שתף קטע נבחר

עומדים לייצא לחו"ל או להיכנס לשוק חדש? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך ולייעל את התהליך

ייצוא לחו"ל או כניסה לשוק חדש מהווים החלטה חשובה עבור כל בעל חברה או איש עסקים. על מנת לצלוח את החסמים הטכניים ולהפוך את התהליך לפשוט יותר, אספנו עבור היצואן המתחיל מספר טיפים שכדאי ליישם, לפני שקופצים למים העמוקים של עולם הייצוא. אל תתנו לחסמים למנוע את ההצלחה שלכם.

 

ייצוא לשווקים ברחבי העולם הוא משימה מורכבת, הכוללת עמידה בתקנים וברגולציות שונות בכל מדינה ואזור. חסמי סחר הנוגעים לתקינה ורגולציה הם הסיבות הנפוצות ביותר לעיכוב הכניסה של המוצרים לשווקים מסוימים, כאשר לעתים המוצרים עלולים להישלח בחזרה לישראל, מה שיגרום להפסדים עצומים ולנזקים כלכליים שלעיתים אינם בני תיקון.

מכון התקנים ()

 על מנת לעבור את התהליך בצורה יעילה ולחסוך הרבה טרחה וכאב ראש, אספנו את הטיפים המובילים שכל חברה ישראלית אשר רוצה להתחיל לייצא, או יצואן השואף להיכנס לשוק חדש צריכים לקחת בחשבון:

 

1. בצעו תחקיר יסודי ומקיף של הדרישות בשוק היעד

לפני שאתם נכנסים לשוק מסוים, עליכם לברר מהן הדרישות הרלוונטיות לגבי הכנסת מוצרים לשוק, על מנת להשיג כניסה חלקה ככל הניתן. הדרישות עשויות להיות דרישות גנריות וכלליות אשר חלות באזורים רבים ברחבי העולם, כגון רגולציות כלל-אירופיות, ועד דרישות ספציפיות למדינה.

 

הבעיה הנפוצה בשלב זה היא שהמידע המדובר לא מרוכז במקום אחד ואינו זמין או נגיש. הפתרון היעיל ביותר עבור יצואנים ישראלים הוא שירות של מומחים בעלי ידע וניסיון, אשר מסוגלים לקצר את זמן הגישה לשוק, לחסוך בעלויות עבור היצואן, ולפשט למענו את הביורוקרטיה.

 

מכון התקנים ()

2. עשו סקר שוק

בכל אחד מתחומי התעשייה, קיימות מספר מעבדות בדיקה בעולם אשר מוסמכות לבצע את הבדיקות ולנפק את האישורים הנדרשים עבורכם. לעתים קרובות קיים שוני מבחינת עלויות הבדיקות והנפקת התעודות.

 

3. היעזרו במקטעי בדיקות והנפקת תעודות אותם אפשר לבצע בישראל

אם אתם חדשים בתחום, אולי אתם לא מכירים את האפשרות לכך שניתן לבצע בישראל חלק מתהליך הבדיקה וההתעדה, ולעתים את כל התהליך.

 

היתרונות רבים וברורים: עלויות מופחתות, לוגיסטיקה פשוטה, קיצור הזמן עד כניסה לשוק, ופעילות בסביבה עסקית ישראלית מוכרת.

 

4. אל תהססו להשתמש במומחים - כדי שתוכלו להתמקד בעסק שלכם

כאשר אתם מעוניינים להיכנס לשוק חדש בחו"ל עם המוצר שלכם, לעתים קרובות אין טעם ללמוד מאפס את התחום המורכב של תהליך הייצוא. על מנת שתוכלו להתרכז ב'ביזנס' ולהתחיל למכור את המוצר שלכם בחו"ל במהירות האפשרית, מומלץ להשתמש בשירותים של מומחים בתחום, אשר יכולים לקחת חלק מהאחריות, ואף לנהל את כל הפרויקט עבורכם.

 

מכון התקנים ()
 

עבודה חכמה עם הגורמים הנכונים - תחסוך הרבה זמן וכסף

החלטות נכונות ועבודה מול הגורמים הנכונים יכולה לחסוך לכם טרחה גדולה, זמן יקר וכסף רב. לאחר תקופת ניסיון מוצלחת במיוחד, מכון התקנים הישראלי התחיל להפעיל את מרכז הסיוע ליצואן במתכונת מלאה, על מנת לעזור ליצואנים לפעול בצורה יעילה וחסכונית, וכך להגדיל את סיכויי ההצלחה בכניסה לשווקים בכל העולם.

 

מה כוללים השירותים של מכון התקנים עבור היצואנים?

• מידע על דרישות התקינה, הרגולציה ותקנות מקומיות במדינת היעד - על מנת למנוע עיכובים ואף שליחה בחזרה לישראל, תוך גרימת הפסדים גדולים ולעתים אף אובדן כולל של השוק.

 

• מידע על הבדיקות והאישורים הנדרשים - איסוף המידע, הבנת המשמעות שלו וניהול הפרויקט לביצוע הבדיקות הרלוונטיות למען קבלת האישורים.

 

• ניהול מלא של הפרויקט - השירות המלא של מכון התקנים כולל איתור מידע, בדיקות מעבדה, השגת האישורים הנדרשים בהתאם לשוק היעד ויצירת גישה כמעט לכל שוק בעולם. הפרויקט מתנהל עם התערבות מינימלית של היצואן המתחיל, כאשר בסוף הפרויקט תקבלו את האישורים הנדרשים.

 

מכון התקנים ()

השירות של מכון התקנים נסמך על רשת ההסכמים של המכון עם מעבדות בין-לאומיות המובילות בתחום, לצד הניסיון הרב שצבר המכון בסיוע ליצואנים, לרבות הסרת חסמי סחר עבור מגוון עצום של מוצרים, החל מציוד רפואי, ציוד השקיה, מוצרי חשמל, צנרת, בניין, קרמיקה, צעצועים, טקסטיל, פלסטיק ועד מוצרי נישה שונים.

 

עבור כל מי שרוצה להיכנס לשווקים המרכזיים ובעלי הפוטנציאל הגדול בעולם, כגון סין , ארצות הברית והאיחוד האירופי – מכון התקנים הישראלי מציע כעת פתרון מלא וכולל.

 

גם אם אין לכם את הידע, הכלים והקשרים המתאימים, תוכלו לצלוח כעת את המסלול המורכב והביורוקרטי של ייצוא לחו"ל.

 

והעיקר - שיהיה לכם בהצלחה, ותכבשו את העולם!

 

 

הצטרפו עכשיו "למרכז סיוע ליצואן" ותיהנו מהניסיון והותק של המומחים" >>

 

 

The global site tag adds visitors to your basic remarketing lists and sets new cookies on your domain, which will store information about the ad click that brought a user to your site. You must install this tag on every page of your website. help_outline Copy the tag below and paste it in between the tags of every page of your website. You only need to install the global site tag once per account, which can be used with both remarketing event snippets as well as conversion event snippets. Paste the pixel code at the bottom of the header section, just above the tag. Facebook pixel code can be added above or below existing tracking tags (such as Google Analytics) in your site header.
 
 
----- event tag ------

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לשימוש תוכן מסחרי מכון התקנים
מומלצים