שתף קטע נבחר

פורשה 911 מפשילה גג. תגיע אלינו בקיץ

אחת מהאגדות הספורט של תעשיית הרכב מעדכנת כעת גם את גרסת הגג הנפתח. צפויה להגיע אלינו תוך כחצי שנה, במהלך קיץ 2019

פורשה חושפת גרסת קבריולה ל-911 החדשה (שם קוד 992), עם מנגנון לפתיחת גג הבד המהיר ביותר שפיתחה. מהיבואנית נמסר כי היא צפויה להגיע לאולם התצוגה בהרצליה באמצע 2019.


 

כמו הקופה, גם הקבריו תוצע בשלב ראשון בגרסאות קררה S (הנעה אחורית) וקררה 4S (הנעה כפולה). לשתיהן מנוע שישה צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 3.0 ליטר עם הספק של 450 כ"ס (30 כ"ס יותר), המשודך לתיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד חדשה (שבעה יחסים בעבר).

 

פורשה 911 קבריו ()

עם חבילת ספורט-כרונו הכוללת בקרת-שיגור, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.7 שניות ב-S ו-3.6 שניות ב-4S, שתי עשיריות שניה יותר מגרסת הקופה. המהירות המרבית - 306 קמ"ש ב-S ו-304 קמ"ש ב-4S - נמוכה ב-2 קמ"ש מגרסת הגג הקשיח. בין היתר בשל משקל עצמי גבוה ב-145 ק"ג, להם אחראים חיזוקי מרכב נדרשים ומנגנון הפתיחה החשמלי.

 

המנגנון עצמו מאפשר פתיחה וסגירה ב-12 שניות בלבד (קיצוץ של שנייה לעומת ה-991 היוצאת), עד למהירות של 50 קמ"ש. פורשה טוענת שגם היכולת הדינמית שופרה תודות להקשחת המרכב ואופציה למוטות מייצבים אקטיביים (PDCC) שתוצע לראשונה בקררה בעלת גג נפתח. 

 

פורשה 911 קבריו ()
 

הקבריו זוכה לשינויים העיצוביים הצנועים שקיבלה הקופה העדכנית, לרבות פגוש קדמי עם פתחי אוויר (אדפטיביים) גדולים יותר, ידיות פתיחת דלתות מוסלקות, חישוקים גדולים יותר ("20 מלפנים, "21 מאחור). מאחור יש יחידת תאורה ארוכה הנמתחת לכל רוחב מכסה המנוע, צינורות פליטה שונים, פנס בלימה במרכז, פתחי אוורור ומסיט אוויר מתרומם (חשמלית) גדול יותר.

 

פורשה 911 קבריו ()

בפנים יש מסך מגע ענק ("10.9) השולט במרבית המערכות ובורר הילוכים זעיר, לוח מחוונים עם צמד צגים דיגיטאליים, מד סל"ד אנלוגי במרכז ושעון זמן בחלקה העליון של הקונסולה. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לראיית לילה וחיישנים לזיהוי כביש רטוב והתאמת המערכות השונות (יחידת הנעה בקרת יציבות ועוד).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים