שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    רשת סקופ: הנעליים לא חזרו מתיקון כמעט שנה
    סוליות המגפונים נקרעו חודש בלבד לאחר הקנייה, ונעמה חזרה לחנות לצורך תיקון. אלא שלטענתה, כשהגיעה לאסוף אותם נאמר לה כמה פעמים שהם עדיין לא תוקנו - ואחרי חצי שנה כבר אבדה קבלת התיקון. כעת הקבלה נמצאה, אולם הנעליים נמסרו לצדקה ובסקופ טענו שהלקוחה "לא פנתה לשירות לקוחות". רק אחרי פניית ynet הציעו לה נעליים חלופיות

    ב-20 בפברואר השנה נעמה מסרה לתיקון מגפונים בסניף מודיעין של רשת נעלי סקופ (SCOOP). מאז הם לא חזרו אליה. "בדיוק חודש אחרי שקניתי מגפונים בסקופ, הסולייה שלהם נחצתה לשניים בשתי הנעליים", סיפרה ל-ynet.

     

    יש לכם תלונה? כיתבו לנו >>

     

    בזק בינלאומי המשיכה לחייב לקוחה שהתנתקה

    בת 70 קיבלה חיוב של 1,700 ש' על "שיחה" לקונגו, 012 סירבה לזכות

     

    קבלה תיקון רשת סקופ ()
    טופס מסירת נעליים לתיקון: המגפונים מעולם לא חזרו ללקוחה

     

    "מסרתי אותם לתיקון וחזרתי לחנות שבועיים אחרי שמסרתי את הנעליים ושוב אחרי חודש ושוב אחרי שמונה שבועות", הוסיפה נעמה. "כל פעם אמרו לי בחנות שהמגפונים לא חזרו מתיקון. פניתי עוד כמה פעמים לחנות, אבל אז הגיע הקיץ וכבר שכחתי מזה".

     

    לדבריה, "מתחלפות שם בנות כמו גרביים. כל פעם מוכרת אחרת אמרה לי: 'נברר, נברר' ו'נחזור אלייך', אבל אף אחד לא חזר אלי. כשהגיע שוב החורף, פניתי שוב פעם לחנות, אבל אז כבר נעלמה לי הקבלה (טופס אישור שליחת נעליים לתיקון - מ.ק) ואמרו לי 'אין החזרות בלי קבלה'. בשבוע שעבר מצאתי אותה, יש לי הוכחה שלא קיבלתי את הנעליים בחזרה. עברו 10 חודשים".

     

    על הקבלה שמוכיחה שהנעליים נשלחו לתיקון, נכתב שהתיקון נעשה תוך 21 ימי עסקים ואם הלקוח לא יאסוף את הנעליים המתוקנות תוך 30 יום - הן ימסרו לצדקה. נעמה הגיעה לטענתה לחנות כעבור שבועיים מיום מסירת הנעליים בחנות - כלומר במסגרת הזמן שהרשת מקצה ללקוחותיה - ולא קיבלה מענה. היא חזרה לחנות מספר פעמים אחרי כן, כך לטענתה.

     

    כמו כן, ניתן גם להניח שהכוונה של הרשת היא שזמן האיסוף של 30 יום מתחיל מהרגע שהנעליים תוקנו והרשת הודיעה על כך ללקוח - ולא מהרגע שהן נמסרות לחנות; שכן לפני שתוקנו, אין ללקוח סיבה להגיע לחנות. בנוסף, כמובן, מהרגע שהנעליים תוקנו (אם תוקנו) - היה על החנות או הרשת להתקשר או לשלוח הודעה לנעמה, כדי לומר לה שהנעליים חזרו מתיקון. לטענתה - איש, לכאורה, לא יצר עמה קשר.

     

    אחרי פניית ynet קיבלה זוג חדש במקום הזוג שנעלם

    אחרי פניית ynet יצרו עם הלקוחה קשר וביקשו להשיב לה את סכום הקנייה. לפי הלקוחה ובעלה, המגפונים עלו 99 שקל, מחיר הנחה מ-250 שקל. לטענתם, כיום מגפונים דומים עולים ברשת כ-250 שקל, כך שפיצוי של 99 שקל לא ממש יעזור לה לקנות מגפונים דומים. אחרי פנייה נוספת של ynet, נאמר לאישה שמכיוון שיש מבצע ברשת - 50% על כל המגפיים - היא תוכל לשלם ב-99 שקל ותזוכה על היתרה. בסופו של דבר, נעמה חזרה לחנות וקנתה מגפונים ב-114.95 שקל - והרשת קיזזה לה את מלוא הסכום, כך שלא נתבקשה לשלם עליהם.

     

    ברשת סקופ מסרו בתגובה: "ע"פ תקנון החברה, כל מוצר שלא נדרש ע"י הלקוח נשלח לתרומה לאחר 30 יום. הלקוחה מצאה את טופס התיקון לאחר 9 חודשים. למרות שהלקוחה לא פנתה לשירות הלקוחות ולא להנהלת הרשת בכל תשעת החודשים, הרשת החליטה לפנים משורת הדין לפצות אותה בנעליים חדשות. הלקוחה הגיעה לסניף ויצאה מרוצה עם נעליים חדשות". 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים