שתף קטע נבחר

צועדת עם הזרם: ג'יפ מחשמלת את הרנגייד

תוך שנתיים תציע היצרנית האמריקאית דגם היברידי-נטען של הרנגייד המודרני. שיווק בישראל צפוי ל-2020

ג'יפ הצהירה כי החלה במהלך פיתוח גרסה היברידית-נטענת לרנגייד, רכב הפנאי הקטן ביותר בהיצע. מסמל"ת היבואנית נמסר כי הגעתו ארצה צפויה ל-2020, במקביל להתחלת השיווק באירופה.

 

 

יצרנית רכבי השטח האמריקאית היא נכון להיום אחת החטיבות הרווחיות עבור קונצרן FCA (פיאט-קרייזלר), ונהנית מנוכחות גלובאלית גבוהה ביחס לשאר מותגי הקבוצה, ועל כן מובנת הבחירה ברנגייד כראשון לקבל את יחידת ההנעה החדשה.

ג'יפ רנגייד ()
מדובר בצעד ראשון באסטרטגיה של הקונצרן לפתח יחידות הנעה משולבות, בהשקעה של תשעה מיליארד יורו. עד 2022 צפוי הקונצרן האמריקאי-איטלקי להציע לא פחות מ-12 דגמים עם יחידות הנעה חשמליות מלאות או היברידיות, כולל אפילו לדור הרכב של רכב השטח האייקוני – ג'יפ רנגלר. במקביל יופסק שיווק מנועי דיזל באירופה ב-2021 כשהאחות התאומה של הרגייד, פיאט 500X, היא ראשונה לוותר על הסולר.


ג'יפ רנגייד ()
 

היצרנית נמנעה מלפרסם פרטים טכניים על יחידת ההנעה, אך זו צפויה להתבסס ככל הנראה על אחד ממנועי הטורבו-בנזין המודרניים של היצרנית, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר או ארבעה צילינדרים בנפח 1.3 ליטר, בשילוב מנוע חשמלי. טווח הנסיעה ללא שימוש במנוע בנזין יעמוד על בין 30 ל-50 ק"מ. הרנגייד ההיברידי ייוצר לצד הגרסה הרגילה במפעל החברה במלפי שבדרום איטליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים