שתף קטע נבחר

סקודה סיטיגו וסיאט מי נוטשות את ישראל

על רקע מכירות חלשות במיוחד, עוצרת צ'מפיון מוטורס את שיווק סקודה סיטיגו הקטנה ואחותה הכמעט-תאומה סיאט מי. את האחרונה ניתן יהיה לרכוש בהזמנה מיוחדת

צ'מפיון מוטורס, יבואנית מרבית מותגי קונצרן פולקסווגן, יוצאת מקטגוריית מכוניות המיני הקטנות-זולות - לפחות לתקופה הקרובה. בימים אלו הופסק לחלוטין שיווק סקודה סיטיגו, לקראת עצירה מלאה של ייצור הדגם הנוכחי באירופה. במהלך 2019 צפויה סקודה להציג דגם חדש של המיני עם הנעה כל-חשמלית, ואז יחודש גם השיווק אצלנו.

 

סקודה סיטי-גו (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
סקודה סיטי-גו(ניר בן זקן)

סיאט מי ()
סיאט מי

 

האחות התאומה סיאט מי אמנם עדיין זמינה לרכישה, אך נותרו מכוניות בודדות במלאי - ולאחריהן לא תחודש האספקה. עם זאת, ביבואנית אומרים כי ניתן יהיה להזמין-לרכוש את הרכב בהזמנה אישית. הדגם הנוסף בשלישייה הכמעט-זהה, פולקסווגן אפ, אינו משווק כאן כבר למעלה משנתיים.

 

הפסקת שיווק שני הדגמים אינה מפתיעה, שכן שניהם לא הבריקו בשוק המקומי - בעיקר עקב תחרות קשה מול דגמים מהמזרח. בכל שנת 2017 נמכרו בישראל 377 סקודה סיטיגו ו-57 סיאט מי. בשלושה הרבעונים הראשונים של השנה הנוכחית עלו על כבישי ישראל רק 139 יחידות של סקודה סיטיגו ו-18 בלבד סיאט מי. עד כמה התחרות קשה? קיה פיקנטו ויונדאי i10 מכרו באותה תקופה כ-7,400 וכ-6,700 יחידות בהתאמה.

 

מצ'מפיון מוטורס נמסר בתגובה: "סקודה סיטיגו לא משווקת עוד בישראל. בעתיד יושק דגם חשמלי. סיאט מי ממשיך להיות משווק בישראל".

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים