שתף קטע נבחר

בחזרה לבסיס: המסנג'ר של פייסבוק מתחדש

שירות המסרים המיידיים של הרשת החברתית מקבל גרסה מחודשת, בעיצוב שנועד לחזור ולהתמקד בפעולה הפשוטה של התכתבויות. כל הפיצ'רים עדיין שם, אבל הדגש החדש הוא על פשטות בשימוש

פייסבוק מסנג'ר עובר מהפך קטן: הרשת החברתית הודיעה כי בשבועות הקרובים תשוחרר לכלל המשתמשים גרסת מסנג'ר 4 של שירות המסרים המיידיים הפופולרי. הגרסה החדשה כוללת בעיקר שינוי עיצובי, שמחזיר את השיחה עצמה למרכז העניינים ומנקה את העומס בפיצ'רים מהאפליקציה.

 

 

בפוסט הרשמי מטעם פייסבוק נכתב, כי השינוי מגיע בין היתר כתוצאה מתוצאות סקר של משתמשים. "שבעה מתוך עשרה משתמשים דיווחו לנו כי הם מעדיפים את אפליקציות המסרים שלהם פשוטות לתפעול", כתב סטן צ'דנובסקי, סגן מנהל בכיר במסנג'ר. "אנחנו מאמינים שהגרסה החדשה תענה על הצורך של המשתמשים".

 

מי שנוהגים להשתמש במסנג'ר של פייסבוק כבר ודאי יודעים עד כמה מדובר בשירות עמוס פיצ'רים. העיצוב החדש לא מבטל אותם, אלא מרכז אותם בצורה נוחה יותר לעין: במקום תשעה טאבים שונים (חמישה בתחתית וארבעה בצד העליון של המסך), יתרכזו כלל הפיצ'רים אל תוך שלושה טאבים בלבד. פייסבוק מוסיפה גם אפשרות לשינוי צבע בועות השיחה, עבור כל שיחה בנפרד.

 

פייסבוק מסנג'ר (צילום מסך)
שלושה טאבים בלבד. המסנג'ר החדש(צילום מסך)

 

לפייסבוק מסנג'ר יש כיום 1.3 מיליארד משתמשים חודשיים. שירות המסרים, שהחל כחלק בלתי נפרד מפייסבוק, הפך לאפליקציה עצמאית לחלוטין בשנת 2014, אז הצטרף לצוות דייוויד מרקוס, נשיא פייפאל לשעבר, שהיום מוביל את מאמצי הבלוקצ'יין בפייסבוק. פייסבוק בנתה עוד ועוד פיצ'רים אל תוך האפליקציה - משחקים, שיתוף מיקום, סקרים, שיחות וידאו ושיחות קבוצתיות ועוד. זאת במטרה לנסות ולהידמות ככל האפשר להצלחה של וויצ'אט הסינית, אפליקציית המסרים המרכזת לתוכה סל שלם של שירותים - כולל ארנק דיגיטלי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
אפליקציית פייסבוק מסנג'ר
צילום: shutterstock
מומלצים