שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אינסטגרם, אמזון ונטפליקס: זה מה שבני נוער אמריקנים עושים ברשת
    הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק, מטפסת למקום הראשון בהעדפות השימוש של צעירים אמריקנים, לאחר יותר משנתיים שבהן סנאפצ'ט שלטה בטבלה. כמה מהם עדיין משתמשים גם בפייסבוק?

    סנאפצ'ט - אאוט, אינסטגרם אין: דוח חדש של הזרוע המחקרית ב"פייפר ג'פרי", מציג נתונים מעניינים ביחס לדפוסי השימוש של בני נוער בארצות הברית ברשתות החברתיות. מהדוח עולה כי הרשת החברתית הבולטת ביותר בקרב בני נוער בשנים האחרונות - סנאפצ'ט, נדחקה למקום השני בטבלה על ידי לא אחרת מאשר אינסטגרם.

     

    ילדים ברשת (צילום: Shutterstock)
    עוברים לאינסטגרם(צילום: Shutterstock)

     

    כשנשאלו לגבי דפוסי השימוש (בשאלה זו ניתן לבחור מספר רשתות חברתיות), אינסטגרם הופיעה ב-85 אחוז מהמקרים ואילו סנאפצ'ט ב-84 אחוזים מהמקרים. אחריהן, טוויטר (47 אחוזים), פייסבוק (36 אחוזים) ופינטרסט (23 אחוזים). לעומת זאת, כשהתבקשו הצעירים לבחור את הרשת החברתית האהובה עליהם, סנאפצ'ט גרפה את מירב הקולות עם 46 אחוזים, ואחריה אינסטגרם עם 32 אחוזים. רק חמישה אחוזים מהמשיבים בחרו בפייסבוק כרשת החברתית המועדפת עליהם.

     

    מגמת הצמיחה של אינסטגרם קשורה באופן ישיר גם למודל הכלכלי שלה. הרשת החברתית לשיתוף תמונות, סרטונים וסטורי, שנרכשה על ידי פייסבוק לפני שש שנים, הפכה למנגנון השיווק המועדף על בני ובנות נוער. כשנשאלו, כמעט 70 אחוזים מהם השיבו כי הם מעדיפים לייצר תקשורת עם מותגים ורשתות שיווק באמצעות אינסטגרם. קצת יותר מ-40 אחוזים השיבו כי מעדיפים תקשורת שכזו באמצעות סנאפצ'ט או דואר אלקטרוני. 

     

     

    הסקר בוצע בקרב כ-8,600 משיבים, בני ובנות נוער מרחבי ארצות הברית שגילם הממוצע הוא 16, והוא עסק גם בשימושים שלהם בשירותים שונים ברשת. המשיבים דיווחו למשל, כי הם מבלים כ-38 אחוזים מהיום שלהם בצפייה בנטפליקס. את הפרסומות הם צורכים באינסטגרם, אבל את הקניות - רק באמזון. על פי הסקר, 47 אחוזים מהמשיבים בחרו בענקית הסחר האלקטרוני כפלטפורמה המרכזית שבאמצעותה הם קונים.

     

    בני ובנות נוער נתפשים כמכתיבי טרנדים, וכפלח שוק חיוני עבור עולם הפרסום והשיווק. לכן, סקרים מהסוג הזה הם חיוניים עבור בעלי עניין בענקיות הטכנולוגיה, ובעיקר בתחום הרשתות החברתיות - המבוססות רובן ככולן על מודלים כלכליים שיווקיים.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים