שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות

    מ"הנוקמים" ועד "קפטן מארוול": הטריילרים החמים ששודרו בסופרבול

    גם השנה האולפנים הגדולים ורשתות הטלוויזיה הוציאו מיליוני דולרים כדי להקרין טריילרים במהלך שידור הסופרבול. כל החשודים המיידים היו שם: "הנוקמים: סוף המשחק", "קפטן מארוול", "צעצוע של סיפור 4", "סיפורה של שפחה" ו"אנחנו". ואפילו היה טיזר ל"משחקי הכס", בערך

    כמו בכל שנה, גם הפעם שידור משחק הסופרבול משך אליו יותר ממאה מיליון זוגות עיניים בארצות הברית, והמפרסמים ניצלו את מדורת השבט האמריקנית הזאת כדי להפיץ את מרכולתם בחשיפה מקסימלית. מן הסתם, השתלבות בשידור הסופרבול עולה המון-המון כסף, חמישה מיליון דולר לחצי דקה הוא התעריף המעודכן ל-2019. ועדיין, החברות הגדולות מוכנות לשלם ולהציג את הפרסומות החדשות והמבריקות, וכך גם האולפנים הגדולים של הוליווד שבאופן מסורתי משקיעים רבות כדי לקדם את להיטי הקיץ שלהם בעיצומו של החורף. נוכח המשחק המאכזב שבו ניצחו הניו אינגלנד פטריוטס את לוס אנג'לס ראמס 3:13 באטלנטה, הטריילרים החדשים והנוצצים כנראה היו הדבר המרגש ביותר במהלך השידור.

     

    לפני חודשיים השיקו אולפני מארוול את הטריילר הראשון של "הנוקמים: סוף המשחק" ואיתו חרכו את יוטיוב עם כמעט 300 מיליון צפיות ששברו שיא צפייה. הפעם הם ניצלו את המדיום הטלוויזיוני כדי לשגר תזכורת צנועה של חצי דקה ("צנועה", אבל בעלות של כחמישה מיליון דולר כאמור) לקראת הסרט שייצא באפריל הקרוב. בטריילר אפשר להתרשם מחברי הנוקמים ששרדו את הקטסטרופה שהמית תאנוס על היקום בסוף "הנוקמים: מלחמת האינסוף" כשהם בהכנות לקראת קרב מאסף בנבל העל. לצד קפטן אמריקה ושותפיו, אפשר להבחין גם באנט-מן והוקאיי שנעדרו מהסרט הקודם, אבל יתאחדו עם חבריהם.

     

     

    מי שאמורה להשתלב ב"הנוקמים: סוף המשחק" היא קפטן מארוול בגילומה של ברי לארסון, אולם בשלב זה היא נותרת בגבולות הגזרה של הסרט המוקדש רק לה שייצא לאקרנים בעוד כחודש. הטריילר הקצר - גם הוא חצי דקה בלבד - מתחיל בהצגתה של גיבורת העל בגרסתה האנושית והחביבה כטייסת קרב, אולם לקראת הסוף אנו חוזים בה כיישות רבת עוצמה עם עיניים יוקדות ויכולת תעופה ללא מטוס, או כנפיים.

     

     

    לצד התזכורות של מארוול, החברה האחות פיקסאר שפועלת גם היא בחסות תאגיד הבידור דיסני (ממש כמו מארוול), הראתה נוכחות עם טיזר ל"צעצוע של סיפור 4". תשע שנים אחרי "צעצוע של סיפור 3" שהיה לשובר קופות מסחרר ב-2010, חוזרים לעולמנו השריף וודי, באז שנות-אור, מר ראש תפוד ושאר הדמויות האהובות. ככל הנראה העלילה תתרחש ברובה בפארק שעשועים, כך לפחות אפשר להסיק מהמפגש של וודי והעלמה בו פיפ, כשברקע באז לכוד באחד הדוכנים וסובל מהתעללות של בובות מקומיות (בדיבובם של צמד הקומיקאים מייקל קיגן קי וג'ורדן פיל).

     

     

    פארק שעשועים עומד גם במרכז הסרט "פלא של פארק" - ניסיון ראשוני של חטיבת האנימציה של אולפני פרמאונט ורשת ניקלדיאון לייצר להיט סוחף לילדים בבתי הקולנוע. ילדה קטנה עם דמיון מפותח במיוחד חולמת ומיישמת את הפנטזיות שלה על לונה פארק מהסרטים. מי שעוזרים לה במשימה הם קבוצה של בעלי חיים מדברים: דב, חזיר בר, דורבן וזוג בונים. יש להם לב גדול, שכל קצת פחות.

     

     

    אולפני יוניברסל ניצלו את שידור הסופרבול כדי להשיק את הטריילר הראשון של ההרפתקה הבאה של "מהיר ועצבני", אם כך אפשר לקרוא לסרט שווין דיזל נעדר ממנו. "הובס ושואו" הוא ניסיון להרחיב את העולם של פרנצ'ייז האקשן, שנקלע לתסביך פנימי בעקבות סכסוך בין שני הכוכבים הגדולים שלו דיזל ודוויין ג'ונסון. על כן, צוות האחרון לג'ייסון סטיית'ם בהשגחת הבמאי דיוויד לייטץ', ועלילה חדשה ומקושקשת משהו נתפרה למידותיהם הרחבות. הסוכן הובס (ג'ונסון) ודקארד שואו המנוול (סטיית'ם), שהיו בעבר אויבים מרים יותר מאשר ג'ונסון ודיזל במציאות, נאלצים לשתף פעולה כדי לנטרל איום על אנושי של אדם משודרג (אידריס אלבה) מאחורי ההגה ובכלל.

     

     

    ג'ורדן פיל, שמאז הצלחת "תברח" הפך מקומיקאי נערץ ליוצר האימה הבולט של הקולנוע האמריקני, זוכה לקידום מיטיבי של סרטו השני "אנחנו" (Us). הטריילר הראשון זכה לכמעט מאתיים מיליון צפיות ביוטיוב, ועכשיו גם צופי הטלוויזיה התוודעו למה שצפוי להם בטיזר קצר. הזוועתון המסוגנן בכיכובן של לופיטה ניונגו ואליזבת מוס, שייפתח את פסטיבל סאות' ביי סאות'ווסט באוסטין בחודש הבא, מלווה משפחה אפרו-אמריקנית שמתמודדת מול שיבוטים אפלים של עצמה. זה נראה מאוד מפחיד, אבל גם מאוד יפה.

     

     

    במעמדו החדש כסנדק האימה האמריקני העדכני ביותר, רק טבעי שרשת CBS הפקידה בידי פיל את הובלת האתחול של הסדרה "איזור הדמדומים", שכמו בעבר ניזונה מחרדות הצופים בעולמות מסתוריים ומפחידים שמקשים על שינה טובה. במהלך מחוכם משהו, הטריילר השתלב בשידור הישיר של המשחק (שנפל השנה בחלקה של CBS) כתקלה טכנית. מעניין כמה מהצופים ניתצו את הטלוויזיה בתגובה.

     

     

    אליזבת מוס, שכאמור משתפת פעולה עם פיל ב"אנחנו", הוטמעה גם היא בשידור עם מה שנראה תחילה כמעין פרסומת קיטשית שנישאת על גבי הרוח האמריקנית, אך תוך זמן קצר מתברר שהיא חלק מקידום העונה השלישית של "סיפורה של שפחה" (שתשודר ב-HOT), וארצות הברית שבפנינו היא זו של העתיד, העגום. גם פה יש סימנים של תקלה טכנית, וגם תודעתית, כשהגיבורה שהפכה משפחה כנועה למורדת לוחמנית מכריזה: "תתעוררי אמריקה. הבוקר נגמר".

     

     

    אחרי שהבוקר נגמר, מתחיל הלילה, ומי שיצפה בסרט Scary Stories to Tell in The Dark כנראה שלא יישן טוב במהלכו. ארבעה קטעים קצרים מתוך הסרט שביים אנדרה אוברדאל הנורבגי והפיק גיירמו דל טורו מעידים על הזוועות שנכונו לנו הקיץ. מדובר באדפטציה לסדרת הספרים של אלווין שוורץ, שהייתה לכאורה מיועדת לילדים. ובכן, בטוח שהעיבודים הקולנועים לא מתאימים לקהל צעיר.

     

     

    כבר ראינו המון טריילרים וטיזרים שאמורים לשכנע אותנו לרכוש כרטיס ל"אליטה: מלאך קרב", עיבוד למנגה יפנית בבימויו של רוברט רודריגז, שייצא החודש. ג'יימס קמרון שנמנה על המפיקים, יודע ש"אווטאר" זה לא יהיה, אבל עם תקציב של מאתיים מיליון דולר, כדאי שסרט המד"ב הגרנדיוזי הזה יתקרב אליו בהכנסות. על כן, אין זה מפתיע שטיזר שודר גם במהלך הסופרבול. קשה להגיד שראינו שם משהו חדש מהעולם הבדיוני הזה של רובוטים אנושיים לוחמניים, פיצוצים וגם חלליות. "חייבים לראות על המסך הגדול", נכתב. האם זו המלצה, או אולי תחנונים? נתראה בקופות.

     

      

    גרסה בדיונית למירוצים ואתגרים פיזיים, וגם מנטליים, יש בסדרת המתח החדשה "האנה" שמבוססת על סרט באותו שם שביים ג'ו רייט ובכיכובם של סירשה רונאן, אריק באנה וקייט בלנשט. סיפורה של הנערה שהתחנכה להיות מתנקשת קטלנית מקבל נפח רחב יותר ברשת אמזון - כך לפחות מקווה היוצר דיוויד פאר שכתב את התסריט לסרט מ-2011. איסמה קריד-מיילס מחליפה את רונאן בתפקיד האנה, ג'ואל קינמן את באנה כאביה, ומירל אינוס את בלנשט כאשת ה-CIA הקודרת.

     

     

    ואם קיוויתם גם להצצה לעונה השמינית והאחרונה של "משחק הכס" שבאה עלינו לטובה בקרוב, נכונה לכם אכזבה - אלא אם כן אתם מוכנים להסתפק לעת עתה בפרסומות המשעשעות של חברת הבירה באדווייזר. לאורך השנה האחרונה, ניהלה החברה קמפיין לשיווק המותג Bud light במרכזו מלך שמח וטוב לב ולא בהכרח פיכח, שנהנה מלגימת שיכר בארמונו שמהדהד את ווסטרוז. הפעם, במהלך שידור הסופרבול, הפכה ההלימה בין הפרסומת לסדרה האיקונית של HBO לקרובה יותר עם דרקונים ועינויים במרתפים.

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    לאתר ההטבות
    מומלצים