שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מי צריך לקנות און ליין? Golf&Co מציעה איכות במחירים משתלמים
    החברה השיקה השנה חנות דגל ענקית בלב מתחם הריהוט והעיצוב ברחוב הלח"י בבני ברק. החנות בנויה על "סיפורים" הממחישים את אינספור אפשרויות העיצוב שמציעה הרשת לכל חללי הבית. במקביל, הרחיבה את מגוון קטגוריות העיצוב ועדכנה את השפה השיווקית שלה תחת המסר "אוהבים את הבית"

    בשיתוף Superbrands 

     

    קבוצת גולף החלה לפעול ב-1987 כחברה פרטית בבעלות תשלובת כיתן והפעילה את רשת חנויות גולף. כיום נמצאת קבוצת גולף בבעלות כלל תעשיות ועוסקת בעולמות האופנה והבית. בתחום אופנת הבית פועלת החברה באמצעות רשת Golf&Co, שלה 70 חנויות בפריסה ארצית רחבה.

     

    אם בתחילה, כרשת חנויות "כיתן", היה שמה של הרשת שם נרדף למוצרי טקסטיל - ממצעים ועד מפות ומגבות - הרי שכיום מציעה הרשת פתרונות לכלל חללי הבית: טקסטיל, כלי בישול, אפייה, נוי מעוצב, ריהוט, ספא וטיפוח ועוד.

     

    מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

     

    Golf&Co ידועה במוצריה האיכותיים. בשנים האחרונות החליטו ברשת להגדיל את טווח האפשרויות והמחירים בכל קטגוריות המוצרים, כך שבכל תחום ניתן למצוא היום מוצרים הפונים לסוגי קהל שונים במגוון מחירים - מבלי להתפשר על האיכות שמזוהה עם המותג. לרשת Golf&Co כ-70 חנויות בפריסה ארצית ובקניונים מובילים, וכן חנות דגל חדשה המשתרעת על למעלה מ-1,000 מ"ר במתחם הלח"י בבני ברק.

    superbrands  ()
    golf&co

    הסביבה התחרותית

    זירת הריהוט הקל ואופנת הבית הפכה לצפופה יותר בשנים האחרונות, עם כניסת קמעונאיות גדולות, חנויות ורשתות פרטיות לתחום. על אף שמוצרי Golf&Co מזוהים עם איכות, טווח המחירים ורמת הגימור בעולמות אלה הוא רחב, בפרט בתחרות מול רשתות מקומיות מוזלות ומול האונליין – כאשר יותר ויותר ישראלים עוברים לקניות ברשת. עם זאת, Golf&Co היא הקמעונאית הישראלית היחידה עם נוכחות משמעותית באונליין, לאחר שהשיקה אתר סחר מתקדם לפני כשנה וחצי והוכיחה כי היא יכולה לספק ללקוחות ערך של איכות, עיצוב מוקפד וטרנדי, נוחות ומחירים משתלמים.

     

    האתגר השיווקי

    לאחר שביססה והרחיבה את פעילותה באונליין בשנה החולפת, Golf&Co ממשיכה לפנות לקהלים חדשים באמצעות הרחבת מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת ומיצוב מעמדה בתחום עיצוב ואופנת הבית בישראל.

     

    האתגר המתמשך של הרשת הוא הענקת חוויית קנייה חדשה ומבודלת ללקוחותיה, שתביא לידי ביטוי טרנדים בעיצוב עדכני לכל חדר ופינה בבית. Golf&Co פועלת לחזק את אתר הסחר וחנויות הרשת כיעד העיקרי אליו מגיע מגוון רחב של קהלים המחפשים פתרונות עיצוב לבית, אביזרים מעוצבים, מתנות, כלי בית ועוד.

     

    הפתרונות היצירתיים

    חנות קונספט חדשה. במטרה לעמוד באתגר שהציבה לעצמה ולהוביל את עולמות עיצוב הבית בתפיסת הצרכן הישראלי, השיקה Golf&Co חנות דגל ענקית בלב מתחם חנויות הריהוט והעיצוב הפופולרי, ברחוב הלח"י בבני ברק. חנות הקונספט החדשה משתרעת על שטח של למעלה מ-1,000 מ"ר, והיא הוקמה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים.

     

    מטרתה המרכזית של חנות הקונספט היא לסייע ללקוח לבנות "טוטאל לוק" לבית - עיצוב שלם שכולל את כל הפתרונות המתאימים. החנות עצמה מחולקת ל"סיפורים": פינות וחדרים שונים בבית הישראלי, הממחישים ללקוחות את אפשרויות העיצוב והשילוב האינסופיים לחללים הביתיים בין אם זה חדר השינה, הסלון או אפילו המסדרון. חוויית הקנייה הייחודית מציעה השראה לאיכות ועיצוב במגוון רמות מחיר, ומראה כיצד שינוי קטן כמו שולחן צד, שטיח או כלים מעוצבים יכול להפוך כל חלל לייחודי ומזמין.

     

    בחנות החדשה מציעה Golf&Co קולקציות קפסולה בלעדיות ומוגבלות, בשיתוף מעצבים מובילים, כמו למשל שיתוף הפעולה שהציגה לאחרונה עם מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן, בקולקציית טקסטיל, ריהוט וכלי בית מעוצבים. קולקציית קפסולה נוספת בחנות היא של המעצבת NONNA PEPPY, ובחנות נמכרת גם קולקציה בלעדית מבית מעצב העל רוברטו קוואלי. בנוסף, בחנות קיימת עמדת קפה של המותג JURA, בה מוצעים מכונות קפה ומוצרים נוספים של המותג.

     

    קטגוריות חדשות בעיצוב הבית. תחום אביזרי הנוי ואופנת הבית התרחב מאוד בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר ישראלים מבקשים ליצור אופי ייחודי ומעוצב לביתם ולהביא לידי ביטוי את טעמם האישי.

     

    מעצבי הבית של Golf&Co שואפים להעניק ללקוחות את האפשרות לעשות זאת גם בלי הוצאה כספית גדולה - למשל, להתחדש בזוג כריות צבעוניות חדשות, ספל קפה בהדפס גיאומטרי או מסגרת מעוצבת עם כיתוב הומוריסטי. זאת, מתוך מודעות לנראות הגבוהה של אביזרי הבית - כאשר יותר ויותר אנשים מצטלמים בסביבתם הביתית, למשל עם הקפה של הבוקר, ומעלים תמונה לאינסטגרם - תוך הקפדה על פריים צבעוני ומעוצב. ב-Golf&Co זיהו מגמה זו והגבירו בשנים האחרונות את קצב עדכון המוצרים בחנויות, תוך התרחבות לקטגוריות חדשות בעולמות עיצוב הבית. זאת, על מנת שבכל ביקור יוכלו הלקוחות להתרשם ממגוון עדכני, ליהנות ממוצרים ייחודיים ושונים – ולא פחות חשוב – להוות One stop shop לכל צורכי עיצוב הבית.

     

    בשנה החולפת הרחיבה הרשת את תחום הריהוט הקל (כורסאות, הדומים, שולחנות קפה, שידות צד ועוד), ונכנסה גם לקטגוריות האהילים וגופי התאורה, וכן שטיחים בגודל מלא.

     

    מסר שיווקי חדש: "אוהבים את הבית". לאחר שבשנים האחרונות ליווה את הקמפיינים הפרסומיים של Golf&Co הסלוגן "תנסו את זה בבית", הוחלט לעדכן את המסר ולהתאים אותו לרוח החדשה של הרשת עם ההתרחבות לעולמות העיצוב השונים וההתייחסות לכל אחד מחדרי הבית. הסלוגן החדש, "אוהבים את הבית", כבר מוביל את פרסומי הרשת מזה כשנה וחצי תוך שימוש בשפה שיווקית המשלבת קונספט אמנותי ייחודי.

     

    הקונספט החדש כבר שולב בקמפיינים דיגיטליים ובקמפיינים במדיה ההמונית - טלוויזיה, רדיו ועיתונות. כמו כן, עלתה הרשת עם קמפיין להשקת חנות הדגל החדשה, שהתמקד באזורים הקרובים למתחם הלח"י - צפון תל אביב והסביבה, רמת גן ופתח תקווה.

     

    אבני דרך בחייו של Golf&Co

    1987 - נפתח הסניף הראשון של המותג בשכונת הדר יוסף בתל אביב.

    1998 - Golf&Co נכנסת לראשונה לתחום כלי הבית.

    2006 - מניותיה של קבוצת גולף נסחרות בבורסה לניירות ערך.

    2008 - Golf&Co משיקה את מותג הטקסטיל וכלי הבית "טוליפ גלרי".

    2017 - הרשת משיקה אתר סחר.

    2018 - Golf&Co משיקה חנות דגל ענקית במתחם הלח"י בבני ברק.

     

    דברים שלא ידעת על Golf&Co

    • הסלוגן הראשון של החברה היה "הבית לובש אופנה".
    • ב-1991 השיקה Golf&Co מבצע טרייד-אין לטקסטיל, שכל הכנסותיו הוקדשו ל"מבצע שלמה".
    • ב-30 שנות פעילותה נמכרו ברשת למעלה מ-50 מיליון מגבות.
    • Golf&Co הייתה זו שהמציאה את השם "כרבולית", ומאז נכנס המושג לשפה היומיומית.
    • Golf&Co הייתה הרשת הראשונה למכור מוצרי טקסטיל שמקורם בגידול אורגני.

     


    פורסם לראשונה 10/11/2018 16:47
    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים