שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אלה המכוניות שהתייקרו השנה, ויש גם כאלה שהוזלו
    במהלך החודש החולף פרסמו יבואני הרכב את המחירונים העדכניים לשנת 2019. קבלו את הסיכום המלא של ההתייקרויות - וגם של ההוזלות הבודדות

    למרות שהשינויים במס הירוק צפויים לחול רק בחודש אפריל הקרוב, החליטו מרבית היבואנים לייקר את המכוניות כבר בתחילת השנה. קבלו השוואה בין נתוני מחירון ינואר 2018 למחירים העדכניים. החדשות הטובות: יש גם מכוניות שהוזלו. הרעות: רובן התייקרו. 

     

     (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    (צילום: רויטרס)

     

    איסוזו: הטנדר הפופולארי דימקס התייקר דווקא בגרסת הבסיס הזולה (חד-קבינה, 2X4 ידני) ב-4,000 שקלים ומחירו עומד כעת על 187 אלף שקלים. מחיר הגרסאות האחרות נותר ללא שינוי.

     

    דאצ'יה: הדאסטר התייקר בכ-3,000 שקלים במרבית הגרסאות (למעט בנזין-ידנית), בזמן שסנדרו - כולל גרסת סטפווי - התייקרה ב-1,000 שקלים, המיניוואן לודג'י התייקר ב-2,000 שקלים והמסחרית דוקר התייקרה ב-1,000 שקלים. הלוגאן MCV סטפווי הוזל ב-3,000 שקלים.

     

    הונדה: רק גרסת ה-1.6 ליטרים של הסיוויק סדאן התייקרה ב-2,000 שקלים. בשאר הדגמים לא חל שינוי במחיר.

     

    טויוטה: אייגו, וכן גרסאות הבסיס ל-C-HR, התייקרו ב-1,000 שקלים. היילקס התייקר ב-2,000 שקלים בגרסאות ה-4X4, אך מנגד הוזל ב-6,000 שקלים בגרסת ה-2X4. גם הפרו-אייס המסחרי התייקר ב-2,000 שקלים. הקורולה החדשה התייקרה ב-1,000 שקלים עוד לפני תחילת המסירות ואילו הראב 4 התייקר בשבוע האחרון בין 10,000 ל-18,000 שקלים בהתאם לגרסה, בשל עליית המס הירוק לדגמים שיגיעו ארצה מחודש אפריל ואילך. אגב, ביבוא המקביל של חברת אוטומקס התייקרה טויוטה קאמרי ב-9,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 199 אלף שקלים.

     

    יונדאי: ה-i10 הקטנה התייקרה ב-1,000 עד 2,000 שקלים ואילו ה-i20 - שרק לאחרונה עברה מתיחת פנים וזכתה לתמחור נמוך מבעבר - התייקרה ב-2,000 שקלים בגרסת סופרים הבכירה. בשיעור דומה התייקרה גם ה-i30. הקונה התייקר ב-1,000 עד 3,000 שקלים והטוסון התייקר בגרסת 2.0 ליטר ב-2,000 שקלים.

     

    גרסאות הדיזל של סנטה פה החדש התייקרו ב-1,000 עד 2,100 שקלים. הסונטה רשמה התייקרויות של 2,000 עד 3,000 שקלים, ובחודש אפריל צפויה לה התייקרות משמעותית נוספת עם העדכון למס הירוק שעשוי להעמיד את המשך שיווקה כאן בספק. המסחרית i800 התייקרה ב-2,000 עד 2,300 שקלים.

     

    מאזדה: 2 התייקרה ב-2,000 עד 3,000 שקלים, בעוד הדמיו (גרסת הסדאן שלה) התייקרה ב-3,000 שקלים. למרות שה-3 תוחלף בקרוב בדגם חדש לחלוטין, היא התייקרה ב-2,000 שקלים בכל הגרסאות. ה-6 רשמה התייקרות של 1,900 עד 3,900 שקלים. גם רכבי הפנאי של המותג התייקרו, עליה של 3,000 שקלים ב-CX3 ושל 2,000 עד 3,000 שקלים ב-CX5. להתייקרות הגבוהה ביותר אחראית ה-MX5 שמחירה עלה בלא פחות מ-15 אלף שקלים ועומד כעת על 248 אלף שקלים.

     

    מיצובישי: הספייס סטאר התייקרה ב-1,000 שקלים ואילו האטראז' - שמכירותיה ירדו משמעותית מאז תום החוזה עם צה"ל - התייקרה ב-800 שקלים. האקליפס קרוס והאאוטלנדר התייקרו ב-1,000 שקלים בחלק מהגרסאות. טרייטון התייקר ב-1,000 עד 1,900 שקלים בהתאם לגרסה.

     

    ניסאן: הסנטרה המשפחתית התייקרה ב-1,000 שקלים, אקסטרייל התייקר ב-1,000 עד 2,000 שקלים, ה-NV200 המסחרית התייקר ב-3,000 שקלים ומקסימה רשמה את העליה הגבוהה ביותר עם התייקרות של 10,000 שקלים.

     

    סאנגיונג: מחיר הרקסטון התייקר ב-5,000 שקלים ויעמוד כעת 245 אלף שקלים, בעוד מחיר הרודיוס עלה ב-4,000 שקלים.

     

    סובארו: גרסאות 1.6 ליטר של האימפרזה וה-XV התייקרו ב-2,000 ו-1,000 שקלים בהתאמה. בגרסת 1.6 ליטרים סדאן התייקרה ב-2,000 שקלים. סובארו כן חתכה 30 אלף שקל במחיר מכונית הספורט BRZ שתעלה מעתה 200 אלף שקלים.

     

    סוזוקי: סלריו, סוויפט ובלנו התייקרו ב-500 עד 1,500 שקלים. איגניס התייקר ב-1,500 שקלים, הוויטארה התייקר ב-5,000 שקלים והקרוסאובר רשם התייקרות של 1,500 עד 2,000 שקלים.

     

    סיאט: איביזה התייקרה ב-1,000 עד 3,000 שקלים, למעט גרסת הבסיס הידנית. ארונה התייקרה ב-1,000 שקלים.

     

    סיטרואן: מחירים של שני דגמים דווקא הוזל - ה-C1 הקטנה, בגרסת הגג הנפתח, ב-2,000 שקלים, וה-C3 איירקרוס הוזל ב-3,000 עד 8,000 שקלים. ה-C3 לעומת זאת התייקרה ב-1,000 שקלים ברמת האבזור הבכירה ואילו יתר הדגמים נותרו ללא שינוי.

     

    סקודה: הפאביה התייקרה בגרסה הידנית ב-5,000 שקלים. קארוק התייקר ב-2,000 שקלים בגרסאות ה-1.6 דיזל וב-1.0 ליטר בנזין הבסיסי.

     

    פולקסווגן: פולו GTI התייקרה ב-5,000 שקלים.

     

    פורד: קוגה התייקר ב-3,000 שקלים וישווק מעתה בשתי גרסאות בלבד: טרנד X וטיטניום, שמחירן יתחיל ב-152 אלף שקלים. למרות שהאקספלורר יוחלף בקרוב בדור חדש, הוא התייקר ב-6,000 עד 11 אלף שקלים. הטרנזיט המסחרי רשם התייקרויות של עד 9,000 שקלים בהתאם לגרסה.

     

    פיאט: ה-500 הוזלה ב-9,000 עד 10,000 שקלים בגרסאות "פופ סטאר".

     

    פיז'ו: בדומה לסיטרואן C1, גם ה-108 הוזלה ב-2,000 שקלים בגרסת הגג הנפתח. ה-2008 הוזל ב-4,000 שקלים בגרסה הבכירה. 3008 GT וה-5008 טורבו-בנזין התייקרו ב-3,000 שקלים.ה- 208GTi התייקרה ב-2,000 שקלים והבוקסר המסחרי ב-2,000 עד 5,800 שקלים.

     

    קיה: ריו האצ'בק התייקרה ב-2,000 שקל, סטוניק התייקר ב-1,000 שקלים בגרסאות ה-1.0 ליטר טורבו ואילו נירו ההיברידי התייקר ב-4,000 עד 5,000 שקלים. סורנטו, קרינבל ואפטימה התייקרו ב-5,000 עד 9,000 שקלים. אצל קיה סורנטו וקיה אופטימה. הסטינגר התייקרה ב-9,000 עד 10,000 שקלים.

     

    רנו:  טווינגו התייקרה ב-3,000 שקלים, מגאן סדאן התייקרה ב-1,000 שקלים בגרסת דיזל וב-2,000 שקלים בגרסת בנזין וקדג'אר התייקר ב-3,000 שקלים בגרסת 1.2 ליטר בנזין הבסיסית. קנגו המסחרי התייקר ב-2,000 עד 4,000 שקלים והקליאו סטיישן דיזל, התייקרה ב-1,000 שקלים.

     

    שברולט: אקווינוקס התייקר ב-3,000 שקלים בגרסת LT הבכירה. קאמרו התייקרה ב-10,000 שקלים והסוואנה MAX התייקר ב-12 אלף שקלים.

     

    הכותב חבר מערכת iCar

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים