שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    חדש: "טינדר" לסטודנטים - לחיפוש שותפים ללמידה
    סטודנטים מהמכון הטכנולוגי חולון HIT פיתחו את StudyBuddy, אפליקציה לסטודנטים שמחפשים שותפים ללמידה. איך היא עובדת? צפו

    מי לא ניסה לחפש את השותף האידיאלי ללמידה, שחולק איתך את אותם מקצועות לימוד, אותם הקשיים ונמצא קרוב אליך? את הבעיה הזאת אפליקציית StudyBuddy אמורה לפתור. 

     

    איך האפליקציה עובדת?

    איך האפליקציה עובדת?

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    את האפליקציה פיתחו מקס פלדמן ונופר רשף - סטודנטים למדעי המחשב (B.Sc.), כפרויקט במסגרת מיזם "מערך פרויקטים" של פקולטה למדעים מדויקים, HIT- מכון טכנולוגי חולון. מנחה הפרויקט היה ערן קצב, מומחה לפיתוח אפליקציות בסביבת אנדרואיד.

     

    האפליקציה מספקת פלטפורמה לחיפוש שותפים וקבוצות למידה, שמאפשרת מציאת התאמה על פי קריטריונים שנבחרים מראש על ידי המשתמש. הסטודנטים בוחרים שותפים ללמידה על ידי חיפוש בקרבת מקום, קורסים משותפים, יצירת קבוצות ייעודיות ללימודים במקצוע מסוים ועוד.

     

    הסטודנטים שפיתחו את האפליקציה (צילום: באדיבות מכון טכנולוגי חולון)
    מקס פלדמן ונופר רשף(צילום: באדיבות מכון טכנולוגי חולון)

     

    בעיה שרווחת בקבוצות למידה היא שלכל סטודנט יש קשיים שונים ולפעמים הקבוצות אינן יעילות מסיבה זו. לכן, באפליקציה קיימת אפשרות להזנת רמת הבקיאות של סטודנט בנושא מסוים על מנת למצוא שותף למידה מתאים, שיוכל לסייע בלמידה בצורה המיטבית ביותר.

     

    כמו כן, המערכת מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי סטודנטים מתחומי למידה דומים ולהוסיף אותם לרשימת החברים שלהם, אם אחד החברים פותח קבוצת למידה חדשה, המשתמש יקבל על כך התראה ויוכל להצטרף לקבוצה.

     

    נופר רשף, ממפתחי האפליקציה: "כסטודנטים נתקלנו בבעיה שלנו ושל חברים למצוא שותפים ללמידה, לא תמיד החברים הטובים מהקורס הם אלה שטוב לנו ללמוד איתם - הם גרים רחוק או שהקשיים שלהם בלימודים לא דומים בכלל לדברים שאנו רוצה לחזק. כדי לפתור את הבעיה הזאת פיתחנו את StudyBuddy. תוך כדי הפיתוח נתקלנו בחבר שחיפש שותף ללמידה והתקשה למצוא אחד שיתאים לצרכים שלו - אז הבנו שבחרנו את הפרויקט הנכון".

     

    ערן קצב, שהנחה את הפרויקט, שיבח את הסטודנטים: "בעיני הפרויקט הוא דוגמה מושלמת להמצאה מתוך צורך, ולכן אין זה פלא כאשר במסגרת פרויקטים לתעשייה פיתחו נופר ומקס כלי שיכול בכמה צעדים פשוטים לחבר בינם לבין עוד מאות סטודנטים חברי למידה פוטנציאליים, לא רק במכון הטכנולוגי אלא בכל מוסד אקדמי בארץ"

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים