שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עומר אדם, אל תעבוד על הקהל שלך
    אל תתבלבלו: הקליפ החדש של עומר אדם "החברות שלך 2" הוא פרסומת - אומנם מושקעת, אבל פרסומת. ה"הופה" הפך ל"יאללה" וגם רוסלנה רודינה הגיעה, אבל שלא יעבדו עליכם בעיניים - כאן מוכרים משקפיים. דעה
    לא משנה איך תהפכו את זה, בכל מערכת יחסים יש אחד שאוהב יותר. אבל אם הכבוד ההדדי נשמר ואף צד לא משתמש בחסרונות של השני כדי להאפיל - סביר שמדובר בשידוך טוב, כזה שיימשך לאורך זמן.

     

    מערכת היחסים של עומר אדם עם הקהל שלו בשנים האחרונות היא לא פחות ממרתקת. זה התחיל עם פלירטוט ב"כוכב נולד" - מרדף אחרי המסרונים שהם שם קוד לאהבת הקהל, עבר לחיזור ארוך עם עבודת שטח עיקשת, ולבסוף הגיע הרגע שבו הקהל נעתר לחיזורים, התמסר, החזיר אהבת "סולד אאוט" והפך את אדם להצלחה מסחררת.

     

     
    עכשיו כשהרומן בשיאו, מגיע שלב האמון - אותו כבוד הדדי בסיסי שאמור להגיע משני הצדדים. הקהל שם, אבל עומר? הוא כבר "כבש" ואין לו בעיה לבעוט בדלי שאותו מילא בעמל רב.

     

    אתמול (א') הוציא הזמר את הגרסה החדשה ללהיט "חברות שלך". הוא קרא לשיר "חברות שלך 2" ואפילו הוציא קליפ שנראה טוב. המילים קצת השתנו, הלחן פחות. ה"הופה" המפורסם הפך ל"יאללה", הגברת עכשיו שותה ומעשנת ותכלס נראית כמו רוסלנה. ויש גם ציטוט משלמה המלך, ההוא מקיסריה, לא מהתנ"ך.

     

    מתוך הקליפ (צילום מסך)
    עומר אדם ורוסלנה רודינה מפרסמים משקפיים(צילום מסך)

    מתוך הקליפ (צילום מסך)
    (צילום מסך)

    בואו לא ניתמם. המיחזור כאן הוא פחות העניין. המעריצים של עומר אדם כבר מכירים את הקליפים שהוא מספק לקהל. הם בדרך כלל נראים כמו מצגת פאוור פוינט פשוטה. אבל כאן, ראה זה פלא, מדובר בקליפ מושקע במיוחד. ובאופן פלאי עוד יותר הוא נפתח עם חשיפת ענק למותג משקפי השמש של עומר אדם, שהושק ימים בודדים קודם לכן. המשקפיים שקיבלתם בפתיחת המערכה יככבו על כל ניצב ובכל שוט. בקיצור, פרסומת נטו.

     

    עוד בערוץ המוזיקה:

    גראמי 2019: המנצח הגדול של הערב לא הגיע

    הכר את האויב: המתמודדים נגד ישראל באירוויזיון

    סטיבן וילסון בתל אביב: מרגיש בבית

     

    אל תתבלבלו, לא מדובר כאן בעוד קמפיין מוצהר כמו ההוא עם גידי גוב. בהודעה שאדם הוציא לעיתונות דובר על שיר חדש תוך הדגשה ש"לא מדובר בפרסומת שתעלה בטלוויזיה, אלא קליפ ממש, שיר מלא, קליפ מלא". ונשאלת השאלה למה? למה לרדת כל כך נמוך ולמכור למעריצים משקפיים בשם האמנות? למה לזלזל בקהל? אם תמכור להם משקפי שמש הם לא יראו שמדובר בפרסומת? איך ניסח את זה אחד המגיבים בחשבון האינסטגרם של עומר: "עאלק שיר המשך כפרה, עשית פרסומת למשקפיים". אחר הוסיף: "הוצאת שיר כדי להשוויץ שיש לך משקפיים חדשים, נורא בוגר עומר".

     

    עומר אדם לא לבד בסיפור הזה. גם נועה קירל הוציאה אתמול שיר חדש, שהתהדר בתואר "השיר הראשון שלה באנגלית" ואם לא שמתם לב, הוא מפרסם חברת אופנה גדולה. ההבדל הוא שקירל הקפידה לציין גם בהודעה לעיתונות וגם בעמוד היוטיוב שלה שמדובר בסוג של פרסומת.

     

     

    לילדות שיקנו בפורים את התחפושת שלה, ועכשיו גם את הבגדים שהיא מציגה בקליפ, זה אולי לא מאוד משנה, אבל ההורים שיוציאו את כרטיס האשראי לפחות קיבלו את האמת המתבקשת. אותו סיפור בדיוק ועם אותה חברת אופנה היה גם לעדן בן זקן עם הקאבר לשיר Fresh לפני פחות מחצי שנה. 

     

    תעשיית הבידור היא מקום שלא קל לחיות בו, בטח ברמה הכלכלית. קמפיינים, גם בחו"ל, הם חלק מהמשחק. אבל בחייאת, אם הפכתם את עצמכם למותג, תעצרו שם. אל תנסו לעבוד על המעריצים ולמכור להם מותגים בשם האמנות שהם כל כך צמאים לה. זכרו, האהבה אולי עיוורת - הקהל לא.

     

    מתוך הקליפ (צילום מסך)
    יהודה לוי בקליפ של עדן בן זקן(צילום מסך)

    מתוך הקליפ (צילום מסך)
    וגם אצל נועה קירל(צילום מסך)

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    הטבות למנויים
    הטבות למנויים
    מומלצים