שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ריקול בטיחותי: ב.מ.וו X5, ג'יפ רנגלר ודגמי דאצ'יה שונים למוסך
    יבואניות הרכב דלק מוטורס, סמל"ת וקרסו, מזמינות מכוניות למוסכים לצורך החלפת כריות אוויר. קרסו מזמינה גם אינפינטי עקב בעיה אפשרית ב-ABS

    יבואנית הכב דלק מוטורס מזמינה דגמים שונים למספר קריאות תיקון. הראשונה שבהן מתייחסת ל-X5 ו-X6 שיוצרו בין השנים 2009 ו-2012. ב-171 מכוניות מדגמים אלה, כך היבואנית, יש צורך להחליף את כרית האוויר בצד הנוסע. משך העבודה צפוי להיות כחמש שעות ובעלי מכוניות רלוונטיות יקבלו הזמנה אישית בדואר.

     

    ב.מ.וו X5 M ()
    ב.מ.וו X5 למוסך

     

    בעלי X5 משנות ייצור מוקדמות יותר, כמו גם בעלי סדרה 5, יוזמנו אף הם למוסכים המורשים. מדובר ב-739 מכוניות שיוצרו בין השנים 2000 עד 2003, ובכולן יש צורך להחליף את כרית האוויר המותקנת בגלגל ההגה ואשר אמורה להגן על הנהג. פעולת ההחלפה צפויה לארוך כשעה אחת.

     

    בדלק מוטורס ממליצים לבעלי מכוניות שיקבלו הזמנה לריקול, ליצור קשר עם המוסכים המורשים ולתאם הגעה וטיפול. בעלי רכב המעוניינים לבדוק האם גם רכבם יוזמן למוסך, יכולים לעשות כך באזור המתאים באתר היבואנית. כמו כן ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות בטל. 08-9139995.

     

    ------------------------------------

     

    בקריאה נוספת לתיקון במוסך תזמין חברת סמל"ת בעלי מכוניות מהדגמים ג'יפ רנגלר משנות הייצור 2010 עד 2016, דודג' צ'לנג'ר וצ'ארג'ר, קרייזלר 300 ו-300C (כולן משנות הייצור 2010 עד 2015). לדברי היבואנית, בחלק מהמכוניות שיוזמנו למוסך יש צורך להחליף את כרית האוויר בצד הנוסע - בפעולה שצפויה לארוך כשעתיים - עקב ליקוי אפשר בתפעול הכרית אשר עלול לגרום לפעולה לא תקינה במקרה של תאונה.

     

    בסמל"ת אומרים כי מספר כלי הרכב המעורבים בריקול עומד על 680 בסך הכל לפי החלוקה הבאה:

    • ג'יפ רנגלר - 624
    • דודג' צ'לנג'ר - 2 מכוניות
    • דודג' צ'ארג'ר - 5 מכוניות
    • קרייזלר 300 ו-300C - בסך הכל 49 מכוניות

     

    כל בעלי המכוניות הרלוונטיות צפויים לקבל מכתב הזמנה אישי מהיבואנית. לקוחות המעונינים לוודא אם יידרשו להגיע למוסך, יכולים לבדוק זאת במוקד שירות לקוחות בטל. 3330* או באזור המתאים באתר המותג. 

     

    ----------------------------------------

     

    גם חברת קרסו מדווחת על ריקולים שונים למספר דגמים. הראשון שבהם מתייחס ל-188 מכוניות דאצ'יה שונות מהדגמים דוקר, לודג'י, לוגאן וסנדרו, כולן יוצרו בין ה-3.4.2018 ל-28.8.2018. לדברי היבואנית, במכוניות האמורות עשויה להתגלות תקלה בכרית האוויר שממוקמת בגלגל ההגה, אשר עלולה לתפקד שלא כהלכה בעת תאונה.

     

    היבואנית תזמין את בעלי כלי הרכב הרלוונטיים למוסכים המורשים לצורך החלפת הכרית בפעולה שתארך כשעתיים. הודעה אישית לבעלי המכוניות תישלח בדואר אך בעל מכונית המעוניין לבדוק אם גם רכבו יוזמן, יוכל לבדוק זאת באזור המתאים באתר היבואנית, או במחלקת קשרי לקוחות בטל. 3575*.

     

    בקריאה נוספת של קרסו יוזמנו בעלי אינפיניטי QX60 למוסך. בסך הכל מדובר ב-13 מכוניות שיוצרו בין ה-7.9.2016 וה-25.10.2016, ובכולן יש צורך

    להחליף את היחידה האחראית על תפעול ה-ABS. לדברי קרסו, "אינפיניטי זיהתה כי ייתכן שבשל בעיית איטום במפעיל מערכת ABS, נוזל בלמים עלול במקרים מסוימים לדלוף ללוח המעגל החשמלי של מפעיל מערכת ABS. כתוצאה מכך עלול להיווצר קצר חשמלי אשר לא רק יפגע בתפקוד המערכת אלא יגרום לה גם נזק. אם כך אכן יקרה צפויה להדלק נורית אזהרה בלוח המחוונים.פעולת החלפת היחידה צפויה לארוך כשלוש שעות.

     

    בעלי מכוניות אינפיניטי המעוניינים לוודא אם גם רכבם כלול בקריאה לתיקון, יכולים לבדוק זאת באזור המתאים באתר היבואנית.

     

    יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות. 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים