שתף קטע נבחר

איפה תמצאו את הטיסות הכי משתלמות והגיפטקארד השווה ביותר?

כרטיס האשראי המשתלם לקניות בעלי אקספרס, ההגנה הטובה ביותר על המחשב שלנו, הכפתור שיציל אותנו והעוזר האישי שינהל את כספנו. אספנו עבורכם את השירותים החדשים שזכו בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" שאתם פשוט חייבים לנסות

בעולם של היום יש המון מוצרים שנועדו לספק לנו שירות יעיל וטוב. המובחרים, החדשים והחדשניים שבהם זוכים להערכת הצרכנים שבוחרים בהם למוצרי השנה. בכל שנה מעל 2,000 צרכנים שהתנסו במוצרים שונים בוחרים את המוצר שהיו הכי מרוצים ממנו מבין מאות מוצרים בקטגוריות שונות.

 

המוצר הנבחר, בעל הערך המוסף, זוכה לחותמת האדומה - "מוצר השנה - בחירת הצרכנים". אז אם עדיין לא ניסיתם אותם, קבלו את המוצרים שהתבלטו מעל כולם בקטגוריית השירות, ושזכו בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" לשנת 2018.

 

Bcyber של בזק

בבזק החליטו לצאת ולהגן (סייברית) על הבית של כולנו. שירות Bcyber החדשני מונע ניסיונות פריצה לרשת הביתית, ומעניק הגנת סייבר חכמה ומקיפה ישירות מהנתב (ראוטר) למכשירים בבית. אם פעם היה נהוג לומר "ביתו הוא מבצרו", מהיום אמרו - "ביתו ורשתו הם מבצרו".

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

כרטיס אשראי עלי אקספרס של ישראכרט

בישראכרט זיהו מהר ובחוכמה את המגמה הצרכנית הכי בולטת של השנים האחרונות – הקניות ברשת. כרטיס האשראי החדשני "עלי אקספרס" עונה בדיוק על הצורך של צרכני העשור השני של שנות האלפיים, והופך את הקניות בישראכרט להטבות ב-AliExpress - עד 15% הנחה בחודש, כולל כפל מבצעים והנחות. כך שאיך שלא הופכים את זה, הקניות של היום, הן ההנחות של המחר.

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

Smartair

חשבתם שקל "לקפוץ" לחו"ל? מסתבר שאתר ההזמנות לטיסות ולחופשות בחו"ל – Smartair, עושה את זה קל וחכם עוד יותר. האתר מציג ממשק פשוט ונוח, המאפשר לבצע חיפוש בין חברות תעופה שונות ולהרכיב חופשה מושלמת בהתאמה אישית. מחזיקים חזק? אנחנו ממריאים.

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

עזריאלי גיפטקארד

כבר שנים שקניוני עזריאלי הפרושים ברחבי הארץ מציעים לציבור הקונים חוויית קנייה מובילה. עכשיו, הם גם מאפשרים להם להעביר את החוויה הזאת הלאה. כרטיס המתנה (גיפט קארד) של עזריאלי הוא המתנה הנכונה בזמן הנכון. הגיפט קארד מאגד בתוכו את כל חנויות ורשתות קניוני עזריאלי והוא אפילו וירטואלי – ניתן לשליחה ולשימוש במייל וב-SMS. אז מה תקנו לעצמכם?

 

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)

 

עוזר אישי דיגיטלי של בנק הפועלים

כולנו היינו שמחים אם עוזר פיננסי אישי היה בא ומנחה אותנו כיצד לקבל החלטות פיננסיות מושכלות. בבנק הפועלים זיהו את הצורך ועשו עוד צעד חכם לשיפור השירות הפיננסי ללקוחות. "עוזר אישי דיגיטלי" הוא שירות מתקדם שבבסיסו מערכת חכמה הלומדת את התנהלות הלקוח, ומתאימה לו טיפים אישיים והתראות חכמות. העוזר הדיגיטלי יכול להתאים ללקוח שירותים ומוצרים, לספק עצות להתנהלות חסכונית, להציע חוויית גלישה ייחודית בחשבון – והכול בצורה אוטומטית. אנחנו כבר מרגישים שהחשבון שלנו מנוהל בצורה הרבה יותר אחראית.

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

שירות "סרוק וקנה" בסניפי שופרסל

שופרסל לא עוצרת בעמדת הקופות לשירות עצמי ודוהרת קדימה עם שירות חדשני ומתקדם עוד יותר: "סרוק וקנה". השירות מאפשר לבצע קנייה בסניף על ידי סריקה עצמית של המוצרים במהלך הקנייה באמצעות האפליקציה הסלולרית "סרוק וקנה" או באמצעות מסופון ייעודי הממוקם בכניסה לסניף. מלבד קיצור זמן ההמתנה בקופות, מאפשר השירות לראות באופן מיידי את המחיר הסופי הצפוי לסוף הקנייה, ובהתאם לוותר על מוצרים או להוסיף מוצרים בהתאמה לתקציב. אז אל תתפלאו אם בפעם הבאה בשופרסל תשלמו במהירות ובנוחות ותעמדו בקופה אולי שתי דקות...

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

אפליקציה לעסקים 2 של בנק הפועלים

האפליקציה החדשה של פועלים ללקוחות העסקיים עושה עוד קפיצה משמעותית בשירות ובניהול החשבון שלכם. מהיום תוכלו להמשיך לנהל את החשבון העסקי גם כשאתם מחוץ למשרד: להעביר משכורות, להפקיד שיקים, לקבל הלוואה מהירה, להפקיד שיקים בסלולרי ועוד. האפליקציה החדשה תציג בקרוב מגוון פעולות נוספות שיאפשרו לכם לנהל את העסק בכל זמן ומכל מקום. מי אמר שחייבים להישאר במשרד כל היום?

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

"הכפתור"

אנחנו כמובן לא רוצים לדמיין שמשהו רע עלול לקרות לנו, אבל לא חוששים להגן על עצמנו אם חס וחלילה נזדקק לכך. "הכפתור" – לחצן החירום המהפכני לרכב של חברת קוברה הוא בדיוק הדבר שלא נרצה להתניע בלעדיו. הכפתור, המותקן ברכב, מחובר למוקד חירום המאויש 24/7 ונועד להציל חיים. לחיצה על הכפתור תזניק סיוע אוטומטי מיידי במקרי תאונה, מצוקה רפואית, או אירוע ביטחוני או פלילי. אז שלא נדע, אבל אם נזדקק – טוב שיש לנו על מה ללחוץ.

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

אפליקציית הלקוחות של מגדל

במגדל חשבו שהגישה לכל המידע הביטוחי שלנו צריכה להיות קלה ומהירה - חשבו ועשו. אפליקציית מגדל החדשה מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע מפורט על תוכניותיהם האישיות, לעקוב אחר סטטוסים של בקשות ותביעות ולבצע בקלות מגוון פעולות. מגדל שמה לה למטרה להוביל את עולם הביטוח אל עבר עולמות הדיגיטל והטכנולוגיות, והתוצאה? הביטוח שלנו מעולם לא היה נגיש וברור יותר.

מוצר השנה (צילום: מוצר השנה)
מוצר השנה(צילום: מוצר השנה)
 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוצר השנה
מוצר השנה 2018
צילום: מוצר השנה
מומלצים