שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    קבלו את הציוץ הכי ויראלי בהיסטוריה
    ארבעה מיליון איש שיתפו ציוץ של המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה - ששבר את השיא הקודם משנת 2017. מה הפך את הציוץ שלו לכל כך פופולרי?

    שנת 2019 הגיעה ואיתה שיאי רשת חדשים: יותר מארבעה מיליון משתמשים בטוויטר שיתפו ציוץ של המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה - והפכו אותו לציוץ הכי ויראלי בהיסטוריה, בפער של חצי מיליון לעומת השיא הקודם משנת 2017.

     


    מאזאווה, הבעלים של האתר הפופולרי לרכישת בגדים "זוזו", הבטיח לחלק סכום של 100 מיליון ין (כ-925 אלף דולר) באופן רנדומלי בין 100 משתמשים בטוויטר. "בשביל להשתתף", כתב, "כל מה שאתם צריכים זה לעקוב אחריי ולעשות ריטוויט לציוץ הזה". כאמור, ארבעה מיליון איש עשו בדיוק את זה.

     

    המיליארדר היפני במסיבת העיתונאים (צילום: AP)
    יוסאקו. גם שבר שיא וגם בדרך לחלל(צילום: AP)

     

    הסלפי של דג'נרס (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
    הסלפי של דג'נרס(מתוך טוויטר)


    הונו של של מאזאווה בן ה-43 מוערך בכשלושה מיליארד דולר. הוא התפרסם בעולם בשנה שעברה כאשר דווח כי יהיה הנוסע הפרטי הראשון שחברת SpaceX תטיס לירח בשנת 2023. SpaceX נמצאת בבעלותו של אילון מאסק - אף הוא מיליארד חובב טוויטר.

    המיליארדר היפני שבר את השיא של קרטר ווילקינסון ממאי 2017. ווילקינסון פנה לרשת המזון המהיר "וונדי" ושאל כמה ציוצים מחדש הוא צריך כדי לקבל נאגטס בחינם במשך שנה. התשובה הייתה 18 מיליון. הוא הצליח להשיג 3.5 מיליון ציוצים מחדש, ולמרות שלא עמד ביעד, קיבל את הנאגטס שבהם חשק.

    מי שאחזה בשיא לפניו במשך יותר משלוש שנים היא אלן דג'נרס, שפרסמה במהלך טקס האוסקר בשנת 2014 סלפי קבוצתי בלתי נשכח עם הכוכבים הכי גדולים בהוליווד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים