שתף קטע נבחר

ברכות: אלו הזוכים באות "המנהיג השיווקי" של Superbrands לשנת 2018

הוכרזו זוכי אות "המנהיג השיווקי" של Superbrands לשנת 2018: יונה פוגל, דוד פורר ועמוס שפירא. האותות הוענקו השבוע בטקס השנתי של הארגון בת"א לעיני מאות מבכירי המשק

מדי שנה מעניק בישראל ארגון Superbrands הבינלאומי תארי הצטיינות ל-"מנהיגים שיווקיים": מנהלים בכירים במשק, המשמשים עדיין בתפקידם שיצרו שינוי מהותי ופורץ דרך במציאות השיווקית בישראל. בשנה זו ועדת ההיגוי של Superbrands בישראל בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, בה חברים דיקנים וראשי חוגים לשיווק ולמנהל עסקים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל, בחרה להעניק את האותות היוקרתיים לשלושה מנהלים בכירים: יונה פוגל – מנכ"ל פז, דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם, עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה.

 

מנימוקי הזכייה של ועדת ההיגוי:

 

יונה פוגל - מנכ"ל פז

מנהיג שיווקי ()
יונה פוגל

 

ב-11 השנים האחרונות הוא הוביל את פז להיות מותג האנרגיה המוביל בישראל, החברה נכנסה למדד ת"א 25 והמותג הפרטי של פז, YELLOW, הפך לרשת חנויות הנוחות הגדולה והמובילה בישראל.

 

 

 

 

 

דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם

מנהיג שיווקי ()
דוד פורר

בהנהגתו של דוד צמחה ניאופארם למחזור מכירות שנתי של יותר ממיליארד שקל ומעסיקה 600 עובדים, בנוסף מוביל יוזמות חברתיות וקהילתיות אקטיביות וחדשניות, פרויקטים לעידוד דו-קיום וקליטה של עובדים בני מיעוטים, והשקעה בפיתוח של תרופות ומכשור רפואי המשפרים את איכות החיים ונותנים מענה לצרכים רפואיים.

 

 

 

עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה

מנהיג שיווקי (צילום: סיון פרג')
עמוס שפירא(צילום: סיון פרג')

האות הוענק לו על תרומתו רבת השנים לתחום השיווק ועל החיבור שעשה בין תחום החינוך לתחום השיווק. עמוס כיהן בתפקידים בכירים במשק: מנכ"ל חוגלה, מנכ"ל אל על ומנכ"ל סלקום, ולאחר פרישתו כיהן כנשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, נשיא אוניברסיטת חיפה ויו"ר עמותת אלו"ט.

 

 

 

 

אותות ההצטיינות של Superbrands והאות על תרומה לקהילה הוענקו בטקס השנתי שעורך ארגון Superbrands בישראל. בשנה זו התקיים "טקס העשור" ובמסגרתו השיק הארגון ביחד עם היו"רים, הבעלים, המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק הבכירים של מותגי העל של ישראל, את מהדורת 2018 של ספר מותגי העל של ישראל בפורמט אלבומי מהודר הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם, ומציגה קייס סטאדיס ואת סיפוריהם של המותגים המובילים בישראל. הספר מאפשר לקהילת השיווק המקומית ולסטודנטים לשיווק ולמנהל עסקים מכל רחבי הארץ להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים