שתף קטע נבחר

פסטיבל מזון ישראלי נפתח בניו יורק

אתמול (רביעי) נפתח ברשת Fairway "פסטיבל ישראל" במטרה לקדם מוצרי מזון, משקאות וקוסמטיקה תוצרת כחול לבן. האירוע ביוזמת ובארגון מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה. "מדובר בהזדמנות מיוחדת ליצואני מזון ישראלי, וצעד משמעותי לחשיפה ישראלית במדפי השוק הכללי בארה"ב"

אתמול (רביעי) נפתח בניו יורק "פסטיבל ישראל" אשר במסגרתו 18 חברות ישראליות מציגות את המוצרים שלהן ב-15 סניפי רשת Fairway ברחבי ניו יורק. הפעילות כוללת דוכני טעימות במספר סניפים ואירועי השקה ברשת והיא מתקיימת ביוזמת ובארגון מכון היצוא ומינהל סחר חוץ של משרד הכלכלה והתעשייה, בשותפות עם נציגות משרד התיירות בניו יורק וחברת אל-על,

 

אירוע הפתיחה המרכזי התקיים אמש (10.10.18) בסניף הדגל של הרשת במעמד קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין ובהשתתפות נציגי משרד הכלכלה והתעשייה, נציגי הרשת והחברות הישראליות. הפעילות החלה באירועים מקדימים ומפגשים עסקיים של החברות הישראליות עם הנהלת הרשת והיא תמשך לאורך שלושה שבועות.

 

המציגים הישראליים בפסטיבל שבוע ישראל ברשת Fairway  ()
המציגים הישראליים בפסטיבל שבוע ישראל ברשת Fairway

החברות הישראליות שתצגנה: יקב דלתון, מבשלת הבירה ג'יימס, שטראוס, ויסוצקי, רושדי, הרבדרם מוצרים טבעיים, ש-שוורץ מוצרי קוסמטיקה, טחינת אלארז, סובחי נח'לה, סינדיאנת הגליל, ממתקי כרמית, רפאל'ס, טבעית מוצרים מהטבע, תות, כד בני דרום, קפה אל נח'לה, ממלכת החלבה משק דבורים לין.

 

מציגים ישראלים בפסטיבל המזון בניו יורק ()
ויסוצקי מציגים בפסטיבל המזון בניו יורק

 

"תהליך העבודה על פעילות קידום יצואניות המזון הישראליות החל לפני שנה וכלל ביקור הקניינים מהרשת ובחירת החברות שישתתפו, ליווי הפרויקט בכל ההיבטים השיווקיים והתפעוליים והכל בשיתוף פעולה עם הנספחות בניו יורק ובסיוע ומשאבים שהעניק מכון היצוא", אומרת אורלי מלינבוים, מנהלת ענף מזון ומשקאות, מכון היצוא. "מדובר באירוע משמעותי שיתפרס על פני שלושה שבועות בהם כל לקוחות הרשת ב-15 סניפים יזכו להיחשף לתוצרת הישראלית המגוונת. מדובר בהזדמנות מיוחדת ליצואני מזון ישראלי, וצעד משמעותי לחשיפה ישראלית במדפי השוק הכללי בארה"ב"

 

המציגים הישראליים בפסטיבל שבוע ישראל ברשת Fairway  ()

 

ינון אלרועי, ראש הנציגות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בניו יורק הוסיף כי מדובר ברשת שנחשבת למותג מוכר ואיכותי בניו יורק ובסביבתה. "הרשת פעילה משנת 1933 ובעלת מחזור מכירות שנתי בסך מאות מיליוני דולרים. האירוע הוא הזדמנות יוצאת דופן להציג מוצרים ישראליים בפני לקוחות השוק הכללי ולהרחיב את ההיצע בפני כאלו שכבר מעדיפים מוצרים ישראליים. אנו מצפים שהפעילות תגדיל את העניין במוצרים ישראליים ותביא להגדלת הביקוש עבורם ברשת זו ובכלל בשוק האמריקאי. אני מזמין כל חברה ישראלית המתעניינת בשוק האמריקני לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע".


מציגים ישראלים בפסטיבל המזון בניו יורק ()
מציגים ישראלים בפסטיבל המזון בניו יורק

 

מציגים ישראלים בפסטיבל המזון בניו יורק ()

בשיתוף מכון היצוא

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים