה את החלטתה: "אלפי בני נוער נרתמו לפרויקט והתנדבו בשמחה בקהילה שלהם. הקמפיין יצר חיבור אותנטי אשר תרם לאטרקטיביות והנחשקות של המותג. גם הקהל הבוגר הגיב באהדה למהלך ההתנדבות, והמהלך זכה לשיח חיובי".

שלי שמיר קינן (צילום: עידו איזק)
שלי שמיר קינן(צילום: עידו איזק)

 

הקרן של מרגלית מגיעה ללב מנהטן

מעל 1,000 איש הגיעו לסוהו במנהטן, לאירוע ההשקה של חברת JVP הישראלית, שנבחרה להקים את מרכז היזמות והשקעות הסייבר של ניו יורק. היזם אראל מרגלית, היו"ר והמייסד של קרן הון הסיכון JVP, ואנשי הקרן, נראו נרגשים במיוחד במתחם החדשנות החדש שלהם במנהטן.

 

פלטפורמת החדשנות וזרוע ההשקעות הבינלאומית של הקרן תתמקד בהקמת חברות, שותפויות אסטרטגיות ובניית אקוסיסטם מקומי בדומה למודל ש-JVP הקימה בירושלים ובבאר שבע.

 

 

את האירוע פתחה הכנרית הישראלית מירי בן ארי, ונשיא החברה הכלכלית של ניו יורק, ג'יימס פאצ'יט נשא דברים. עוד נודע כי צוות השותפים של הקרן יהוו חלק אינטגרלי מפיתוח הפעילות של הקרן בניו יורק, וביניהם: יואב צרויה, פיונה דרמון, גדי פורת, מיכל דריימן וטלי רבין. בנוסף, תעבה הקרן את שדרת הניהול.

 

באירוע נכחו יזמים, סטארטאפים ישראלים וניו יורקרים ואנשי עסקים. "אקזיטים מהירים זה דבר נחמד, אבל אנחנו מאמינים בהשקעה ובניית חברות גדולות", אמר מרגלית.

אראל מרגלית במנהטן (צילום: יח
אראל מרגלית במנהטן(צילום: יח"צ)

הבנין של jvp במנהטן (צילום: יח
הבנין של JVP במנהטן(צילום: יח"צ)
 

 

בתיה ואליסון מגשימות משאלות

בתיה עופר, נשיאת כבוד של עמותת Make-A-Wish בישראל, פטרונית העמותה באנגליה ורעיית איש העסקים עידן עופר, ואליסון לואניס, נשיאת אתר האופנה Net-a-Porter, אירחו בלונדון כ-200 נשים מעולמות האמנות והאופנה - זאת במסגרת אירוע "אמנות המשאלות" לגיוס תרומות לעמותה שמגשימה משאלות לב של ילדים חולים במחלה מסכנת חיים.

 

באירוע הושקו תכשיטים ייחודיים שיימכרו באתר, כאשר 20% מההכנסות יועברו לילדי העמותה. בנוסף, התקיימה מכירה פומבית של פריטי אופנה, עבודות אומנות וחופשות יוקרה.

 

בערב נאספו כ-250 אלף פאונד (כ-1.2 מיליון שקלים) שיועברו לעמותה, בנוסף לתרומות מהמכירה באתר. נראו באירוע: סמנתה קמרון - מעצבת ורעיית ראש ממשלת אנגליה לשעבר - דייויד קמרון, אניטה זבלודוביץ' – רעיית פויו זבלודוביץ' ואספנית אמנות, מעצבת האופנה רוקסנדה אילינסיק, שיין וסטפל - יו"ר בית המכירות פיליפס והגלריסטית רייצ'ל ליהמן.

אליסון לואניס ובתיה עופר (צילום: דייב בנט)
אליסון לואניס ובתיה עופר(צילום: דייב בנט)

 

סמנתה קמרון (צילום: דייב בנט)
סמנתה קמרון(צילום: דייב בנט)

 

מזקקים תסריטים

בפסטיבל הסרטים ה-34 בחיפה התבשרו שישה יוצרים ישראלים כי זכו במענקים בסך 50 אלף שקלים כל אחד, עבור פיתוח תסריטים בשפה האנגלית, המיועדים לשוק הבין לאומי. הפרויקטים נבחרו בהשקת "המזקקה לתסריט חיפה" - מיזם חדש לקידום הקולנוע והטלוויזיה הישראליים לשוק הבינלאומי.

 

נכחו: איש העסקים גדעון תדמור – הבעלים של תדמור אנטרטיימנט, שמתכננת לשמש חברת פיתוח בין לאומית לפרויקטים המיועדים לקולנוע, טלוויזיה ואינטרנט, רות לב ארי - עורכת המיזם, והמנהלים האמנותיים: גלעד אמיליו שנקר, יובל הורוביץ ועדי עזרוני.

גלעד אמיליו שנקר וגדעון תדמור (צילום: ברק בראון)
גלעד אמיליו שנקר וגדעון תדמור(צילום: ברק בראון)

 

מתרשמים מהפינטק

כ-200 מאנשי תעשיית הפינטק (טכנולוגיה פיננסית) נפגשו באירוע שערך ברקליס ישראל לסיום מחזור של האקסלרטור של ברקליס בשיתוף Techstars.

 

משקיעים, שותפים עסקיים ואנשי הון סיכון שמחפשים את ההשקעה הבאה, צפו בעשרה סטארטאפיסטים שסיימו את האקסלרטור.

 

בין המתרשמים: לן רוזן - מנכ"ל ברקליס ישראל, הילה אוביל ברנר - מנהלת האקסלרטור, מיכל בייניש - מנהלת החדשנות בברקליס ישראל, לן רוזן - מנכ"ל ברקליס ישראל, ודיוויד כהן - מייסד טקסטארס העולמית.

דייויד כהן, הילה אוביל ברנר, מיכל בייניש, לן רוזן (צילום: עופרה רון מזור)
דייויד כהן, הילה אוביל ברנר, מיכל בייניש ולן רוזן(צילום: עופרה רון מזור)

 

שגיא שומר על פרטיות

חברת Kape שבשליטתו של איש העסקים טדי שגיא, המספקת תוכנות להגנת פרטיות, פרסמה כי הכנסות החברה מתוכנות הסייבר צמחו ב-14.2% בין ינואר ליוני, וכעת נושק שווי שוק ההחברה למיליארד שקלים.

 

עוד הודיעה החברה, כי ה"עודף" שנותר בקופה, כ-45 מיליון דולרים, יאפשר לה להמשיך להשקיע במחקר ופיתוח ולבצע רכישות. המנכ"ל עידו ארליכמן נראה מרוצה. אפשר להבין.

עידו ארליכמן (צילום: שרון דרעי)
עידו ארליכמן(צילום: שרון דרעי)

 

יצאו ייקים

כ-700 ייקים וצאצאיהם הגיעו לפתיחת התערוכה "ייקה בול" במרכז מורשת הייקים בתפן, של התעשיין סטף ורטהיימר. הייקים צפו בסקיצות לבולים שיצרו אמנים וגרפיקאים ייקים, ובבולים עצמם.

 

התרגשו: רותי אופק, המנהלת והאוצרת הראשית של המוזיאון, דוד בועז, יו"ר נשיאות ארגון יוצאי אירופה אשר שותפים בתערוכה, וישראל גוריון, שבגיל 92 היטיב לשיר גם בייקית.

רותי אופק, ישראל גוריון ודוד בועז (צילום: אלישע אבן טוב)
רותי אופק, ישראל גוריון ודוד בועז(צילום: אלישע אבן טוב)

 

מורן עם לביא

ממציא הדיסקונקי והיזם דב מורן החליט לחדור לפוליטיקה המקומית, אבל לאט. לכן, ככל הנראה, לא אכפת לו שהוצב אחרון ברשימת המועמדת לראשות עיריית כפר סבא – הדר לביא.

 

לביא הסבירה בשמו של מורן את העובדה שהעברת עסקיו לכפר סבא נעשתה כדי שבעקבותיו יגיעו לעיר עוד עסקים מתחומי ההייטק והטכנולוגיה.

דב מורן והדר לביא (צילום: יח
דב מורן והדר לביא(צילום: יח"צ)

  

בקצר...

חברת ההייטק MyHeritage, המאפשרת למשתמשים למצוא קרובי משפחה, לחקור ולתעד את ההיסטוריה המשפחתית, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובדיקת DNA ביתית, תעניק חסות ראשית לאירוויזיון 2019.

 

העיסקה נחתמה עם איגוד השידור האירופאי.

 

אבירם לוי, סמנכ"ל השיווק של MyHeritage, הסביר את חשיבות החיבורים המשפחתיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים