שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מוטב מאוחר: שירות וידאו לייב בלינקדאין
    הרשת החברתית-מקצועית תאפשר למשתמשים ולארגונים לשתף סרטונים בשידור חי לרשימה נבחרת או כשידור פתוח לכולם. גרסת הבטא תושק תחילה למשתמשים בארצות הברית בלבד

    הרשת החברתית המבוססת על קורות חיים מתחדשת: לינקדאין משיקה כלי חדש לשיתוף סרטונים חיים תחת השם "לינקדאין לייב", שיאפשר למשתמשים ולארגונים להעלות ולשתף וידאו בשידור חי לנמענים נבחרים או לרשת החברתית כולה. הכלי החדש מביא לידי ביטוי את הדגש על פורמט וידאו ברשתות חברתיות, כשגם בלינקדאין מדובר בתוכן ייחודי שצובר תאוצה לצד פוסטים טקסטואליים, תמונות ומצגות.

     

    לינקדאין (אילוסטרציה: Shutterstock)
    שידורים חיים גם בלינקדאין(אילוסטרציה: Shutterstock)

     

    ללינקדאין יש כ-600 מיליון משתמשים חודשיים, והיא מוגדרת כרשת חברתית ממוקדת קריירה. בשלב ראשון פיצ'ר הווידאו החדש יהיה זמין בגרסת בטא רק עבור משתמשים בארצות הברית, ורק בקבלת הזמנה. עוד לא ברור האם ומתי ישוחרר הפיצ'ר למשתמשים בכל העולם בצורה רחבה.

     

    בהתאם למוקד המקצועי של לינקדאין כרשת חברתית, התכנים שיופיעו בכלי הווידאו שלה אמורים

    לשרת את הקהילה המקצועית: משתמשי לינקדאין צפויים להיעזר בשידורים החיים לצורך שיתופים חיים מכנסים מקצועיים, הכרזות על מוצרים ושירותים ברמה הארגונית, סרטוני שאלות ותשובות, ועידות, דו"חות כספיים ועוד.

     

    בשונה מרשתות חברתיות אחרות (הדוגמאות הבולטות הן פייסבוק ו אינסטגרם) שדוחפות את פורמט הוווידאו קדימה בשנתיים האחרונות, לינקדאין נכנסת קצת מאוחר למירוץ. הדחיפה של הפורמט בכל מקום אחר ברשת הביאה את תכני הווידאו גם ללינקדאין, שרואה ממנו הכנסות יפות. ההחלטה להיכנס גם לתחום של סרטונים בשידור חי אמורה להגביר את העניין - וגם את הרווחים, סביב תכני וידאו ברשת החברתית. בריאיון ל-TechCrunch אמר פיט דייוויס, מנהל מוצר בלינקדאין, כי שיתוף וידאו בשידור חי הוא אחד הפיצ'רים היותר מבוקשים ממשתמשי הרשת החברתית.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים